تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817113840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال از گران كردن جرايم بازيكنان و مربيان خبر داد.


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، رييس كميته انضباطي در ادامه نشست رسانه.اي.اش با بيان اينكه تغييرات اساسي در آيين.نامه انضباطي اين كميته ايجاد شده، اظهار كرد: آيين.نامه انضباطي اين كميته در 30 مورد تغييرات اصلي داشته است كه مي.خواهم به بخش.هايي از آن.ها اشاره كنم. به طور مثال جريمه.هاي ما بالا رفته است و جريمه يك ميليون توماني به سه ميليون تومان افزايش يافته است. در چند مورد اختيارات رييس كميته بيشتر شده، مانند پذيرش تقاضاي عفو يا تخفيف. همچنين در بحث مربوط به داوران رسيدگي به برخي تخلفات داورها به دليل احترام به جامعه داوري در عناويني كه صراحتا جرايمي برايشان تعيين شده بود به كلي حذف شد. البته كميته انضباطي اين حق را دارد كه داوري را به حضور بخواهد. اما فكر مي.كنيد درج واژه.هاي صريحي كه درباره تخلف.هاي احتمالي داوران در آيين.نامه بوده، توهيني به آنهاست.

وي ادامه داد: از ديگر اصلاحات اشاره شده، بحث مبلغ حق.الوكاله است. بدين صورت كه اگر بازيكني وكيل بگيرد و در رسيدگي به آن پرونده كسي محكوم شد، ما مي.توانيم او را به پرداخت حق.الوكاله هم محكوم كنيم. از ديگر تغييرها مي.توان به حذف مواردي كه عنوان مي.شد فلان شخص تا اطلاع ثانوي و مادامي كه هنوز پرونده او باز نشده محروم است. ما اين موضوع را تنها با تشخيص نفر اول كميته ممكن كرده.ايم. در حالي كه قبلا چنين نبود. همچنين بايد اشاره كنم تعداد آراي قطعي كه قبلا 6 يا 7 مورد بود اكنون به 10 مورد رسيده است و برخي جرايم مالي كه قبلا سه ميليون تومان بود، به بيش از پنج ميليون تومان رسيده است. در تغيير ديگري ما مشخصا آورده.ايم باشگاهي كه اعلام ورشكستگي مي.كند نمي.تواند پاسخگوي بدهي.هايش نباشد. البته آيين.نامه انضباطي به شكل كامل نسبت به اين مسئله ورود پيدا نكرده اما باشگاه.هاي بدهكار طبق قانون تجارت كشور، در شرايطي كه در قالب شركت.هاي تجاري ثبت شده.اند بايد پاسخگوي بدهي.هاي خود باشند.

حسن.زاده از اختيار جديد كميته مبني بر محكوم كردن تيمي به حضور در دسته پايين.تر خبر داد و گفت: در آيين.نامه جديد ما عنوان كرديم اگر تمام موارد و قوانين انضباطي براي تيمي لحاظ شد و نتيجه لازم گرفته نشد، كميته انضباطي اختيار دارد تيم مربوطه را به سقوط به دسته پايين.تر محكوم كند. البته اين راي قابل استيناف و بررسي.هاي فوق.العاده زياد است و تصميم فوق هم تنها در كميته انضباطي فدراسيون فوتبال امكان.پذير است نه كميته.هاي استان.ها و شهرستان.ها.

حسن.زاده كه خودش با 20 دقيقه تاخير به اين نشست آمد، از تعيين جريمه تاخير ورود مربيان و دست.اندركاران فوتبال به نشست.هاي رسانه.اي اشاره كرد و گفت: جريمه تاخير 300 هزار تومان تعيين شده است. او با خنده گفت البته فكر كنم ما هم بايد امروز اين جريمه را متقبل شويم.

وي ادامه داد: در تعيين جرايم، سابقه تخلف داشتن يا نداشتن تيم.ها مهم است و بر اين اساس ممكن است يك تيم سه جلسه و تيم ديگر دو جلسه از حضور تماشاگرانش محروم باشد. به طور مثال هواداران تراكتورسازي در چندين مسابقه تخلف.هايي داشتند اما ملوان پيش از بازي در جام حذفي مقابل پرسپوليس و در زمان رياست شريفي در كميته انضباطي، حتي تشويق انضباطي شد. سابقه اين دو تيم با هم يكي نيست.

رييس كميته انضباطي در بيان ديگر تغييرات آيين.نامه گفت: بحث اعتبار قوانين داخلي باشگاه.ها هم جزو تاييدات كميته انضباطي فدراسيون است. آيين.نامه نقل و انتقالات در رده.هاي پايين.تر هم براي ما مهم و قابل اعتبار است.

وي با بيان موارد جديدي كه به آيين.نامه انضباطي كميته اضافه شده.اند گفت: يكي از اين موارد بحث حضور بازيكنان غير مجاز در رده.هاي مختلف فوتبال ماست. البته نمي.خواهم اين بحث را كاملا باز و رسانه.اي كنم اما تنها اشاره مي.كنم كه پيش از اين سن استخواني بازيكنان براي حضور در رده.هاي مختلف ملاك بود اما اكنون تشخيص جنسيت آن.ها هم به اين مورد اضافه شده است. اين از موارد جديدي است كه فيفا و afc هم به آن توجه دارند. با جديت تلاش مي.شود از حضور بازيكني كه مثلا قبلا آقا بوده و اكنون در رده خانم.ها بازي مي.كند، جلوگيري شود. برعكس اين موضوع هم صدق خواهد كرد.

وي گفت: در بخشي ديگر مدت اجراي احكام مالي كه براي ليگ برتر يك ماه بود و هست براي استان.ها از يك ماه به 15 روز كاهش يافته است. از ديگر اختيارات افزايش يافته كميته مي.توان به اجازه فروش باشگاه.هايي كه بدهي.هاي هنگفتي دارند اشاره كرد. البته اين موضوع با مكانيسمي بسيار سخت انجام خواهد شد اما ما نمي.خواهيم حقي از بازيكن طلبكاري سلب شود.

حسن.زاده به حذف واژه سحر و جادو از بندهاي انضباطي آيين.نامه اشاره كرد و گفت: كلمه سحر و جادو كاملا حذف شده است تا آن.هايي كه آيين.نامه را مي.خوانند نگويند در فوتبال چنين مواردي وجود دارد، البته ما در آيين.نامه آورده.ايم كه توسل به وسايل غير مجاز در فوتبال ممنوع است.

به گزارش ايسنا، رييس كميته انضباطي از برداشته شدن محروميت.ها و جرايم احتمالي براي خبرنگاران ورزشي خبر داد و گفت: اساسا عاملان رسانه.اي حال تحت عنوان خبرنگار، گزارش، روزنامه.نگار و... از شمول موارد انضباطي آيين.نامه خارج شده.اند. طبق آيين.نامه قبلي كميته مي.توانست در مواردي تنبيهاتي را براي خبرنگاران در نظر بگيرد اما اكنون چنين نخواهد بود. همچنين خبرنگاران مي.توانند در اكثر جلسات كميته انضباطي حضور داشته باشند در حالي كه قبلا در موارد متعددي ممنوع بودند. البته موارد معدودي هستند كه جلسه بايد بدون حضور خبرنگار يا اشخاص ديگري برگزار شود، مثلا در دادگاه.هاي عمومي هم براي رسيدگي به پرونده خفاش شب و امثال خفاش شب من قاضي را هم راه نمي.دادند. پس اگر در مواردي اجازه ورود نداديم، كسي ناراحت نشود.

وي گفت: ما همچنين محروميت عوامل فوتبال از انجام مصاحبه را هم حذف كرديم و هيچ وقت كسي نمي.تواند به دليل قوانين كميته، از انجام مصاحبه محروم شود. ما همچنين درباره خبرنگاران حتي اگر دو نفر از آن.ها در ورزشگاهي با هم درگير هم شوند، نمي.توانيم آن.ها را از حضور در استاديوم.ها محروم كنيم. در حالي كه قبلا چنين نبود.

وي خاطرنشان كرد: از ديگر اختيارات كميته اين است كه ما اجازه داريم احكامي را كه هنوز قطعي نشده را اعلام عمومي كنيم.

حسن.زاده با اشاره به اقدام.هايي كه تاكنون در كميته انضباطي انجام شده گفت: از اقدام.هايي كه ما تاكنون انجام داديم مي.توان به ايجاد بايگاني شكيلي از پرونده.هاي زيادي كه در كميته است اشاره كرد. متاسفانه پرونده.هاي زيادي در كميته هستند كه قبلا به صورت فله.اي نگهداري مي.شد اما اكنون چنين نيست. ما همچنين بحث اجراي احكام را با جديت دنبال كرديم و در برخورد با 10 تيم بدهكار ليگ برتري، از اين موضوع كوتاه نيامديم. ما با سايت فدراسيون هم همكاري داشتيم تا اطلاعات تنها از طريق اين مرجع منتشر شود. ما كميته.هاي انضباطي سراسر كشور را هم ساماندهي كرديم. همچنين به پرونده.هاي سنگيني درباره تخلف در جريان بازي تيم.هاي تراكتورسازي، ملوان و آلومينيوم هرمزگان به طور كامل رسيدگي كرديم. ما معتقديم اگر جلوتر يا عقب.تر از قانون نباشيم و همواره بر محوريت قانون حركت كنيم، به پيشرفت.هاي خوبي در ايجاد انضباط بيشتر در فوتبال خواهيم رسيد.

وي تاكيد كرد: ما به اين نتيجه رسيديم كه خيلي از تخفيف.هاي قائل شده براي بازيكنان و تيم.ها مثمر ثمر واقع نشده است و شايد آن تخفيف.ها كار را بدتر هم كرده است. مسئولان باشگاه.ها هم بايد به ما كمك كنند و به قراردادهاي متعددي كه دارند متعهد باشند. عمل به تعهدات جزو وظايف آن.هاست. آن.ها خوب كار كنند، كار ما هم راحت.تر مي.شود هرچند به طور كامل بر عملكردشان نظارت انضباطي خواهيم داشت.

وي همچنين خطاب به رسانه.ها گفت: رسانه.ها مي.توانند چشم و وجدان بيداري براي ايجاد انضباط و سلامت هرچه بيشتر در فوتبال ما باشند. ما از آن.ها مي.خواهيم با دقت هرچه بيشتر به اين موضوع.ها نگاه كنند. رسانه.ها پيشاني فوتبال هستند. متاسفانه در چند وقت گذشته مسائلي ديدم كه از اين حيث خيلي نگران هستم. بيشتر از 10 مورد صحبت.هايي از خودم ديدم كه اصلا روحم از آن.ها خبر ندارد يا اينكه به طور مثال در جلسه.اي حضور داشتيم و پس از آن خبرنگار جواني اندكي پس از آن به من زنگ زد و گفت شنيده.ايم كه شما در جلسه گفتيد فلان شخص منشوري است آيا اين صحت دارد؟ اگر صحت ندارد يا تاييد كنيد يا تكذيب! من واقعا در چنين مواردي نمي.دانم چه برخوردي بايد كرد؟






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن