تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815583822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زباله هاي جاده چالوس نياز به برنامه ريزي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: زباله هاي جاده چالوس نياز به برنامه ريزي دارد
كرج - خبرگزاري مهر: رئيس محيط زيست كرج گفت: آلودگي زيست محيطي جاده چالوس به مرز بحران رسيده است و جمع آوري و دفن زباله هاي اين جاده نياز به برنامه ريزي دارد.

حسن پسنديده در گفتگو با خبرنگار مهر در كرج اظهار داشت: حجم زباله هاي توليد شده در جاده چالوس بسيار بالا است و از آنجا كه موقعيت گردشگري و توريستي چهارمين جاده زيباي جهان بسيار با اهميت است بايد هرچه سريعتر تمهيداتي را در جهت بهبود اوضاع زيست محيطي آن انجام داد.

وي افزود: در تمامي فصول سال به ويژه فصل بهار و تابستان مسافران و گردشگران زيادي از اقصي نقاط كشور و جهان از اين جاده تردد مي كنند و از آنجا كه مديريت صحيحي در خصوص از جمع آوري و انتقال زباله ها در اين جاده انجام نمي شود، بحران زيست محيط اين منطقه را تهديد مي كند.

اين مسئول خاطرنشان كرد: عدم رعايت نكات زيست محيطي از سوي گردشگران، حجم بالاي زباله هاي ايجاد شده از سوي واحدهاي خدماتي - گردشگري منطقه و گردشگران، سوزاندن زباله ها از سوي برخي افراد در اين منطقه و ... باعث شده است كه خطرات زيست محيطي به اين جاده زيبا تحميل شود.

پسنديده ادامه داد: براي مقابله با اين مشكل نيازمند عزم جدي تمامي دستگاه هاي مربوطه در سطح شهرستان كرج هستيم تا بتوانيم جاذبه هاي طبيعي و زيست محيطي اين منطقه را براي اين نسل و نسل هاي آينده حفظ كنيم.

وي تاكيد كرد: اگر امروز براي حل مشكل زباله هاي توليد شده در اين منطقه انديشيده نشود و گردشگران و مردم منطقه نسبت به هشدارها بي توجي كنند به طور قطع خسارات جبران ناپذيري به اين جاده وارد خواهد شد.
 يکشنبه 3 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 248]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن