تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817090497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

واعظ آشتياني: حقوقي از فدراسيون دوچرخه سواري و باشگاه استقلال دريافت نمي كنم


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: واعظ آشتياني: حقوقي از فدراسيون دوچرخه سواري و باشگاه استقلال دريافت نمي كنم
مدير عامل باشگاه استقلال تهران گفت: پورمحمدي مي داند كه مديراني كه دو وظيفه را بر عهده دارند، در حال خدمت هستند.
امير واعظ آشتياني درباره اينكه رئيس سازمان بازرسي تاكيد كرده روساي فدراسيون هاي دو شغله بايد هر چه زودتر به يك شغل اكتفا كنند، اظهار داشت: وابستگي به هيچ پست و مقامي ندارم. اگر امروز بگويند كه از استقلال برو، مي روم. نه از فدراسيون دوچرخه سواري و نه از باشگاه استقلال حقوقي دريافت نكرده و نخواهم كرد; ولي اسم اين هم است كه دو شغله هستم.
وي افزود: وقتي منفعتي در اين دو جا ندارم، چطور دو شغله محسوب مي شوم. صرفا به دليل تكليفي كه به من شده، در اين دو جا كار مي كنم.
مديرعامل استقلال با بيان اينكه اگر قانون بگويد كه او و امثال او دو شغله به حساب مي آيند به عنوان مدير در اين كشور به آن احترام مي گذارد، ادامه داد: در هر صورت، بايد به عنوان الگوهاي مديريت در كشور، به قانون احترام بگذاريم. اگر دو شغله محسوب شدم، يكي از كارهايم را كنار مي گذارم.
وي با اشاره به اين كه اكنون هم كارهايش را با برنامه انجام مي دهد و خدشه اي به دو فعاليتش وارد نشده، اضافه كرد: صبح ها تا ساعت 13 در باشگاه هستم و از دو بعد از ظهر تا ساعت 10 شب در فدراسيون. با همكارانم مدام در باشگاه در تماس هستم. كساني كه از من ايراد مي گيرند، بايد بگويند مديران گذشته، 24 ساعت خود را به اين تيم اختصاص مي دادند؟
رئيس فدراسيون دوچرخه سواري گفت: بعضي براي خود واژه مدير را انتخاب مي كنند; در حالي كه مهمترين مشخصه يك مدير اين است كه برنامه ريزي داشته باشد. در عين اينكه اين برنامه ريزي را دارم آن را كنترل هم مي كنم. در هر حال، آقاي پورمحمدي هم مي داند كه ما در حال خدمت هستيم و اگر در يك ماه آينده مشخص شد بايد يك وظيفه داشته باشيم از يكي استعفا مي دهم.
مدير عامل استقلال در پاسخ به اينكه چرا با انتشار اخبار هيئت مديره باشگاه مخالفت مي كند، گفت: براي اينكه ما چيز پيچيده اي نداريم تا بخواهيم آن را در اختيار رسانه ها قرار دهيم. من به عنوان مديرعامل تشخيص مي دهم كه دليلي براي مطرح شدن اخبار ندارد. هر گاه قرار بود كه تصميم خاصي گرفته شود، اين اخبار را در اختيار همگان قرار مي دهيم.
واعظ آشتياني در اين ارتباط كه او را يك مدير غير فوتبالي مي دانند، عنوان كرد: متاسفانه همان هايي كه دنبال حاشيه درست كردن هستند، سعي كرده اند بگويند مديريت در فوتبال كار بزرگ و پيچيده اي است. اينطور مي خواهند نشان دهند كه اگر مديري داخل آن آمد، هراس پيدا كنند.
واعظ با بيان اينكه مديريت يك اصل كلي است، خود را يك مدير ورزشي توصيف كرد و اظهار داشت: فوتبال بازي كرده و هر كسي هم اين بازي را انجام داده باشد، نمي تواند نسبت به اتفاقات آن بيگانه باشد. آنهايي كه مديريت در فوتبال را هم معني با دلالي و لمپني مي دادند، بايد بدانند كه من چنين مديري نيستم.
مديرعامل استقلال اتشار اخباري از اين قبيل كه بازيكنان اين تيم با مشكلات مالي روبرو هستند را حاشيه پردازي و دروغ ناميد و عنوان كرد: نبايد در بحث با يكديگر دنبال سفسطه باشيم. بين حاشيه و دورغ نگاري فاصله است. هيچ گاه در صحبت هاي خود در ارتباط با حاشيه ها پردازها بي حساب و كتاب حرف نزده ام. آنچه در مورد بعضي روزنامه ها مي گويم را با دليل مطرح مي كنم.
واعظ تاكيد كرد: بايد ديد بعضي ها چه چيزي را حاشيه مي دانند. دو روز قبل يكي از روزنامه ها را به دادگاه كشيدم. وارونه گويي را قبول ندارم. در بحث مالي با بازيكنان سعي كرده ايم در فضاي دوستانه، موضوع را حل كنيم.
مديرعامل آبي پوشان متذكر شد: تا اكنون باشگاه به هيچ بازيكني بدهي بابت پاداش ندارد و پول هاي رسيده هم بين همه توزيع شده است. تمام بازيكنان داراي حساب بانكي مشخصي هستند. به قدري با بازيكنان راحت هستم كه در بازي ها خودشان با من صحبت مي كنند و مشكلاتشان را مطرح مي كنند. اينكه مي گويند بازيكني مثل جانواريو مشكل دارد، از همان حرف هاي دروغ است.
واعظ آشتياني در پاسخ به اينكه با وجود تكذيب باشگاه و امير قلعه نويي گفته مي شود وي در تعطيلات نيم فصل استعفا مي دهد، گفت: همه اين حرف ها شايعه است. من و قلعه نويي هفته اي يك جلسه با يكديگر داريم و در مورد مسائل مختلف با هم حرف مي زنيم. وقتي اين شايعات را در روزنامه ها مرور مي كنيم، با هم مي خنديم.
 شنبه 2 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن