تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815215715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«ترانسفورمرها: تاریکی ماه» سومین فیلم پر فروش هفتگی تاریخ سینما شد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: مترجم: سریره طاهرافشار


به گزارش سینمانگار، «Transformers: Dark of the Moon: ترانسفورمرها: تاریکی ماه» محصول جدید پارامونت لقب سومین فیلم برتر جهانی تاریخ سینما در فروش اولین هفته را به خود اختصاص داد. فروش اولین هفته «ترانسفورمرها: تاریکی ماه» به 372 میلیون دلار رسیده است.

«هری پاتر و پرنس دورگه» مقام بهترین فیلم جهانی را با فروش کلی 394 میلیون دلار داراست و مقام دوم متعلق به «مرد عنکبوتی3» با فروش 382 میلیون دلار است.

با آمدن تعطیلات چهارم جولای، انتظار می رود که فیلم جدید "مایکل بی" «ترانسفورمرها» بتواند روز را با فروش 405.8 میلیون دلار به پایان برسانند. با این فروش هم این فیلم نمی تواند رتبه «هری پاتر» یا حتی «مرد عنکبوتی» را بشکند، زیرا فروش روز دوشنبه برای این رتبه بندی به حساب نمی آید.

اما در جدول باکس آفیس این هفته «ترانسفورمرها: تاریکی ماه» در صدر جدول قرار گرفت و 97.4 میلیون دلار در آمریکای شمالی و در کل 162 میلیون دلار فروش کرد.

اکران این فیلم در بیشتر کشورها از جمله کشورهای آسیایی چون کره، سنگاپور، مالزی، تایلندو .. شروع شده است. این فیلم که هم بصورت سه بعدی و هم عادی اکران شده است، 60 درصد مخاطبان و تماشاگران را به سوی اکران سه بعدی کشاند.



نمایی از پوستر فیلم «ترانسفورمرها: تاریکی ماه»
«ترانسفورمرها: تاریکی ماه» با بودجه 270 میلیون دلاری ساخته شده است و از بازیگران این قسمت می توان به "شیا لابوف"، "رزی هاتینگتن"، "جان مالکوویچ"، "کوین دون"، "جان تورتورو، " و ... اشاره کرد.

«Cars2: ماشین ها2» این هفته با یک پله سقوط همراه شد و 25.1 میلیون دلار بدست آورد. این انیمیشن محصول دیزنی است و با 62 درصد افت، فروش کلی اش به 116 میلیون دلار رسید.

انتظار می رود این انیمیشن سه بعدی در روز دوشنبه(چهارم جولای) 5.5 میلیون دلار بدست آورد و کل فروشش را در پایان این روز به 121.5 میلیون دلار برساند.

کارگردانی «ماشین.ها 2» بر عهده "جان لسه.تر" و "براد لویس" بوده است و "لری د کیبل گای"، "اوون ویلسن"، "جان تورتورو"، "ادی ایزارد"، "امیلی مورتیمر" و "مایکل کین" صداپیشه.های این فیلم هستند.

گفته می شود که هزینه تولید این انیمیشن 200 میلیون دلار بوده است.

«Bad Teacher: معلم بد» محصول کمدی سونی با 55 درصد افت در هفته دوم اکرانش، 14.1 میلیون دلار کسب کرد.

فروش کلی این فیلم تا روز یکشنبه 59.5 میلیون دلار بوده است. از بازیگران مطرح «معلم بد» می توان "کامرون دیاز" و "جاستین تیمبرلک" را نام برد. "جک کاسدان" کارگردانی این فیلم را عهده دار بوده است.

به گزارش سینمانگار، «Larry crowne: لاری کروان» محصول یونیورسال در اولین هفته اکرانش آنچنان خوب عمل نکرد و در رتبه چهارم جدول قرار گرفت. این فیلم که دو بازیگر مطرح و جنجالی هالیوودی را دارا بود نتوانست آنطور که انتظار می رفت عمل کند.

«لاری کروان» در 2973 سینما اکران شده و 13 میلیون دلار فروش کرده است. در این فیلم "جولیا رابرتز" و "تام هنکس" در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

کارگردانی این فیلم کمدی- رمانتیک را "تام هنکس" برعهده داشته و خودش نیز در مقام نویسندگی و تهیه کنندگی این فیلم قرار گرفته است.

از دیگر بازیگران این فیلم می توان به "پم گریر"، "ویلمر والدراما"، "رامی مالک"، "نیا واردولاس" و... اشاره داشت.

سومین فیلم جدیدی که این هفته اکران شده است، فیلمی است به نام «Monte Carlo: مونت کارلو» که رتبه پنجم جدول قرار گرفته است.

«مونت کارلو» فیلمی است کمدی- درام که کارگردانی اش برعهده "توماس بزوکا" بوده است. این فیلم محصول فاکس قرن بیستم می باشد که در هفته اول اکران 7.6 میلیون دلار بدست آورد. گفته می شود که بیشتر مخاطبان این فیلم را دختران زیر 25 سال تشکیل می دهد.

از بازیگران اصلی «مونت کارلو» می توان به "سلینا گومز"، "لیتون میستر"، "کتی کاسیدی"، "کوری مونتیس" و "اندی مک دوئل" اشاره کرد.

از تهیه کننده گان این فیلم می توان "نیکول کیدمن" و "ریک شوارتزگ" نام برد.

رتبه ششم جدول مربوط به فیلم "جی جی آبرامز" می باشد. «super8: سوپر8» این هفته 7.5 میلیون دلار بدست آورد و رقم فروش کلی اش به 108 میلیون دلار رسید.

تهیه کنندگی «سوپر8» بر عهده "استیون اسپیلبرگ" بوده است.

«Green Lantern: فانوس سبز» با فروش 6.2 میلیون دلار در سومین هفته فروشش توانست رقم کلی فروش خود را به 101 میلیون دلار برساند و در رتبه هفتم بایستد.

بازیگر قهرمان این فیلم کسی جز "رایان رینولدز" نیست. گفته می شود که هزینه تولید «زنبور سبز» 200 میلیون دلار بوده است و کارگردانی این فیلم را "مارتین کمپبل" برعهده داشته است.

از دیگر بازیگران این فیلم میتوان به "بلیک لایولی"، "پیتر سارسگارد"، "تیم رابینز" و "انجلا باسیت" اشاره کرد.

«Mr. Popper"s Penguins: پنگوئن های آقای پوپر» فیلم خانوادگی با بازی "جیم کری" در سومین هفته اکرانش 5.1 میلیون دلار از 2861 سالن سینما بدست آورد.

کارگردان این فیلم "مارک واترز" می باشد و داستان فیلم درباره پدری است که طلاق گرفته و خودش را با پنگوئن هایی که آپارتمان اش را در منطقه منهتن نیویورک اشغال کردند مشغول کرده است. در این فیلم در کنار "جیم کری" بازیگرانی چون "کارلا گوگینو"، "مادلین کارول"، "آنجلا لانسبوری" و "فیلیپ باکر هال" به ایفای نقش پرداخته اند.

«پنگوئن های آقای پوپر» براساس کتاب کودکان که در سال 1938 منتشر شده، ساخته شده است.

«Bridesmaids: ساقدوشها» با 3.5 میلیون دلار فروش در این هفته، بعد از هشت هفته اکران هنوز جزو ده فیلم برتر جدول قرار گرفته است. این فیلم از این نظر حتی بهتر از یاران "جانی دپ" در «دزدان دریایی» عمل کرد. فروش کلی «ساقدوشها» به 152.8 میلیون دلار رسیده است.

از بازیگران اصلی «ساقدوشها» میتوان به "میا رادولف"، "روز بیرن"، الی کیمپر"، "ملیسا مک کارتی"، "ویندی مک لیندون"، "جان هام" و "کریستن ویگ" که وی در نوشتن فیلمنامه به "آنی مومولو" کمک کرده است نیز اشاره کرد.

به گزارش سینمانگار، دهمین رده این هفته جدول باکس آفیس متعلق به «X-Men: First Class: مردان ایکس: درجه یک» می باشد. این فیلم در پنجمین هفته اکرانش 2.9 میلیون دلار فروخت و بعد از پنج هفته اکران فروش کلی اش به 138 میلیون دلار رسید.

«مردان ایکس: درجه یک» که با هزینه.ای 160 میلیون دلاری ساخته شده است، پیش. درآمدی بر فیلم.های قبلی «مردان ایکس» است. کارگردانی این سری بر عهده "متیو وان" بوده است و "برایان سینگر" کارگردان دو فیلم اول مجموعه، نویسنده فیلمنامه آن بوده است. از بازیگران این قسمت میتوان به "جنیوری جونز"، "الیس ایو"، "جیمز مک آوی"، "میشل فاسبیندر" اشاره کرد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن