تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816183397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حجت الاسلام طائب:حمايت از توليد علم از اولويتهاي بسيج است / افتتاح 436 طرح توسط بسيج سازندگي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حجت الاسلام طائب:حمايت از توليد علم از اولويتهاي بسيج است / افتتاح 436 طرح توسط بسيج سازندگي
اروميه - خبرگزاري مهر: معاون فرمانده كل سپاه و فرمانده نيروي مقاومت بسيج كشور حمايت از عناصر توليد علم و تربيت نيروي انساني متفكر را از اولويت هاي بسيج كشور در برنامه پنجم توسعه عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار مهر در اروميه، حجت الاسلام حسين طائب ظهر امروز در نشست خبري، توجه به مسائل علمي روز دنيا را از الزامات نيروهاي بسيجي در كشور بيان كرد و افزود: هدف گذاري امروز بسيج در كشور توجه ويژه به مسائل علمي و پيدا كردن راههاي ميانبر در اين عرصه است.

وي تحقق اين هدف را نيازمند ورود مردم در بدنه بسيج دانست و تصريح كرد: در اين راستا بسيج با مشاركت و همكاري ساير نهادها اقدام به شناسايي نخبگان در بين اقشار مختلف جامعه دانش آموزي، دانشجويي، پزشكي و مهندسي كرده تا زمينه تحقيقات مختلف در علوم پايه و... در كشور را گسترش دهد.

معاون فرمانده كل سپاه كشور از آمادگي كامل دفاعي، نظامي بسيج و نيروهاي سپاهي در كشور خبر داد و گفت: امروز در سايه حضور جوانان و نيروهاي متخصص در بدنه بسيج، نيروهاي نظامي و در راس آنها بسيج به حدي از قدرت و توانمندي دست يافته است كه هيچ نيروي در منطقه ياراي مقابله با آن را ندارد.

وي موفقيت هاي روز افزون كشور را مديون مجاهدت هاي نيروهاي بسيجي كشور دانست و گفت: امروز بسيج توليد قدرت بازدارندگي از هر نوع تهديد بيگانه را در كشور فراهم كرده است.

فرمانده نيروي مقاومت بسيج كشور يكي از مهمترين رويكردهاي بسيج را در دهه چهارم انقلاب توجه به امر سازندگي و محروميت زدايي عنوان كرد و بيان داشت: با توجه به تاكيدات مقام معظم رهبري در خصوص خدمات رساني به مناطق محروم و گسترش عدالت براي تحقق اين اهداف بايد تمامي نيروها و نهادها، خدمات رساني به مناطق دور افتاده و مرزي كشور را در اولويت قرار دهند.

طائب عنوان كرد: تمام امكانات بايد به صورت يكسان در كل كشور توزيع شود و در اين راستا بسيج سازندگي وظيفه خود مي داند با به كارگيري جوانان مومن متعهد علاوه بر ايجاد فرهنگ تلاش در بين نسل جوان در جهت رفع محروميت از چهره كشور تلاش كند.

وي از افتتاح همزمان 436 طرح توسط بسيج سازندگي در هفته بسيج خبر داد و بيان داشت: در اين هفته 200 طرح جديد نيز با مشاركت ساير دستگاهها كلنگ زني مي شود.

ايجاد فرماندهي واحد استانها در جهت افزايش توان بسيج است

معاون فرمانده كل سپاه كشور درخصوص ادغام نيروهاي بسيجي و سپاهي، اظهار داشت: اتفاقي كه بين فرماندهي بسيج و سپاه در كشور رخ داد به معناي ادغام اين دو نيرو نيست بلكه اين دو نيرو و امكانات موجود تحت فرماندهي واحد قرار گرفت.

طائب با بيان اينكه امروز حوزه ها، پايگاهها و نواحي بسيج جداگانه و گردان هاي رزمي، تيپ، و اداوات سپاه نيز به صورت مستقل در كشور مشغول فعاليت هستند، بيان داشت: همه اين امكانات در استانها براي انجام بهتر ماموريت هاي اين دو نيرو تحت يك فرماندهي واحد اداره مي شود.

وي ادامه داد: فرماندهي واحد موجب مي شود بسيج فعاليت هاي خود را در عرصه هاي مختلف، اقتصادي، سياسي، فرهنگي و... به نحو احسن به انجام برسد.

فرمانده نيروي مقاومت بسيج كشور با بيان اينكه ماموريت بسيج تنها فعاليت هاي دفاعي نيست، خاطرنشان كرد: در ماموريت هاي بسيج، فعاليت هاي سياسي، اجتماعي، فرهنگي، نظامي همچنين بسيج سازندگي به يك اندازه تبيين شده است.

ايجاد امنيت پايدار در منطقه روبه افزايش است

معاون فرمانده كل سپاه در خصوص فعاليت هاي اين نيرو در مناطق مرزي كشور اظهار داشت: ايجاد امنيت پايدار بدون حضور و مشاركت مردم به خصوص اهالي مناطق مرزي تا حدودي غيرممكن است در اين راستا بسيج تمام تلاش خود را به كار مي گيرد تا حضور تمامي آحاد مردم را در عرصه هاي مختلف كشور پررنگ تر كند.

طائب خاطرنشان كرد: اگر پيوند بين مردم با سازمان ها و نهادهاي دولتي و اجرايي كشور تقويت شود به راحتي مي توان امنيت پايدار را در كشور تضمين كرد.

اين مسئول با اشاره به توان رزمي و دفاعي نيروهاي بسيجي بيان داشت: امروز با گذشت سه دهه از انقلاب نيروهاي نظامي در بالاترين آمادگي دفاعي، نظامي و آموزشي قرار دارند.

فرمانده نيروي مقاومت بسيج تعداد اعضاي بسيج در كشور را 13 ميليون و600 هزار نفر اعلام كرد و گفت: بدنه نيروي بسيج روز به روز در حال گسترش است.

همزمان با هفته بسيج 436 طرح عمراني بسيج سازندگي افتتاح و200 طرح جديد كلنگ زني مي شود.
 يکشنبه 3 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن