تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820489517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: اخبار كوتاه شهرستانها
يزد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : بيش از 50 درصد از محصولات كشاورزي استان يزد بخارج از كشور صادر مي شود. مديركل تعاون روستائي اين استان در طبس گفت : ميزان توليدات محصولات كشاورزي در مناطق مختلف استان يزد را يك ميليون و 300 هزار تن است كه 50 درصد آن به عنوان محصولات صادراتي به كشورهاي آسياي ميانه صادر مي شود. جهان آبادي افزود : با اجراي طرح جامع خريد وفروش محصولات كشاورزي امسال بيش از 126 هزار تن انواع محصولات كشاورزي مازاد بر مصرف كشاورزان خريداري مي شود.
شوشتر ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : دومين مرحله از رزمايش سلحشوران بسيجي با عنوان دلاوران غدير با اقتدار و موفقيت كامل و دستيابي به كليه اهداف از پيش تعيين شده در اردوگاه قدس شوشتر اجرا شد و پس از سه روز به اتمام رسيد. در اين مرحله از رزمايش گردانهاي قهرمان 285 و 286 عاشورا با انجام عمليات ويژه امداد و نجات دفاع از كوي وبرزن و مقابله با ناآرامي اقتدار انسجام و توانمندي خود را به منصه ظهور گذاشتند. دلاوران بسيجي در اين مرحله از رزمايش با استفاده از شيوه هاي نوين و پيشرفته نظامي ضمن آفرينش جلوه هايي زيبا و به يادماندني يك بار ديگر خاطره رزمندگان اسلام در دوران پرافتخار دفاع مقدس را تداعي كردند.
اراك ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : 35 طرح آموزشي در قالب 188 كلاس در دهه فجر در استان به بهره برداري ميرسد . بنابه گزارش روابط عمومي اداره كل نوسازي مدارس استان در 6 ماهه اول سالجاري 40 طرح آموزشي در قالب 191 كلاس با زيربناي 44 هزار و 320 مترمربع و با صرف 113 ميليارد و 215 ميليون ريال به بهره برداري رسيده كه از اين تعداد 19 پروژه داراي فضاي سالن ورزشي يك پروژه با فضاي خوابگاهي و دو پروژه كارگاهي بوده است بنابه گزارش فوق در سالجاري 326 پروژه در قالب يكهزار و 56 كلاس در دست اجراست كه از اين تعداد 152 پروژه از محل منابع انساني 18 پروژه از محل منابع مشاركتي 9 پروژه از محل منابع مردمي 5 پروژه از محل منابع ملي و 137 پروژه از محل منابع ذخيره ارزي (تخريب و بازسازي ) 5 پروژه از محل منابع ذخيره ارزي (اجراي مقاوم سازي ) ميباشد گزارش فوق حاكيست كه از آمارهاي اعلام شده پروژه تخريب و بازسازي عمليات عمراني 58 پروژه رو به اتمام بوده و در صورت ابلاغ اعتبار موردنياز از محل اعتبارات تخريب و بازسازي اجراي 37 پروژه با 261 كلاس آغاز خواهد شد .
كرج ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : شهرداري كرج در راستاي شكل گيري مديريت واحد شهري و در اجراي ماده 137 قانون برنامه چهارم توسعه پيشنهاد واگذاري كتابخانه هاي عمومي سطح شهر به شهرداري كرج را به دولت ارائه نموده است به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري كرج شهرداري ساليانه مبالغ زيادي را براي احداث تكميل و تجهيز كتابخانه ها و فرهنگسراهاي خود صرف مي نمايد و در اين جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به شهروندان و روز نمودن كتابخانه ها تلاش فراواني انجام داده است و در نظر دارد به محض واگذاري اداره كتابخانه هاي عمومي ارشاد اسلامي نسبت به تكميل تجهيز و توسعه آنها اقدامات لازم را بعمل آورد.
قرچك ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : از آغاز طرح نظام پيشنهادات در سال 1385 بيش از 644 پيشنهاد توسط دبيران و معلمان آموزش و پرورش قرچك به اداره آموزش و پرورش قرچك ارسال شده است . رئيس اداره آموزش و پرورش قرچك طي گفتگويي ضمن اعلام اين مطلب اظهار داشت : از اين تعداد 448 پيشنهاد بررسي و 196 پروژه پيشنهادي در دست بررسي ميباشد . رئيس اداره آموزش و پرورش قرچك اضافه نمود : پيشنهاد ارائه شده بايد باعث كاهش هزينه هاي جاري شده سرعت در كار بوجود آورده و نوآوري داشته باشد تا بتواند به عنوان يك پيشنهاد محسوب گردد. وي تصريح كرد : تاكنون نتيجه بررسي 328 پيشنهاد ارائه شده در صورت رد يا قبولي پيشنهاد به ارائه كنندگان ارسال شده است وي تعداد پيشنهادات پذيرفته شده را 146 مورد ذكر كرد . خليلي در پايان گفت : گواهي ارائه شده توسط اين اداره ميتواند در ارزشيابي سالانه همكاران نقش داشته و نيز در صورت تاييد و پذيرفته شدن در سازمان در طرح ارتقا شغلي مورد استفاده همكاران آموزش و پرورش قرار گيرد.
كرج ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : شهرداري كرج منطقه 6 خود را براي مقابله با سرما و مشكلات احتمالي ناشي از فصل زمستان امسال تجهيز كرده است . به گفته مدير منطقه 6 شهرداري 3 دستگاه كاميون 5 دستگاه از ديگر وسايل برف روب خيابانها و معابر 10 هزار كيسه نمك در معابر و كوچه ها قرار داده اند و آماده سازي نيز گرديد. مهندس بايبوردي شهردار منطقه 6 با اعلام مطلب فوق از پاكسازي جويهاي آب منطقه و همچنين لايروبي نهر دلمبر براي جلوگيري از گرفتگي آن در فصل بارندگيها نيز انجام شده است .
دليجان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : 250 ميليون ريال اعتبار جهت بازسازي و تعمير مساجد شهرستان دليجان اختصاص يافت . رئيس اداره اوقاف و امور خيريه اين شهرستان ضمن اعلام مطلب فوق گفت اين ميزان اعتبار از محل توزيع اعتبارات استاني به اين امر اختصاص يافت . حسيني گفت اين ميزان اعتبار جهت بازسازي و تعمير 20 حسينيه و مسجد اختصاص يافت .
تكاب ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : رئيس شوراي اسلامي شهر تكاب اعلام كرد شهردار جديد تكاب در آخرين جلسه شوراي اسلامي اين شهر انتخاب و با حكم استاندار آذربايجان غربي مشغول بكار شد. حسين ميكائيلي افزود آقاي « رسول رنجبر » پس از پنج ماه تصدي پست سرپرستي شهرداري سرانجام بعنوان شهردار تكاب معرفي و انتخاب شد. وي گفت : شهردار تكاب با اكثريت آراي اعضاي شوراي اسلامي شهر تكاب انتخاب شده است . وي ابراز اميدواري نمود برنامه هاي عمران شهري تكاب پس از انتخاب شهردار به سرعت پيگيري و اجرا گردد.
لنگرود ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : رئيس جمعيت هلال احمر لنگرود طي گفتگويي با خبرنگار ما اظهار داشت : وسايل و امكانات اوليه زندگي در اختيار 70 خانوار آسيب ديده از سيل لنگرود قرار گرفت . محمدرضا محمدي افزود : از لحظات اوليه جاري شدن سيل در لنگرود 2 تيم امدادي 33 نفري از سوي جمعيت هلال احمر اين شهرستان مشغول كمك رساني به آسيب ديدگان شدند. وي تصريح كرد : بخش كومله در سيل اخير زيان بيشتري ديد و وسايل مورد نياز در اختيار اهالي روستاهاي سياه كردگوابر حاجي سرا ليسه رود و ملاط از بخش كومله كه بيشترين زيان را ديده اند قرار گرفته است .
پاكدشت ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : اولين جلسه تفسير موضوعي قرآن كريم با عنوان (تسليم وحي ) در سالن همايشهاي مجتمع فرهنگي هنري امام خميني (ره ) پاكدشت برگزار شد. در اين جلسه حجت الاسلام والمسلمين حسيني امام جمعه موقت شهرستان پاكدشت به مبحث روابط متقابل افراد خانواده نسبت به يكديگر پرداختند. گفتني است جلسات تفسير قرآن اول هر ماه و تفسير نهج البلاغه پانزدهم هر ماه در مجتمع امام خميني (ره ) شهرستان پاكدشت برگزار ميگردد.
پاكدشت ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : در راستاي ارتقا اطلاعات و ظرفيت هاي فرهنگي هنري كاركنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي پاكدشت جلسات هفتگي پژوهشي با موضوعات فرهنگي هنري در اين اداره برگزار مي گردد. در اين نشستها هر هفته يكي از موضوعات حوزه هاي فرهنگ و هنر مورد تحقيق قرار گرفته و خلاصه اي از موضوع مورد بحث به سمع و نظر كاركنان اين اداره قرار مي گيرد. گفتني است به دستور رياست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و بمنظور غني سازي و بالا بردن سطح و محتواي اين نشست ها و اجرايي شدن خودآموزي و تحقيق هرچه بيشتر يك كتابخانه تخصصي در داخل اين اداره كه مشتمل بر مشاركت همكاران با اهدا كتاب و نيز تخصيص بودجه محدود از طرف اداره خواهد بود به تصويب رسيد.
مراغه ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : طي مراسمي با حضور استاندار جمعي از مديران كل استان امام جمعه نماينده مردم مراغه و سراجو در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مسئولين شهري و معتمدين محلي حكم فرمانداري ويژه مراغه توسط استاندار آذربايجان شرقي ابلاغ شد. در ابتداي اين جلسه نعمتي فرماندار مراغه با تبريك ارتقا فرمانداري مراغه به فرمانداري ويژه گفت : اين بهترين جلسه اي است كه تشكيل يافته و آرزوي ديرينه مردم شريف مراغه در دولت كريمه تحقق مي يابد. وي افزود : مسئولين فعلي و قبلي و مردم كه در اين راستا حركت كرده اند قابل تقدير و تشكرند.
رودبار ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : حجت الاسلام بابايي امام جمعه لوشان در اولين جلسه ستاد دهه فجر شهرستان رودبار اظهار داشت : خدماتي كه انقلاب اسلامي در داخل و خارج ارائه كرده است در هيچ كشور و حكومتي انجام نشده است . بنابر اين مردم كه صاحب اصلي اين انقلاب هستند بايد در جريان كارهاي انجام شده قرار گيرند و دهه فجر فرصت مناسبي است تا مسئولين كارهاي انجام شده را بيان نمايند. در اين نشست فرماندار رودبار گفت : بيست كميته مختلف وظيفه دارند تا جشن هاي سي امين سال پيروزي انقلاب بزرگ اسلامي ايران را در شهرستان رودبار برگزار نمايند. آقاي مهندس مردان پور افزود : انقلاب اسلامي ايران بالنده و مقتدر به حيات طيبه خود ادامه خواهد داد و ملت بزرگ ايران نيز هويت اسلامي و انقلاب اسلامي و نظام مقدس جمهوري اسلامي را حفظ خواهند كرد. در اين جلسه بر اجراي هرچه بيشتر و باشكوهتر جشن هاي ايام الله دهه فجر تاكيد شد.
فارسان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : 10 هكتار از اراضي كشاورزي شهرستان فارسان به كشت گياهان دارويي اختصاص يافت . به گزارش جهاد كشاورزي اين شهرستان تاكنون در 4 هكتار از اين اراضي كشت پائيزه بابونه رزماري و آويشن انجام شده و در بقيه بصورت بهاره كدوي تخم كاغذي كشت خواهد شد.
 يکشنبه 3 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 359]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن