تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815558104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فتحاللهزاده: هدف بزرگ من قهرماني استقلال در آسياست


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سرپرست باشگاه استقلال پس از حضور در اردوي آبيها در کردان کرج گفت: کسب جام قهرماني در ليگ برتر مهم است، اما هدف بزرگتر قهرماني در آسيا است.



علي فتحالله زاده از روزي که استقلاليها براي برگزاري اردو راهي کردان کرج شده بودند اين قول را داده بود که يک روز در کنار آنها باشد. به همين دليل امروز به همراه اميدوار رضايي و آتيلا حجازي راهي محل اردوي آبي پوشان شد.
بازيکنان استقلال صبح تمرين کردند که در اين جلسه تمريني فرهاد مجيدي غايب بود. سرپرست باشگاه استقلال به همراه اميدوار رضايي و حجازي زماني به محل اردو رسيدند که استقلاليها خود را براي صرف ناهار آماده ميکردند. پرويز مظلومي با ديدن فتحاللهزاده و رضايي براي خوشامدگويي به سمتشان رفت و از حضورشان تشکر کرد.
سرپرست باشگاه استقلال پس از صرف ناهار با بازيکنان، از آنها خواست همانجا بمانند تا دقايقي برايشان صحبت کند. فتحاللهزاده خطاب به بازيکنان گفت: من به شما خسته نباشيد ميگويم. سال گذشته زحمات زيادي کشيديد. امسال تيم را براي قهرماني ميبنديم. براي قهرماني ليگ خيلي انگيزه داريم، اما من هدف بزرگتري دارم، آنهم قهرماني در آسيا است. نگران مسائل جانبي نباشيد تا 10 روز ديگر طلبها پرداخته ميشود. امروز عصر هم جلسهاي با سرپرست وزارت ورزش دارم تا مشکلات را با او در ميان بگذارم. بدانيد همانطور که به ما وفادار بودهايد من هم به شما وفادار ميمانم.
فتحالله زاده و اميدوار رضايي به دليل اينکه سرپرست باشگاه استقلال عصر امروز با سرپرست وزارت ورزش جلسه دارد، سريعا کمپ استقلال را ترک کردند و به تهران بازگشتند. تيم استقلال امروز بعدازظهر ساعت 18 تمرينات خود را پيگيري ميکند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن