تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816604827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط افتاب


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: روي خط افتاب
2328- از كرمانشاه تماس مي‌گيرم. مي‌خواهم به دولت نهم بگويم با بركناري‌ها و استيضاح‌هاي پشت‌سرهمي كه صورت مي‌گيرد مطمئن باشند نام دولت نهم در كتاب گينس در كنار شاهكار مهندسان ايراني كه پل اروميه را ساختند و بعضي مسئولان به گونه‌اي صحبت مي‌كنند كه گويي هيچ كس توانايي آن را در هيچ جاي دنيا ندارد، ثبت خواهد شد. (30/8)

1407- از پـره‌سـر تـالـش تـمـاس مـي‌گـيـرم. آقاي احمدي‌نژاد مي‌خواهند دست‌هايي را كه در داخل و سطح جهان عليه وحدت ملي فتنه‌انگيزي كنند را با چاقو زنجان قطع كنند، آقاي رئيس‌جمهور همچنين به تشريح معناي چاقوي زنجان پرداخت و گفت: چاقوي زنجان يعني در خدمت مردم بودن يعني اينكه با آن ميوه پوست بكني، غذا درست كني و كشاورزي كني، اما بدخواهان بدانند در صورت تعدي و يا دخالتشان در حقوق ملت ما با چاقوي زنجان دست و پاي آنان را قلم خواهيم كرد. وي مخالفت با طرح هدفمندي يارانه‌ها را توهين به ملت ايران دانست و گفت، برخي از مبناي عدالت و از هدفمندي يارانه‌ها ناراحت هستند و مي‌گويند اين گداپروري است و از طرفي گفته‌اند دولت ريشه اصلي مشكلات اقتصادي را شناسايي كرده اگر شناسايي كرده پس چرا اين طور كلي گويي مي‌كنند و چرا اين ريشه اصلي مشكلات اقتصادي را به مردم معرفي نمي‌كنند تا مردم هم بدانند؟ (30/8)

1325- بازنشسته از كرج هستم. آقاي رئيس‌جمهور گفتند بارك الله اما اي‌كاش دست كساني را كه ميلياردها تومان به جيب زده‌اند يا با مدارك قلابي چند سال حقوق گرفتند يا دست بعضي مديران كه مردم را تهديد و يا تفرقه بين قوميت‌ها و مذاهب ايجاد مي‌كنند يا آنهايي كه مجلس را تهديد مي‌كنند يا بي‌ارزش مي‌دانند را قطع كنند، از كسي نترسيد فقط از خدا بترسيد اين ليست را دربياوريد و اسم‌ها را اعلام كنيد.(30/8)

1640- آقاي واحدي حافظه خوبي دارند، اگر يادشان باشد چند ماه پيش راجع به مجلس نوشته بودند كه قضاوت در مورد مجلس را به بعد از مرداد موكول كنيد، الان آذر است آيا ايشان باز اعتقاد به تحول دارند؟ در سرمقاله بسيار عالي امروزشان جمله‌اي كه عوامانه است راجع به خواجه حافظ شيرازي مطرح كرده بودند كه از قلم ايشان اين كار دور باد( !30/8)

آفتاب يزد: 1- اگر به خاطر داشته باشيد فقط به شما توصيه كرده بوديم كه تا استقرار كامل اركان مجلس- يعني هيئت رئيسه و كميسيون‌ها- در مورد عملكرد آن قضاوت نكنيد. اكنون هم بر همان عقيده هستيم و تاكيد مي‌كنيم كه تمام اقدامات قانوني مجلس از اوايل مردادماه به بعد، قابل ارزيابي و ارزش‌گذاري توسط مردم مي‌باشد. 2- به كار بردن بعضي اصطلاحات ظاهرا عاميانه - اما مملو از حكمت- مي‌تواند براي انتقال پيام به برخي افراد كه تلاش گسترده‌اي براي خاكي نشان دادن خود انجام مي‌دهند، مفيد باشد.

1604- اگر آقاي خاتمي رئيس‌جمهور شد قبلا‌ پيش‌دستي كنند يك سري كفن‌پوش براي خودشان استخدام كنند كه اگر كسي آمد در مقابلشان ايستاد كفن‌پوشان را در خيابان راه بيندازند تا بلكه اين دفعه بتوانند از عهده همه كارهايي كه به عهده‌شان قرار مي‌گيرند برآيند و قدرت اجرايي‌شان محكم بشود تا بتوانند اجرا كنند. (30/8)

آفتاب يزد: مزيت بهره‌مندي از كفن‌پوشان، مربوط به افرادي غير از آقاي خاتمي است و ما توصيه مي‌كنيم اين امتياز براي همان افراد باقي بماند.

1443- از آستارا تماس مي‌گيرم. بعضي آقايان چه كاره هستند كه سفر نيويورك را به شب هاي عمليات تشبيه و آقاي محصولي را افتخار ايران و اسلام معرفي مي‌كنند؟ چه طور به خود اجازه مي‌دهند يك سياستمدار را با سرداران احد مقايسه كنند؟ سرداران احد، حمزه سيدالشهدا و حضرت علي (ع) بودند. (30/8)

1434- من به اظهارنظر عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس در اين مورد كه افكار عمومي و مجلس كشش استيضاح وزير آموزش و پرورش را ندارد اعتراض دارم، ايشان اجازه ندارند از طرف افكار عمومي حرف بزنند، مجلس مي‌تواند آمادگي نداشته باشد ولي ملت جواب مي‌خواهد، اتفاقا شرايط مملكت كاملا‌ مناسب پرسش و پاسخ است، كشش و آمادگي در مقابل تعليم و تربيت چه جاي سخن پراكني دارد. (30/8)

1757- وزير كشور در جلسه راي اعتماد مجلس اظهار داشتند 365 ميليون تومان از دولت آقاي هاشمي رفسنجاني طلبكارم كه هنوز وصول نكردم و به مقامات وقت از جمله وزير كشور نامه نوشتم ولي نتوانستم طلب خود را وصول نمايم، بازنشستگان قبل از سال 79 نيز مي‌گويند ما نتوانستيم مطالبات خود را از دولت بگيريم اما در مورد آقاي محصولي اميدوارم ايشان بتوانند مطالبات خود را در سمت جديد هرچه زودتر وصول نمايند. (30/8)

1840- براي من به عنوان يك ايراني خيلي سخت است كه ببينم رئيس‌جمهور آمريكا كه ما آنها را كافر و ستمگر مي‌دانيم بعد از راي آوردن، اين همه از گذشته مملكتش و تلاش‌هايي كه شده تمجيد كند و رقيب انتخاباتي خود را اين همه مورد لطف قرار دهد ولي در كشور ما كه اسلامي هستيم بعضي مسئولان دولتي مرتبا به گذشته‌ها حمله كنند و حرف‌هاي نامناسب در مورد آنها بزنند.(30/8)

1926- خبر سفر احمدي‌نژاد به زنجان و سخنراني ايشان را در صفحه اول درج نموده بوديد و بنده با مطالعه آن متوجه شدم كه آقاي رئيس‌جمهور فردي است جدي و قاطع، چون ايشان در سخنراني خود نه تنها گفته‌اند كه به بدخواهان دولت كه جيب‌هاي خود و خانواده خود را پر كرده‌اند و شكم‌هايشان سير شده است سوبسيد پرداخت نخواهد كرد بلكه با چاقوي زنجان دست و پاي آنها را نيز قلم خواهد كرد، واقعا كه مبارك است. (30/8)

1849- از اينكه اسم روزنامه‌تان را آفتاب يزد گذاشتيد خيلي متاسفم چون من هم يزدي هستم. در مورد سرمقاله اگر همين يك مورد انرژي هسته‌اي را قبول كنيم كه آقاي خاتمي يزدي چه كار كرد و آقاي احمدي‌نژاد چه كار كرده، براي ما كافي است. (30/8)

آفتاب يزد: ضمن ارج نهادن به زحمات دولت آقاي احمدي‌نژاد در پرونده هسته‌اي، از شما دعوت مي‌كنيم سخنان بـعـضـي از دسـت‌اندركاران پرونده هسته‌اي از جمله آقاي لاريجاني را مطالعه كنيد كه اعلام كرده‌اند دستاوردهاي هسته‌اي ايران ناشي از يك فعاليت چهل ساله است.

1307- آقاي احمدي‌نژاد فرموده‌اند دست‌هايي كه در داخل و خارج فتنه‌انگيزي كنند را قطع مي‌كنيم. از آقاي احمدي‌نژاد خواهش مي‌كنم دست آن مفسداني را قطع كنند كه اسمشان در جيب بعضي افراد مانده است و دوستان شفيق نمي‌گذارند كه آنها معرفي شوند، دست آنهايي را قطع كنيد كه رانت‌خواري كردند، تا سپس نوبت برسد به دست‌هاي خارجي. (30/8)

0043- جناب آقاي واحدي! بنده هر چند از دولت نهم دل خوشي ندارم ولي حق نيز نمي‌دانم كه از حرف درست دفاع نكنم، چنانچه رئيس سازمان ميراث فرهنگي مطالبي را در مورد اسرائيل گفتند همه شما شعار وااسلاما سرداديد ولي چرا وقتي كه شبكه المنار خليج فارس را خليج عربي ناميد در مورد آن اصلا‌ً صحبتي نكرديد، مگر همين جريانات در مقابل ما از صدام حمايت نكردند؟(30/8)

آفتاب يزد: هم خبر اقدام شبكه المنار را نوشتيم و هم در همين ستون، تاسف خود را از اين بابت اعلام كرديم كه بعضي نمك خوردگان ايران به محض آنكه از دور نمكدان‌هاي نسيه سران عرب را مي‌بينند نمكدان نقد ايران را مي‌شكنند!

0932- از دفتر آقاي احمدي‌نژاد كه گفته‌اند در مورد دولت زياد سياه نمايي مي‌شود يك سوال داشتم كه طرح مسئله هولوكاست چه نفعي براي ايران داشت؟ (30/8)

2255- قدرداني ميشل سليمان از احساسات و حمايت مسئولان ايراني در قبال لبنان ابلاغ وصول شده و به دليل ديرهنگام بودن به التماس دعاي سوخت زمستاني تعبير گشته و به بايگاني سپرده شود. (29/8)

1944- از كرج تماس مي‌گيرم. با توجه به بحث‌هايي كه در مورد به تاريخ پيوستن سوسياليسم در تريبون‌هاي ما مطرح مي‌شود، بفرماييد كشورهايي نظير چين، كوبا، ونزوئلا، كره‌شمالي و چند كشور ديگر آمريكاي لاتين كه ظاهرا از دوستان صميمي ما هم هستند داراي چه نوع گرايش‌هاي سياسي - اقتصادي مي‌باشند؟(29/8)

2051- از مهاباد تماس مي‌گيرم.1- بعضي‌ها با گفتن حرفهاي عجيب و غريب و دور از واقعيت فقط مي‌خواهند مطرح باشند تا مثلا‌ بگويند دوباره فلاني از همان حرفهاي عجيب و غريب زد، يعني مطرح شدن به هر قيمت حتي به صورت منفي 2- براساس گزارش‌هايي كه در صدا و سيماي خودمان پخش مي‌شود، در بسياري از كشورهاي جهان مردم مي‌توانند در يك سال 365 بار عليه بعضي سياست‌هاي دولتشان به طور مسالمت‌آميز تظاهرات كنند، آيا براي ما سالي يك بار اين اجازه هست يا نيست؟منتظر جواب صدا و سيماي محترم هستيم 3- ديروز آقاي محصولي وزير كشور شد و امروز در اجلاس نماز آقاي احمدي‌نژاد صحبت از فقير و غني نمودند 4- كشورهايي كه ما به آنها كمك مي‌كنيم مثل سوريه و ونزوئلا‌ آيا يك كارخانه يا يك آپارتمان در كشور ما ساخته‌اند؟ درحالي كه در موقع كمك كردن به آنها از كلمه مشتركات اقتصادي استفاده مي‌شود.(29/8)

2054-مي‌خواستم در مورد سخنان رياست محترم مجمع تشخيص مصلحت كه فرمودند كارهاي دولت، گداپروري است بگويم كه شما در دولت به اصطلاح سازندگي هيچ برنامه‌اي نداشتيد مردم را به اين وضع كشانديد، فاصله طبقاتي، فقر ، فحشا و تبعيض وحشتناك ايجاد كرديد حالا‌ كه دولت دارد كارهايي مي‌كند اين قدر سنگ‌اندازي نكنيد، بگذاريد دولت كارها و برنامه‌هايي كه براي اين مردم مستضعف در نظر دارد، انجام دهد تا مردم مستضعف نجات پيدا كنند. اين سخنان هم توهين به اقشار ضعيف جامعه است. اميدوارم كه اين جور نباشد. (29/8)

آفتاب يزد: اميدواريم همان كساني كه شما براي آنها دل مي‌سوزانيد يعني مردم مستضعف ، حرف شما را قبول داشته باشند كه در دوره فعلي وضعيت اقتصادي آنها بهتر از سال‌هاي گذشته است.

1523- به نظر من اسم روزنامه را آفتاب نگذاريد، بلكه تاريكي بگذاريد چرا كه در واقع شبهه را ترويج مي‌كند و مروج شبهات است و حقايق را دنبال نمي‌كند، كاري كه روزنامه شما دنبال مي‌كند ترفندهايي است كه طرفي نخواهد بست و به هدفي نخواهيد رسيد، 7، 8 ماه ديگر منتظر باشيد در انتخابات رياست جمهوري خواهيد ديد. آقاي محصولي هم وزير خواهد بود و اين دولت يك بار ديگر هم روي كار خواهد آمد و آقاي رئيس‌جمهور هم رئيس‌جمهور خواهد شد. خيلي خودتان را اين طرف و آن طرف نزنيد آقاي خاتمي بروند و آبراهام را به عنوان شهيد مطرح بكند و شما هم از ايشان دفاع كنيد فكر كنم بهتر است.(29/8)

آفتاب يزد: فكر مي‌كنيم آبراهام لينكلن را شهيد ناميدن بسيار بهتر است تا اينكه كسي براي دوستي با مردم اسرائيل، غش و ضعف برود!

0115- از رشت تماس مي‌گيرم. از حضرات كروبي و خاتمي خواهش مي‌كنم هرچه سريع‌تر مهره‌هاي شطرنج در بازي انتخابات را به كار گيرند و در جاهاي لازم طرف مقابل را مات و فعاليت‌شان را خيلي جدي بگيرند. درحال حاضر تبليغات كروبي و خاتمي بسيار كم است. (30/8)

0915- پيشنهاد مي‌كنم دولت سريعا مبلغ 365 ميليون تومان را كه آقاي محصولي از زمان رياست جمهوري آقاي رفسنجاني از دولت طلب دارند و تاكنون پرداخت نشده است با كارمزد ديركرد مناسب سريعا به ايشان پرداخت فرمايند. (30/8)

0908- در روزنامه‌تان نوشته‌ايد كه آقاي محصولي 365 ميليون تومان از دولت طلبكار است از زمان آقاي هاشمي، چطور ايشان حتي در سه سال و خرده‌اي دولت آقاي احمدي‌نژاد هم نتوانسته وصول كند. (30/8)

آفتاب يزد: شايد خوب باشد كه براي تكميل اطلاعات، آقاي محصولي اعلام كنند پروژه‌اي كه موجب طلب 365 ميليون توماني ايشان شد، در كدام استان كشور بوده و در زمان انعقاد قرارداد، چه كسي استاندار آن منطقه بوده است؟

1024- از تهران تماس مي‌گيرم. اگر آقاي ميرحسين موسوي تمايل دارند به عنوان كانديداي رياست جمهوري به ميدان بيايند بايد برنامه‌هاي خودشان را ارائه بدهند. مثلا‌ اينكه از ديدگاه ايشان دموكراسي چيست و چگونه مي‌شود كشور را براساس دموكراسي اداره كرد و تفكر ايشان نسبت به حقوق بشر و جهاني شدن چيست؟ بايد برنامه‌هاي جديد ارائه بدهند و اطلاعات جديدي را به مردم عرضه بدهند در غير اين صورت همين طور كه نمي‌شود به يك نفر راي داد، درست است كه 20 سال پيش موفق بود، ولي امروز چه برنامه‌اي دارند؟ دنيا عوض شده، نسل‌ها عوض شدند، انتظارات عوض شده. (30/8)

1337- ديروز براي ارسال بسته‌اي در تهران به يك مركز پيك موتورسوار زنگ زدم، برايم جالب بود كه وقتي موتور سوار جهت بردن بسته آمد يك روزنامه دولتي نيز مجانا برايم آورد، تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل. (30/8)

1439- از بهبهان تماس مي‌گيرم. اولا‌ جهاد كشاورزي بهبهان قيمت گندم را از 280 تومان در سال 86، حدودا به 328 تومان در سال 87 افزايش داده، دوما جهاد كشاورزي به كشاورزان اعلام كرده است كه امسال كود سياه به هيچ كشاورزي داده نمي‌شود و بايد از بازار آزاد خريد نمايند و اين درحالي است كه قيمت كود شيميايي در بازار آزاد تا 20 هزار تومان در نوسان است و دولت‌هاي گذشته معمولا‌ آمارهاي خود را نسبت به دولت قبل از انقلاب مقايسه مي‌كردند ولي در دولت نهم بدعت جديد پيدا شده و آن اينكه تمام آمار خود را نسبت به دولت آقاي خاتمي بيان مي‌كنند چرا اين همه قيمت محصولات كشاورزي كه افزايش پيدا كرد اين آمار را ارائه نمي‌كنند؟ (29/8)

1452- من در منطقه اوشان بلوار محك كوچه بهشت هستم. در اين منطقه تقريبا هفته‌اي چند بار برق ما قطع مي‌شود و اين كار دو سه سال است كه ادامه دارد، البته مراجعه كرديم نامه نوشتيم درخواست كرديم ما منطقه محدودي در اينجا هستيم. متاسفانه كارشناسان آمدند و مشكل را چيز ديگري گفتند، ولي اخيرا وقتي به 121 زنگ مي‌زنيم مي‌گويند سيم‌ها را دزديدند، با وجود اين همه نيرو در اين شهر كه ما آنها را مشاهده مي‌كنيم چگونه به راحتي مي‌توان سيم‌هاي برق را دزديد؟ اينجا يك محدوده كوچكي است كه قابل كنترل است، چون دور تا دور ما در آن ساعتي كه برق قطع مي‌شود برق دارند و ‌مي‌توانند به راحتي اين دزدها را بگيرند و باعث نشوند كه در طول هفته حداكثر 10 الي 12 بار برق قطع بشود، من فكر نمي‌كنم دزدي باشد، اشكال در ترانس‌هاست كه خرج دارد و نمي‌خواهند يا نمي‌توانند درست كنند به ما مي‌گويند سيم‌هاي برق را دزديدند.(29/8)

1244 - در اين مسابقات تلويزيوني كه برنده را به حج مي برند، اينكه به نفع عربستان تمام شد، چند صد دلا‌ر خرجش مي شود تا برود بيايد جيب عربستان پر شود، خوب اين جايزه را نقداً بپردازند به خرج خودشان بپردازند و يا نواقص زندگي اش را تامين كنند. ايشان برنده مي شوند منفعتش را عربستان سعودي مي برد كه اين همه هم پول دارد؟ (29/8)

آفتاب يزد: از اجزاي اين برنامه ها خبر نداريم. اما فراموش نكنيد كه اعزام به حج، تنها به معناي پرداخت هزينه هاي آن نمي باشد بلكه نوبت اعزام مسئله مهم ديگري است كه بر ارزش جايزه مي‌افزايد. البته براي ما مشخص نيست كه با توجه به نوبت 15 تا 18 ساله‌اي كه براي ثبت نام كنندگان قبلي حج تمتع وجود دارد آيا اصولا‌ً تعيين اينگونه جوايز - كه اعزام خارج از نوبت بعضي از آقازاده‌هاست - اقدام درستي هست يا نه؟

1302- مي خواستم از جناب آقاي علي آبادي معاون محترم رياست جمهوري و رئيس سازمان تربيت بدني درخواست نمايم به جاي اينكه در تلا‌ش براي تصدي مناصب جديد همچون رئيس كميته المپيك باشند كمي هم به فكر ورزش اين مملكت باشند تا جوانان و نوجوانان تلا‌شگر شهرستان اسلا‌مشهر مجبور نشوند كه با دارا بودن استعدادهاي ورزشي فوق العاده به علت كمبود يا بهتر بگويم نبود امكانات ساده و بديهي با اعمال شاقه ورزش نموده و به همت خود در ميادين داخلي و خارجي افتخار آفريني نمايند. (29/8)

1319- در عدم اجراي طرح سامانه املا‌ك، اداره ثبت اسناد درست مي گويد و اجراي اين طرح نه عملي است و نه حاصلي براي كسي و مردم در بردارد و مهمتر اينكه مغاير قانون و ماده 10 قانون مدني نيز مي باشد و فقط اجراي اين كار اگر عملي شود اعتبار بخشي به شغل دلا‌لي است. (29/8)

0847 - اين نهايت بدآموزي است در كشوري كه به علت قطع بي رويه درختان جنگل‌ها سال به سال خشك تر مي شود و كم آبي نتيجه آن است، به بهانه مبارزه با خرافات، درختان كهنسال شناسنامه‌دار را قطع نمائيم. (29/8)

0918- تعدادي از بازنشستگان شركت پست هستيم كه بالا‌ي 60 سال سن داريم، با اضافه شدن حقوق مان كه بالا‌ي 300 هزار تومان شده حق عائله‌مندي و حق اولا‌د ما را نصف كرده‌اند، در اصل هيچ اضافه حقوق نداده‌اند، آيا فريادرسي هست؟(29/8)

0957- در مورد مايع بخور اوكاليپتوس كه شيشه‌هايشان عين شيشه‌هاي شربت سينه است،خوب بسته بندي اين شيشه ها را عوض كنند. الا‌ن در روزنامه تان خواندم كه خوردن اينها باعث مرگ مي شود، خود ما هميشه داروها كنارمان مي‌گذاريم و نصف شب به علت سرفه به سراغ شربتها مي رويم امكان اشتباه وجود دارد، آيا اين كار سختي براي دولت و توليد دارو است كه شيشه اوكاليپتوس را با شيشه شربت سينه، متفاوت درست كنند؟ (29/8)

1019- از لردگان تماس مي گيرم، من و 4 نفر از برادرانم يك زمين مشاركتي داريم كه زمين مسكوني مي باشد و قرار است جاده اصفهان - خوزستان از وسط آن عبور كند و مساحتي از اين زمين را از 12 سال پيش تاكنون از مالكيت ما خارج نموده‌اند، حال كه قرار است پولي بابت زمين به ما بدهند كارشناسان ، زمين ما را به درستي قيمت گذاري نكرده‌اند، از مسئولين سازمان بازرسي تقاضا دارم از آنجا كه خيلي از اهالي اين مشكل را دارا مي باشند اين موضوع را بررسي نمايند. (29/8)

آفتاب يزد: نام پيام دهنده در روزنامه موجود است.

1654- چهار سال است خواننده روزنامه هستم، ‌در هفته اخير سه پيام فرستادم كه هيچ يك را چاپ نكرديد و اين پيام چهارم است، گويا شما از كارمندان بازنشسته بانك خوشتان نميآيد كه پيامشان راچاپ نمي‌كنيد نظام هماهنگي در بانك ملي پياده نشد فقط در سال‌جاري 8/9 درصد حقوق ما اضافه شد كه با احتساب اين افزايش حقوق 330 هزارتومان دريافتي داريم، چاپ بفرماييد شايد ترتيب اثري داده شود.(29/8)

1638- از منطقه گيشا تماس مي‌گيرم. در بعضي از موارد وقتي پايم را روي خط‌كشي عابر پياده مي‌گذارم بعضي ماشين‌ها به جاي اينكه آهسته‌تر بيايند سرعت خود را بيشتر مي‌كنند تا رد شوند. لطفا براي بعضي از رانندگان يك آموزش بگذارند وقتي چراغ براي افراد پياده رو، قرمز است يعني بايد صبر كنند رد نشوند، ‌همين طور، براي بعضي عابران پياده هم بايد آموزش بگذارند. خيابانها كثيف و پر از چاله چوله است يك خرده برسند، سطل‌هايي به فاصله معين بگذارند. مخصوصا دم مغازه‌ها در جاهايي كه ورود ممنوع است هم يك مدتي پليس بگذارند تا براي مردم عادت بشود. (29/8)

1124 - تا آنجا كه بنده اطلا‌ع دارم قانون خدمات كشوري در شهرداري تهران و ساير موسسات غيردولتي كه داراي قوانين استخدامي خاصي مي‌باشند هنوز اجرا نشده، مضافاً اينكه بازنشستگي كشوري گروه‌بندي كارمندان را بر اساس نظام هماهنگ سال 73 اجرا نموده كه اين مسئله با ماده 64 قانون خدمات كشوري مغايرت دارد، زيرا در قانون سال 73 گروه ها بر اساس سنوات خدمت و سطوح تحصيلي پايه گذاري شده‌اند در حالي كه بر اساس ماده 64 خدمات كشوري گروه‌ها مي بايستي با توجه به شغل و شاغل و ساير ويژگي ها پايه گذاري گردد، في المثل در حال حاضر شهردار 40 سال پيش فعلي منطقه يا ناحيه ، آن زمان كه داراي ديپلم بوده در گروه 9 قرار گرفته در حالي كه يك كارمند ساده با ديپلم هم در همين گروه قرار دارد، بنابراين از جناب آقاي قاليباف و معاونين و شهرداران محترم فعلي تقاضا دارم به اين مسئله عنايت فرموده جهت رفع اين مشكلا‌ت با تنظيم آيين نامه جديد در اجراي عادلا‌نه و منصفانه قانون خدمات كشوري كوشا باشند. (29/8)

1358- تا قبل از اجراي نظام هماهنگ همه روزه صحبت بر سر اين بود كه چرا اجرا نمي شود، حالا‌ كه اجرا شده است يكي مي گويد من ليسانس هستم با فلا‌ن كس حقوقم يكي است، ديگري مي گويد من ستوان و فوق ديپلم آموزش افسري هستم كه البته من تاكنون چنين چيزي نشنيده‌ام - و مي گويد حقوقم با فلا‌ن سرهنگ 400 هزار تومان اختلا‌ف پيدا كرده است. من نمي دانم ما را چه مي شود؟ چرا فرق تساوي با عدالت را نمي‌دانيم ؟اگر به يك كارگر ساده و يك كارگر متخصص روزانه يكسان حقوق بدهيم تساوي اجرا شده اما عدالت منكوب، چرا؟ چون كارگر متخصص كه مسلماً مدت مديدي آموزش ديده بايستي بيشتر از كارگر ساده دستمزد بگيرد، لهذا اگر فلا‌ن سرهنگ 400 هزار تومان بيشتر مي گيرد به خاطر اين است كه قبلا‌ً ميزان تحصيلا‌ت و سابقه فرماندهي وي و مشاغل حساس او در نظر گرفته نشده بود. (29/8)

1324- از شهريار تماس مي‌گيرم. اين دولت كه براي حمايت از مردم و فقرا روي كارآمده الا‌ن سه ماه است برگه‌هاي سهام عدالت به ما داده كه هنوز پولش را نگرفتيم، پولش را چه وقت به مردم مي‌دهند؟ (29/8)

0820- مي خواستم از مسئولا‌ن وزارت راه يا راه آهن تقاضا كنم، حداقل براي يك بار هم كه شده از قطار تهران - ساري يا بالعكس كه روزها صبح حركت مي كند استفاده كنند تا واقعاً حس كنند كه مسافران اين مسير چه مشكلا‌تي را در اين مسير تحمل مي كنند. (29/8)

2124- با درود به آفتاب يزد ، من يكي از كارگران خط توليد ايران خودرو هستم، اين پيام خطاب به كساني است كه در زمان مجلس هفتم گفته بودند جوانان امروز مي خواهند از زير كار فرار كنند . ما امروز توانستيم اشتباه بودن سخن ايشان را به اثبات برسانيم، زيرا ما جوانان گروه صنعتي ايران خودرو توانستيم ركورد روزانه توليد خودرو در كشور را بشكنيم و آن را به عدد 2605 دستگاه خودرو در يك روز برسانيم، با اين حال ما كارگران خط توليد نسبت به اينكه جمعه ها و تعطيلا‌ت رسمي كشور بايد به اجبار مديرانمان به كارخانه بياييم هنوز اعتراض داريم ولي كو گوش شنوا. (28/8)

1548- بسياري از ارگان‌ها و نهادهاي دولتي و وزارتخانه‌ها به تمام انتقادات و پيشنهادهايي كه در روزنامه‌ها و جرايد از طرف مردم درج مي‌گردد پاسخ مي‌دهند، متاسفانه اداره كل روابط عمومي وزارت نفت هيچ‌گونه پاسخي به اين انتقادات و پيشنهادات نمي‌دهد، از رياست جمهوري محترم و وزير نفت خواهشمنديم كه پيگير اين قضيه باشند و به آنها اعلام دارند كه وظيفه آن اداره كل در وزارت نفت چيست؟ لطفا به اين انتقادات و پيشنهاداتي كه در روزنامه‌ها درج مي‌شود جواب دهند.(29/8)

1520- من يك فارغ التحصيل كشاورزي هستم. گرايش باغباني، در مورد بيكاري فارغ التحصيلان بخش كشاورزي مي‌خواستم بگويم اولا‌اين فارغ‌التحصيلان تحت فشار خيلي زيادي هستند ثانيا آنهايي هم كه توسط جهاد كشاورزي ساماندهي شدند به عنوان ناظرين در بخش‌ها و روستاها به صورت بسيار سطحي و بسيار پيش‌پا افتاده از وجود اين مهندسين استفاده مي‌شود، به صورتي كه اين علمي كه اينها اندوخته‌اند از اين علم آنها استفاده نمي‌شود، بيشتر به عنوان يك ناظر بسيار ساده كه از آنها توقعي هم نمي‌رود، استفاده مي‌شود، مي‌خواستم از دولت خواهش كنم كه براي فارغ‌التحصيلان كشاورزي و آنهايي كه دنبال كار مربوط به گرايش خود هستند واقعا كاري بكند چرا كه پيشرفت پايدار يك مملكت مربوط به كشاورزي صحيح و مدرن آن است تا موقعي كه كشاورزي صحيح و مدرن نباشد و فارغ التحصيلان در اين امر به كار گرفته نشوند، كشاورزي پيشرفت نمي‌كند. (29/8)

1024- يك وامي از بانك ملت ... گرفتيم 170 ميليون، همه را پس داديم حالا‌ مي گويند تمام اين بابت بهره‌اش است، شما به من بگوئيد كه اينها مي‌گويند ما نزول و بهره نمي گيريم، مي خواهند خانه‌ام را مصادره كنند ما بايد چه كار كنيم؟ ما حتي حاضريم يك مقدار از بهره‌اش را هم بدهيم اما نه ديگر دو برابر، اصلا‌ً با اين بازار خراب كسي كار نكرده كه بخواهد اين بهره‌هاي كلا‌ن را بدهد، لطفاً به گوش رئيس جمهور برسانيد، من هر چه به بعضي روزنامه ها زنگ مي زنم اصلا‌ً اهميتي نمي‌دهند اكثراً دنبال برنامه انتخابات هستند ، يك ذره هم به درد مردم برسيد. (29/8)

آفتاب يزد : شماره تلفن پيام دهنده و نام شعبه بانك در روزنامه موجود است.

1053- از ميانه تماس مي گيرم ، مي خواستم ببينم من جانباز هستم و يك دختر دانشجو دارم اگر اعلا‌م كنم كه از جزاير سليمان هستم آن وقت كمكي به دختر دانشجويم مي كنند يا نه؟ ضمناً 5 سال است كه حقوق نگرفتم از موقع بخشنامه‌اي كه در مورد حالت اشتغال بود 5 سال گذشته، هنوز هم پرداخت نكردند. (29/8)

1114- سوالي داشتم، آيا سيستم بانكداري در تمام دنيا به اين شكل است يا اين نوع بانكداري مختص كشور ماست؟ شوهرم در بانك كشاورزي حساب داشت و مبلغي حدود 170 هزار تومان در آن بود و مدت دو سال از آن استفاده نكرده بود چند روز قبل بعد از گذاشتن كارت و وارد كردن رمز، موفق به برداشت پول نمي شود و وقتي كه به بانك مراجعه مي‌كند به او گفته مي شود كه چون مدتي از كارت خود استفاده نكرده‌ايد موجودي شما بلوكه شده سوال اين است كه آيا قانوناً و شرعاً بانك اجازه چنين كاري را دارد يا نه، حال هر مبلغي كه باشد. (29/8)
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن