تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816019799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد در جمع اهالي رسانه:فلسطين آزمايشگاه صداقت دولت هاست / از كاهش قيمت نفت آسيب نمي بينيم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: احمدي نژاد در جمع اهالي رسانه:فلسطين آزمايشگاه صداقت دولت هاست / از كاهش قيمت نفت آسيب نمي بينيم
رئيس جمهور با بيان اينكه مهمترين مسئله جامعه بشري موضوع فلسطين است خطاب به حاميان اين رژيم گفت: حاميان اسرائيل بايد بدانند كه حمايت هاي آنان از يك رژيم اشغالگر بي جواب نخواهد ماند.فلسطين آزمايشگاه صداقت دولت هاست.

به گزارش خبرنگار مهر، دكتر احمدي نژاد كه در حاشيه بازديد از پانزدهمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري ها با خبرنگاران سخن مي گفت، با بيان اين مطلب اظهار داشت: متاسفانه امروز سرزمين فلسطين در محاصره وحشيانه يك رژيمي قرار گرفته كه جنايت هاي آنان در تاريخ ثبت خواهد شد. جنايت هايي كه باعث شده عده اي از مردم در سرزميني به نام فلسطين از بهداشت و درمان و مسائل ديگري كه حق يك انسان است محروم باشند و توسط آن رژيم اشغالگر به خاك و خون كشيده شود.

احمدي نژاد افزود: كشتار رژيم صهيونيستي در فلسطين در حالي صورت مي گيرد كه آنان دم از حقوق بشر مي زنند در حاليكه خود ايستاده اند و به شكنجه مردم بي دفاع و مظلوم فلسطين مي پردازند.

رئيس جمهور با بيان اينكه موضوع فلسطين به آزمايشگاهي بزرگ براي سنجش صداقت هاي كشورها تبديل شده است، گفت: موضع گيري ملت ها در برابر فلسطين نشانگر صداقت آنهاست. انديشه و سياست غرب را امروز ما در قبال فلسطين مي بينيم كه اين نظام مادي و دوگانگي چگونه در حق يك ملت اجحاف و خيانت مي كنند.

وي گفت: امروز بنده به صراحت اعلام مي كنم كه اين محل جايي است كه به زودي شاهد شكست نهايي و دفن اين انديشه خواهيم بود كه متاسفانه بيش از 100 سال است كه بشريت را دچار فاصله كرده كه اوج آن را امروز در فلسطين شاهديم.

احمدي نژاد در ادامه سخنان خود اظهار داشت: امروز شاهديم كه برخي كشورهاي منطقه در قبال فلسطين سكوت كرده اند و با ملت هايي كه طرفدار فلسطين هستند همراهي نمي كنند اما با اين حال بنده اعلام مي كنم كه اين جنايت ها بي جواب نخواهد ماند.

وي همچنين هشدار داد كه رژيم اشغالگر قدس فكر نكند كه نقشه هايش در برابر فلسطين عملي خواهد شد چرا كه تلاش هاي اين رژيم اشغالگر در حال حاضر نشانگر فروپاشي آن است و از سوي ديگر بايد بداند كه تلاش هايش به نتيجه نخواهد رسيد چرا كه ملت هاي منطقه جواب آنان را خواهد داد و پرونده شما را به دادگاه عدالت براي بررسي خواهد فرستاد.

رئيس جمهور در پاسخ به سئوالي در خصوص كاهش قيمت نفت و تاثير آن در اقتصاد ايران، گفت: كاهش قيمت نفت در اقتصاد جهاني اثرگذار بوده و اقتصاد مالي و سرمايه گذاري با كاهش قيمت نفت به پايان دوره خود رسيده است كه يكي از نشانه هاي آن كاهش قيمت نفت است.

وي در خصوص كاهش قيمت نفت و تاثير آن بر اقتصاد ايران گفت: بنده بر خلاف نظرات برخي افراد بر اين اعتقادم كه كاهش قيمت نفت با برنامه هايي كه جمهوري اسلامي ايران براي اقتصادش دارد تاثيري بر برنامه هاي كشورمان به خصوص با وجود طرح تحول اقتصادي نخواهد داشت چرا كه همين طرح باعث خواهد شد ارتباط بخش زيادي از اقتصاد ما با نوسانات نفت قطع شود.

احمدي نژاد ادامه داد: در دوران گذشته شاهد بوديم كه كشور با نفت 5 دلاري نيز اداره مي شد ولي بنده در همين جا به كاخ نشينان غربي مي گويم كه بدانند كاهش قيمت نفت در اقتصاد ايران تاثيري نخواهد داشت چرا كه ما قادريم با نفت 5 دلاري هم كشور را اداره كنيم.

وي تاكيد كرد: اقتصاد ايران يك اقتصاد درون زاست و همين امر باعث خواهد شد تا تغييرات اقتصادي جهاني بر اقتصاد ايران تاثير نگذارد.

رئيس جمهور همچنين در ادامه در خصوص اهميت رسانه ها گفت: رسانه امروز مثل هواست يعني ارتباط انسانها را با هم برقرار مي كند. انسانهاي امروز مي بينند، مي خوانند و مي شنوند پس كسي نيست كه با رسانه ارتباط نداشته باشد.

احمدي نژاد خطاب به رسانه هاي كشور گفت: رسانه هاي ما امروز بايد خود را براي ورود به عرصه هاي جهاني آماده كنند كه اين امر نيازمند يك بازبيني در خود رسانه است.

رئيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي در ادامه با بيان اينكه امروز نوع نبرد تغيير كرده است و نبرد نظامي و اقتصادي به پايان عمر خود رسيده است، گفت: جنگ امروز ما جنگ رسانه است.

وي در بخش ديگري از سخنانش به پانزدهمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري ها اشاره كرد و گفت: بنده امروز از بخشي از نمايشگاه بازديد كردم كه بازديد بنده دو بخش ويژه داشت كه بخش اول آن مطبوعات استاني و بخش دوم تشكيلات تخصصي بود به اعتقاد بنده نشريات استاني مظلوم واقع شده اند و از سوي ديگر ما بايد به سمت نشريات تخصصي پيش برويم چرا كه ما در همه زمينه ها نيازمند سرعت و تخصص هستيم.

احمدي نژاد گفت: امروز ما فرصت كافي براي رسيدگي به موضوعات تخصصي در نشريات عمومي را نداريم.

به گزارش مهر ، رئيس جمهور در ادامه ضمن با اهميت خواندن خبرگزاري هاي داخل كشور گفت: خبرگزاري ها در اصل تغذيه كننده اصلي مطبوعات هستند كه اميدوارم در بازديد امروز بتوانم از خبرگزاري هاي مهر، فارس، ايسنا، ايرنا و ساير خبرگزاري ها نيز ديدن كنم.

وي در پايان سخنان خود در پاسخ به سئوال خبرنگاري درباره رسالت جنبش دانشجويي در دهه چهارم انقلاب چيست، گفت: پرچم دار پيشرفت مبني بر عدالت و پاكي يكي از آرزوهاي تاريخي ملت ايران بود كه امروز دانشجويان ما در اين زمينه به خوبي فعاليت مي كنند به طوريكه پيشرفت عدالت امروزه به گفتمان اصلي در كشور تبديل شده است و در حال حاضر اين اتفاق افتاده كه بهترين فرصت است كه در محيط دانشجويي اين موضوع پيگيري شود.

احمدي نژاد همچنين درباره حضورش در روز دانشجو در يكي از دانشگاه هاي تهران گفت: شايد در آن تاريخ نتوانم حضور يابم اما اميدوارم بتوانيم در يكي از روزها با دانشجويان به گپ و گفتگو بپردازم.

به گزارش خبرنگار مهر، دكتر احمدي نژاد صبح امروز با حضور در پانزدهمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري ها از برخي از غرفه هاي حاضر در اين نمايشگاه ديدن كرد. گفتني است رئيس جمهور در حال حاضر به ادامه بازديدش از نمايشگاه مشغول است.
 يکشنبه 3 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن