تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799176192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون كيفيت ايران.خودرو: با قطعه.سازان رتبه c قرارداد نمي.بنديم


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:




معاون کيفيت ايران خودرو گفت: ايران خودرو در اين روند از اين پس با قطعه سازاني که در رده کيفي موسوم به c قطعه مي سازند قرارداد خريد نخواهد داشت و به آنان توصيه هاي لازم براي ارتقاي کيفيت ارائه شده است.
کيانوش پورمجيب اظهار كرد: خودروسازان موظف شده.اند از ابتداي سال .١٣٩٥به بعد، برنامه توسعه وتوليد محصولات با نشان تجاري داخلي آنها به.گونه.اي باشد كه عمر اين محصولات از زمان اولين عرضه آنها در داخل كشور حداكثر از .١٠ سال فراتر نرود.ايران خودرو نيز برنامه مدوني براي طراحي پلتفرم هاي جديد در دست دارد و همه ساز و کارهاي لازم را براي تحقق اين امر به کار گرفته است.
وي افزود: در آينده نزديک نسل جديدي از ناوگان خودرويي درکشور توليد خواهد شد که استانداردهاي جهاني در زمينه ايمني و راحتي سرنشينان خودرو بيشتر از هر زمان ديگري مد نظر خواهد بود.
او با اشاره به آيين نامه ابلاغي ارتقاي کيفيت خودروهاي سبك، قطعات و مجموعه هاي مرتبط توسط وزارت صنايع و معادن به خودروسازان خاطر نشان كرد: يکي از سرفصل هاي اين ايين نامه ارتقاي پلتفرم هاي جاري است و ايران خودرو با توجه به تجربه موفقيت آميزي که در طراحي پلتفرم خودرو ملي سمند به دست آورده است، در اين بخش قادر خواهد بود برنامه.هاي توسعه پلتفرم کنوني خود را با جديت بيشتري انجام دهد.
معاون کيفيت ايران خودرو تاکيد کرد: ايران خودرو از آنجايي که موضوع پلتفرم را يکي از اهداف محوري در توسعه خود مي داند، گام هاي تازه اي با بهينه كاوي و همکاري با ساير خودروسازان جهاني براي توسعه پلتفرم هاي جديد و قديم برداشته است. ارايه محصولات مختلف از نسل سمند و نيز خودروهاي دنا و رانا تلاشي محسوس در اين راستا به شمار مي رود.
او خبر از کاهش مصرف سوخت محصولات ايران خودرو داد و افزود: در سال آينده مصرف سوخت همه خودروهاي ساخته شده در اين شرکت در هر .١٠٠ کيلومتر .٧ ليتر خواهد بود.
وي ادامه داد: در آيين نامه وزارت صنايع و معادن سال به سال معيارهاي کيفي سختگيرانه تر مي شود و شرکت هايي مانند ايران خودرو نيز با هدف رضايت مندي مشتريان فعاليت هاي مشهودي دراين زمينه دارند و از سال اينده بايد همه خودرو ها در گريد خوب يا خيلي خوب باشند و اگر خودرويي در اين خصوص در سطح شد، خوب هم باشد مورد تاييد قرار نمي گيرد.
معاون کيفيت ايران خودرو تاکيد کرد: يران خودرو نيز در اين جهت با جديت تمام کارهاي بسيار مهمي را براي ارتقاء کيفيت خودروهاي خود صورت داده است و جاي هيچ گونه نگراني در اين زمينه نيست.
به گفته وي، تمامي محصولات ايران خودرو از ميانگين رشد کيفي .٤٣.2 درصدي درشاخص c/.١٠٠ ( تعداد قطعات تعويضي درخدمات پس ازفروش) و.٤٠ درصدي درشاخص آديت تركيبي (كيفيت محصول قبل ازتحويل به مشتريان) كه توسط شركت بازرسي كيفيت واستانداردايران اندازه گيري مي شود برخورداربوده است که نشان مي دهد ايران خودرو با توان فني ومهندسي فزاينده اي به سوي اينده اي روشن در جهت ارتقاء کيفيت گام بر داشته است.
وي از اجراي .٢٩٥ پروژه در زمينه رضايت مندي مشتريان در ايران خودرو طي سالهاي .١٣٨٨ و .١٣٨٩ خبر داد و اظهار كرد: ايران خودرو در يک برنامه هدفمند و ضربتي برنامه هاي متعددي را در اين زمينه اجرا کرده است تا شاخص هاي کيفي را بهبود ببخشد که يکي از موارد مهمي که ايران خودرو توجه زيادي نشان مي دهد، شاخص هاي رضايت مشتري در نمايندگي هاي فروش و خدمات پس از فروش است.
او بابيان اينكه يکي از برنامه هاي راهبردي معاونت کيفيت، کاهش نمره منفي محصولات و رسيدن به استاندارد هاي جهاني است، خاطر نشان كرد: ايران خودرو براي دستيابي به برنامه هاي بهبود كيفيت، کميته عالي ارتقاي کيفيت وخدمات پس ازفروش باپنج زير كميته راسازماندهي كرده است.
معاون کيفيت ايران خودرو با اشاره به مقوله ديگري که در آيين نامه ارتقاء کيفيت اين وزارتخانه مورد تاکيد قرار گرفته، کيفيت قطعات مصرف شده در خودروها است، افزود: در اين برنامه ميزان مراجعه خودروها به نمايندگي ها براي برخورداري از خدمات فني پس از فروش مورد ارزيابي قرار مي گيرد که کيفيت قطعات مورد استفاده و نيز کيفيت مونتاژ خودرو بررسي مي شوند که بر اساس آمارهاي وزارت صنايع بيش از .٢٠٠ درصد در اين مورد بهبود حاصل شده است.
وي ادامه داد: يکي از شاخص هاي رضايت مشتري اين است که بعد از يک سال از تحويل خودرو به مشتريان نبايد افت کيفي داشته باشد و اين امر يکي از شاخص هايي است که وزارت صنايع و معادن به خودروسازاني مانند ايران خودرو تکليف کرده است و ايران خودرو حتي قبل از انکه وزارت صنايع و معادن آيين نامه هايي را دراين مورد تهيه کند، اقدامات خوبي را انجام داد. پور مجيب تاکيد کرد: ايران خودرو در اين روند از اين پس با قطعه سازاني که در رده کيفي موسوم به c قطعه مي سازند قرارداد خريد نخواهد داشت و به آنان توصيه هاي لازم براي ارتقاي کيفيت ارائه شده است.
وي تصريح کرد: وزارت صنايع دستور داده است از شهريورماه سال جاري قراردادي با سازندگان گروه c بسته نشود. وي گفت: اين روند يکي از فعاليت هاي محوري شرکت ايران خودروست و در اين خصوص با جديت به فعاليت هاي خود ادامه مي دهد، زيرا رضايت مشتريان اساس کار ايران خودرو به شمار مي رود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 233]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن