تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817395780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزاري طرح اوقات فراغت در چهارمحال و بختياري


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: خبرگزاري فارس: مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: طرح اوقات فراغت در 256 مركز كانون فرهنگي هنري مساجد اين استان برگزار مي.شود.




به گزارش خبرگزاري فارس از شهركرد، حسين گنجي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح غني.سازي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با عنوان آسماني.ها در كانون.هاي فرهنگي هنري مساجد استان برگزار مي.شود.
وي افزود: اين طرح در 256 مركز كانون فرهنگي هنري مسجد و در40 رشته با موضوعات ورزشي، فرهنگي، هنري، عقيدتي، علمي، اردويي و مهارتي به مدت دو ماه از 4 تير تا چهارم شهريور ماه اجرا مي.شود.
گنجي با بيان اينكه توزيع شهرستاني كلاس.هاي آموزشي به.صورت عادلانه و متناسب با نياز هر شهرستان در نظر گرفته شده است، تصريح كرد: از تعداد 256 مركز آموزشي، 25 مركز در شهرستان بروجن، 28 مركز در فارسان، 32 مركز در لردگان، 20 مركز در كوهرنگ، 28 مركز در اردل، 26 مركز در كيار و مابقي در شهركرد فعال هستند.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري برگزاري كلاس.هاي قرآني 1445 را از مهم.ترين برنامه.هاي اين اداره.كل در فصل تابستان اعلام كرد و گفت: طرح قرآني 1445 كه برگرفته از سال.هاي نزول قرآن است در 60 كانون فرهنگي هنري مساجد برگزار مي.شود كه موضوع امسال اين طرح سوره مباركه انفال است.
وي تصريح كرد: يك دوره مسابقه فوتبال نيز براي اعضاء كانون.هاي فرهنگي هنري مساجد استان نيز در كانون تخصصي فوتسال شهر سورشجان نيز برگزار مي.شود كه سهم به.سزايي در شادي و نشاط جوانان و نوجوانان خواهد داشت.
گنجي با بيان اينكه تمامي مراكز و آموزشگاه.هاي فعالي كه از سوي اداره.كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان در حال فعاليت هستند داراي مجوز هستند، تصريح كرد: همه اين مراكز و آموزشگاه.هاي تكمنظوره و چندمنظوره داراي مجوز هستند و افراد علاقمند مي.تواند با آسودگي خاطر ثبت نام كند.
وي بر ضرورت توجه به مناطق روستايي و عشايري اين استان در راستاي بهره.مندي از امكانات آموزشي تاكيد كرد و افزود: بر همين اساس در سه شهرستان كوهرنگ، اردل و لردگان كه داراي جمعيت عشايري هستند سعي شده تا امكاناتي چون توزيع محصولات و اقلام فرهنگي، راه.اندازي كتابخانه سيار، پخش فيلم و برگزاري مسابقات فرهنگي و هنري را تعبيه كنيم.
گنجي در ادامه تعداد برنامه.هاي فرهنگي هنري اين اداره.كل را 382 برنامه برشمرد و گفت: دو برنامه پنجمين جشنواره منطقه.اي شعر تمدار بيت و جشنواره موسيقي مناطق زاگرس.نشين كشور از مهم.ترين اين برنامه.ها در تيرماه جاري است.
وي افزود: از اين تعداد برنامه، 130 برنامه در شهرستان شهركرد، 32 برنامه در شهرستان فارسان، 30 برنامه در شهرستان اردل، 25 برنامه در كوهرنگ، 30 برنامه در كيار، 40 برنامه در لردگان و 47 برنامه در شهرستان بروجن در طول سال جاري برگزار مي.شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن