تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821201319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بدون تيتر


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: بدون تيتر
وزير ارتباطات و فناوري اطلا‌عات در پنجمين همايش ملي تجارت الكترونيكي خبر از آن داد كه شركت مخابرات از ابتداي سال جاري تا كنون 1800 ميليارد تومان سود كرده است . محمد سليماني در اين همايش تنها به دستاوردهاي مثبت وزارتخانه متبوع خود اشاره كرده و حرفي از نارضايتي كاربران اينترنت و دارندگان تلفن همراه نزد .

عضو هيئت مديره موسسه مطالعات دين و توسعه گفت: تصميم گيري در جهت استقلال بانك مركزي نياز به كار مطالعاتي بيشتر دارد و بايد تمامي ابعاد آن را سنجيد، در غير اين صورت نتيجه معكوس خواهد داشت.

وزير مسكن كه براي بازديد از روند اجراي پروژه مسكن مهر به قزوين رفته بود ابراز اميدواري كرد ظرف دو سال آينده ، نخستين واحدهاي مسكوني اين پروژه كه در سراسر كشور در حال انجام است، مورد بهره برداري قرار گيرند .

معاون طرح و توسعه شركت ارتباطات زير ساخت گفت: درحال حاضر ظرفيت پهناي باند اينترنت كشور 500 هزار گيگابيت بر ثانيه است كه تا پايان برنامه چهارم، اين رقم دو برابر مي‌شود.

بانك ملي با برپايي غرفه در چهاردهمين نمايشگاه بين المللي الكترونيك، كامپيوتر و تجارت الكترونيكي (ايران الكامپ 2008) به ارائه دستاوردهاي خود در حوزه بانكداري الكترونيك مي‌پردازد. ثبت‌نام و فعال‌سازي فوري دستگاه رمزگير الكترونيك از جمله خدمات حائز اهميت در غرفه بانك ملي است.

شهرستان لنگرود داراي 35 هكتار سطح زير كشت است كه از 17 هكتار آن 220 تن كيوي برداشت شد و 18 هكتار هنوز به مرحله باردهي نرسيده است.

رئيس سازمان بورس اوراق بهادار درباره انتخاب مدير عامل جديد براي بورس اظهار داشت: دوره هيئت مديره بورس بعد از دو سال تمام شد و هيئت مديره جديد، اين حق را دارد كه مدير عامل جديد انتخاب يا مدير عامل قبلي را ابقا كند.

چهارمين گردهمايي مديران شعب و مديران ستاد بيمه كارآفرين در تاريخ 29/8/87 به مدت دو روز در محل ساختمان مركزي بيمه كارآفرين در استان اصفهان برگزار شد. در اين گردهمايي كه با هدف بررسي راهكارهاي بسط و توسعه بيمه كارآفرين تشكيل شده است مسائل و موانع موجود توسط مديران شعب، مطرح و تصميمات لا‌زم براي ارتقاي بهره وري و روان سازي امور اتخاذ گرديد.
 يکشنبه 3 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن