تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817082883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خرافه.گرايي سه دانش.آموز را كشت


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: خراسان: اين دختر ناخلف چندين بار تا به حال از خانه فرار کرده است و حالا هم ماموران او را به عنوان يک سارق حرفه اي دستگير کرده اند. کاش مي مردم و اين آبروريزي را به چشم نمي ديدم، کاش اصلا چنين فرزندي نداشتم و ...!

مادر مرجان از دخترش خيلي گلايه داشت و با چشماني گريان او را نفرين مي کرد. در اين لحظه دختر ۱۸ ساله به مادرش نگاهي کرد و گفت: تو هميشه مرا نفرين کرده اي و فقط مي تواني خوب آبغوره بگيري! تو حرف هايت را گفتي، اجازه بده من هم درددل هايم را بگويم. بله، مادرم راست مي گويد. من ۱۷ بار تا به حال از خانه فرار کرده ام و با همدستي اعضاي يک باند ۸۰ فقره سابقه سرقت دارم. ولي هيچ کس نمي پرسد چرا کارم به اين جا کشيده شده است.

مادرجان! تو برايم عزيزترين آدم روي زمين هستي و خيلي دوستت دارم اما افسوس که هر وقت زير بار مشکلات زندگي کم مي آوردي از من انتقام مي گرفتي. اعتراف مي کنم که از کرده خودم پشيمان هستم اما باور کن که اگر به خواسته هاي سيروس و ناهيد گوش نمي دادم، آبرو و حيثيتم را به باد مي دادند.

مرجان در ادامه داستان زندگي اش به کارشناس اجتماعي کلانتري خواجه ربيع مشهد گفت: من از روز اول رابطه دوستانه اي با مادرم نداشتم. او هميشه اخمو و عبوس بود و تنها ايرادهايم را مي ديد. مادرم فکر مي کرد اگر در خانه لبخند بزند ابهت مادري اش از بين خواهد رفت.

متاسفانه ۲ سال قبل تحت تاثير حرف هاي چرت و پرت هم کلاسي هايم که داشتن دوست پسر را يک امتياز مثبت مي دانستند، براي فرار از تنهايي با مردي در راه مدرسه آشنا شدم که ۳۸ ساله بود.

سيروس با محبت هاي دروغين خود مرا خام کرد و با اين که مي دانستم زن و بچه دارد با او ارتباط برقرار کردم. پس از گذشت مدتي متوجه شدم سيروس با زني به نام ناهيد نيز رابطه مخفيانه دارد. من از طريق او با اين زن جوان نيز آشنا شدم و به پيشنهاد آن ها از خانه فرار کردم.

متاسفانه با نقشه شومي که آن ها برايم کشيده بودند مورد سوءاستفاده قرار گرفتم و در اين وضعيت با توجه به بلايي که به سرم آمده بود از ترس آبرويم بازيگر نقشه کثيف شان شدم. آن ها چندين بار مجبورم کردند از خانه فرار کنم.

مرجان آهي کشيد و افزود: تقريبا از ۶ ماه قبل سيروس و ناهيد نقشه سرقت از خودروهاي سواري را کشيدند و من با ايستادن در کنار خيابان، سوار خودروي مردان جواني که دنبال هوسراني خود بودند مي شدم. سپس با ترفند شيطاني، طعمه هاي خود را به محلي خلوت مي کشاندم و سيروس و ناهيد که در تعقيب مان بودند با اين ادعا که دخترشان در داخل خودرو چه مي کند وارد عمل مي شدند.

ما با اين نقشه از افراد هوسران سرقت و اخاذي مي کرديم و متواري مي شديم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن