تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817027252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه اعتماد// قيطريه به جاي قيصريه// تلاش اسرائيل براي جلوگيري از مذاكره ايران و امريكا// محبوبيت 70 درصدي احمدي نژاد// هاشمي دوباره در وزارت كشور// كردان نماينده ايران در اوپك؟


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه اعتماد// قيطريه به جاي قيصريه// تلاش اسرائيل براي جلوگيري از مذاكره ايران و امريكا// محبوبيت 70 درصدي احمدي نژاد// هاشمي دوباره در وزارت كشور// كردان نماينده ايران در اوپك؟
خبرگزاري آريا- در ستون «پيدا و پنهان» اعتماد در شماره امروز (4 آذر)، اخبار ويژه زير به چشم مي خورد.

قيطريه به جاي قيصريه؛ ضرب المثلي كه كردان در مراسم توديع خود به كار برد، باز هم خبرساز شد. ظاهراً خبرسازي كردان پاياني ندارد چرا كه وي از لحظه حضورش در مجلس براي معارفه تا لحظه وداعش با وزارت كشور مورد توجه رسانه ها قرار گرفته و اين بار ضرب المثل وي خطاب به منتقدان مبني بر اينكه براي يك دستمال قيطريه را به آتش نمي كشند، باز هم سوژه خبرنگاران شد.

تلاش اسرائيل براي جلوگيري از مذاكره ايران و امريكا؛ وزارت جنگ رژيم صهيونيستي در گزارش امنيتي سالانه اين رژيم براي سال 2009، جلوگيري از مذاكره احتمالي بين تهران - واشنگتن را در صدر اولويت هاي امنيتي خود فهرست بندي كرده است. به گزارش ايرنا به نقل از روزنامه هاآرتص، اين گزارش قرار است ماه آينده ميلادي براي بررسي تسليم كابينه اسرائيل شود. در اين سند آمده است؛ در سال 2009، ايران به امريكا و جهان عرب نزديك خواهد شد و اسرائيل خود را در مقابل يك ايران هسته يي حقيقتاً تنها خواهد يافت و برتري نظامي اش در منطقه از بين خواهد رفت. سند، همكاري نزديك اسرائيل با امريكا را توصيه مي كند تا مانع از معامله احتمالي واشنگتن - تهران شود كه تهديدي براي اهداف اسرائيل خواهد بود.

محبوبيت 70 درصدي احمدي نژاد؛ خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) اعلام كرد بر اساس يك نظرسنجي كه در نمايشگاه مطبوعات انجام داده، مشخص شده احمدي نژاد محبوب ترين چهره سياسي در جامعه مطبوعات كشور است. بنا بر خبر خبرگزاري دولت، نظرسنجي در ميان 300 نفر انجام شده كه 225 نفر آن تحصيلات عالي (ليسانس و فوق ليسانس) داشته اند. بر اساس نتايج اين نظرسنجي 132 نفر يعني نزديك به 56 درصد گفته اند در انتخابات رياست جمهوري به احمدي نژاد راي خواهند داد و 44 درصد بقيه نيز پاسخ داده اند به خاتمي، كروبي، قاليباف، روحاني، لاريجاني و سايرين راي خواهند داد. خبرگزاري دولتي ايرنا در پايان نوشته است؛ محبوبيت 56 درصدي احمدي نژاد در ميان جامعه نخبه رسانه يي كشور نشانه روشني از محبوبيت حداقل 70 درصدي ايشان در جامعه عمومي است.

هاشمي دوباره در وزارت كشور؛ قائم مقام جديد وزير كشور چهارشنبه هفته جاري به اين وزارتخانه مي رود. يك منبع آگاه ضمن اعلام اين خبر به برنا اظهار داشت؛ سيدمهدي هاشمي كه بعد از دوره وزارت پورمحمدي سرپرستي وزارت كشور را به عهده گرفته بود اكنون به عنوان قائم مقام صادق محصولي، وزير كشور، به اين وزارتخانه مي رود. وي افزود؛ حكم هاشمي به عنوان قائم مقام وزير زده شده و چهارشنبه به وي داده خواهد شد. وي اكنون قائم مقام وزير راه است.

كردان نماينده ايران در اوپك؟ كردان شايعه انتصابش به نمايندگي ايران در اوپك را تكذيب كرد. علي كردان در حاشيه مراسم توديع خود در پاسخ به سوالات خبرنگاران كه از وي درباره پيشنهاد مسووليت هاي جديد مي پرسيدند، گفت؛ هر جا كه تكليف الهي براي ما حاصل شود، خدمت مي كنيم. كردان در پاسخ به خبرنگاري كه به شايعات انتصاب وي به عنوان نماينده ايران در اوپك اشاره كرد، گفت؛ حتماً اين مساله تكذيب مي شود. وزير سابق كشور همچنين در پاسخ به اين سوال خبرنگاران كه آيا قصد نداريد از كساني كه عليه شما هجمه كردند شكايت كنيد، گفت؛ من حرف هاي خود را زدم، من با خداي خودم معامله كردم.

توزيع قرآن با ترجمه تحريف شده ميان حجاج ايراني؛ منابع آگاه از عربستان سعودي خبر مي دهند انتشارات ملك فهد كه سالانه ميليون ها جلد قرآن مجيد در قالب هاي بسيار زيبا منتشر و در داخل و خارج از عربستان سعودي توزيع مي كند، قرآن هايي به حجاج ايراني بيت الله الحرام هديه مي دهد كه ترجمه يي تحريف شده از كلام وحي ارائه مي دهد. به گزارش شيعه آنلاين، يكي از زائران بيت الله الحرام در اين زمينه به خبرنگار ما گفت؛ انتشارات ملك فهد (وابسته به دولت عربستان سعودي) از سال ها پيش در ايام حج قرآن هاي بسيار نفيسي به حجاج هديه مي كرد كه حجاج ايراني نيز از اين هديه بهره مند مي شدند اما اين انتشارات، امسال اقدام به توزيع قرآني با ترجمه فارسي تحريف شده كرده است كه اقدامي تامل برانگيز به شمار مي رود. اين زائر خانه خدا در ادامه افزود؛ در ترجمه قرآن مذكور علاوه بر ترجمه تحت اللفظي كلام الله مجيد، با كپي برداري وارونه از قرآن با ترجمه عبدالحميد آيتي كه انتشارات سروش به زيور طبع آراسته، ذيل عبارات در لفافه تاكيد كرده آيات منتسب به چه كساني است. وي همچنين گفت؛ مترجم قرآن مجيد چاپ انتشارات ملك فهد ذيل آياتي كه بر اساس تفاسير به صورتي روشن و آشكار در وصف امام علي(ع) است، نه تنها به نام مبارك آن حضرت اشاره نكرده است بلكه ترجمه آيات مذكور را با استفاده از كلمات نامرتبط وارونه كرده تا هيچ كس متوجه نشود آيه در وصف چه كسي نازل شده است. اين زائر بيت الله الحرام با ابراز تاسف از انتشار قرآن مجيد با ترجمه تفسيري تحريف شده توسط انتشارات ملك فهد وابسته به حكومت عربستان سعودي كه برخي حجاج به دليل عدم اطلاع از محتواي پاورقي هاي آن صرفاً به دليل زيور طبع آن را وقف مساجد كردند، از سازمان حج و زيارت خواست تمهيداتي در نظر گيرد كه در آينده، چنين قرآني بين حجاج ايراني توزيع نشود.

حضور ايران در امريكاي لاتين؛ يك خبرگزاري امريكايي در گزارشي با اشاره به افزايش حضور ايران در امريكاي لاتين، به تشريح فعاليت هاي كشورمان در اين منطقه از جهان پرداخته است. به گزارش فارس به نقل از آسوشيتدپرس «شركت هاي ايراني در حال ساخت هزاران آپارتمان براي فقراي ونزوئلا هستند. ايران همچنين در ساخت خودرو، تراكتور و دوچرخه به ونزوئلا كمك مي كند و سفارت تازه يي در بوليوي و نيكاراگوئه افتتاح كرده است.» بنا بر اين گزارش هم پيماني عميق ميان ايران و كشورهاي چپگرا تا حدود زيادي بر پايه دشمني آنها با امريكاست و دولت ايران و «هوگو چاوس» رئيس جمهوري ونزوئلا همواره به دولت امريكا انتقاد مي كنند. ارزيابي اين خبرگزاري امريكايي حاكي است كه حركت ايران به سمت امريكاي لاتين انگيزه عملي داشته و راهي براي كاهش انزوا است و مشهودترين تاثير آن تاكنون حضور تجار ايراني است. تنها پروژه هاي مسكن سازي بيش از 400 متخصص و مهندس ايراني را به ونزوئلا كشانده كه مردم آن اسپانيايي زبان هستند
 دوشنبه 4 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن