تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816345456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جانشين پليس آگاهي ناجا در غرفه جام‌جم: هوشياري مردم، مانع جدي براي سودجويي در فضاي اينترنت


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: جانشين پليس آگاهي ناجا در غرفه جام‌جم: هوشياري مردم، مانع جدي براي سودجويي در فضاي اينترنت
جام جم آنلاين: امير سرتيپ محمدي‌فر ، جانشين پليس آگاهي ناجا با حضور در غرفه جام‌جم در پانزدهمين نمايشگاه و جشنواره مطبوعات، اطلاع‌رساني از سوي رسانه‌ها را از عوامل موثر در هوشياري مردم و پيشگيري از جرم دانست.


جانشين پليس آگاهي با اشاره به اين موضوع گفت: بدون ترديد نقش و كاركردهاي رسانه در بحث امنيت مردم از مولفه‌هاي بسيار مهمي است كه نمي‌توان آن را انكار كرد و پليس آگاهي ناجا نيز با توجه به اين رويكرد، همكاري خود را با رسانه توسعه خواهد داد.

وي اضافه كرد: در حال حاضر تعامل با بخش حوادث روزنامه‌ها و اطلاع‌رساني سريع و بموقع، از سوي پليس آگاهي كشور با جديت دنبال مي‌شود؛ زيرا رسانه‌ها در كشف جرم و كمك به پليس نقش ويژه‌اي به عهده دارند.

جانشين پليس آگاهي ناجا در پاسخ به پرسش خبرنگار ما درخصوص چاقوهاي نامتعارف و ارتكاب جرم با استفاده از سلاح سرد گفت: بدون ترديد همان‌گونه كه پيش از اين نيز اعلام شده است، توليد و حمل چاقوهاي نامتعارف زمينه‌ساز جرايم هستند و افراد مجرم از چاقوهاي نامتعارف نظير قمه و شمشير استفاده مي‌كنند كه در اين ارتباط پليس آگاهي با اين قبيل افراد، مقتدرانه برخورد خواهد كرد. وي اضافه كرد: اخاذي، عربده‌كشي، زورگيري و سلب آسايش از مردم را تاب نخواهيم آورد.

قتل‌هاي خانوادگي و دغدغه پليس آگاهي

امير محمدي‌فر در ادامه و در پاسخ به پرسش ديگر خبرنگار ما درخصوص افزايش قتل‌هاي خانوادگي، گفت: بايد اين موضوع به صورت ويژه در دستور كار محققان و پژوهشگران در عرصه‌هاي تربيتي و پرورشي قرار گيرد تا راهكارهاي مقابله با آن در جامعه ارائه شود. بديهي است بي‌توجهي به اين موضوع، موجب لطمات بسيار جدي در شالوده اجتماعي خواهد شد.

سرپرست پليس آگاهي ناجا درخصوص كاظم شفيعي، عامل قتل جهانگرد فرانسوي و سرقت‌هاي مسلحانه اصفهان نيز به «جام‌جم» گفت: اين متهم پس از ارتكاب چند فقره قتل همچنان به صورت ويژه تحت تعقيب پليس آگاهي قرار دارد و در صورتي كه مشخص شود وي به خارج از كشور متواري شده، موضوع را از طريق پليس بين‌الملل پيگيري خواهيم كرد.

وي افزود: در اين ارتباط پليس از اطلاعات مردم در رسانه‌ها براي به دام انداختن اين تبهكار فراري استفاده خواهد كرد.

نگراني در فضاي مجازي

نگراني و دغدغه پليس آگاهي در ارتباط با مجرمان اينترنتي؛ پرسش ديگر «جام‌جم» بود كه امير محمدي‌فر در پاسخ گفت: همزمان با گسترش ارتباطات در فضاي مجازي، بحث امنيت در اين فضا نيز بايد به مفهوم واقعي كلمه مورد توجه قرار گيرد و به همين منظور نيز يك گروه از متخصصان پليس آگاهي در اين بخش فعال هستند، اما در كنار اقدامات صورت گرفته، بايد به اين مهم توجه داشت كه هوشياري مردم و بخصوص دختران و پسران جوان، خود اولين گام براي مقابله جدي با مجرمان اينترنتي است.

جام‌جم، منطقي و تاثيرگذار

جانشين پليس آگاهي ناجا در ادامه با اشاره به صفحه سرويس حوادث گفت: هر روز اين روزنامه را مطالعه مي‌كنم و بدون تعارف بايد اذعان كرد روزنامه جام‌جم در عرصه حوادث بسيار منطقي و تاثيرگذار عمل مي‌كند كه اين موضوع نشان مي‌دهد عوامل دست‌اندركار با اشراف به مقوله امنيت و جرم، احساس رسالت بيشتري مي‌كنند. اين روزنامه بسيار مطلوب عمل مي‌كند و براي تمام دست‌اندركاران آن آرزوي موفقيت دارم.

سردار بابايي، فرمانده انتظامي تيپ حضرت امام (ره):‌
برخورد زننده با تماشاگران فوتبال را نمي‌پذيريم

فرمانده تيپ حضرت امام خميني (ره)‌ كه مسووليت امنيت ورزشگاه‌ها را در طول برگزاري مسابقات فوتبال به عهده دارد، با حضور در غرفه «جام‌جم» گفت: هيچ پليسي حق برخورد زننده با تماشاگران فوتبال را ندارد. سردار علي بابايي، فرمانده تيپ امام خميني (ره)‌ با اشاره به اين موضوع به «جام‌جم» گفت: پليس خدمتگزاري به مردم را يك اصل براي خود مي‌داند و به اين خدمتگزاري افتخار مي‌كند.

وي افزود: حضور پليس در ورزشگاه‌ها صرفا در جهت تامين امنيت تماشاگران است و ماموران براساس وظيفه‌اي كه به عهده دارند، درصدد ايجاد فضايي امن توام با آرامش هستند، اما در برخي مواقع، تعدادي از تماشاگرنماها احساسات تماشاگران را تحريك مي‌كنند كه پليس نيز با اين نوع رفتارها برخورد مي‌كند و افراد خاطي را پس از دستگيري ، تحويل مراجع قضايي مي‌دهد. سردار بابايي در ادامه گفت: هنگام برگزاري مسابقات فوتبال در ورزشگاه آزادي همه چيز تحت كنترل قرار دارد و اگر مشاهده شود يك مامور پليس با مردم برخورد زننده داشته است، بدون اغماض با مامور خاطي برخورد خواهد شد.
 دوشنبه 4 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن