تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816596227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خط و مرزهای جریان انحرافی باید برای مردم مشخص شود


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس، با تاکید بر آنکه اصولگرایان باید به لیست واحدی برسند، تصریح کرد: تا زمان ارائه این لیست، باید بحث حضور مشایی و طیفش درانتخابات منتفی شده باشد، چرا که این گروه از نظر سیاسی جایگاهی ندارند که بخواهند لیست جداگانه ارائه دهند.
"اسدالله عباسی" در گفت وگو با خبرنگارخانه ملت(www.icana.ir)، در رابطه با موضع فراکسیون انقلاب اسلامی در مقابل جریان انحرافی، گفت: جریان انحرافی بعد از جریان فتنه بسیاری از افکارعمومی جامعه را مورد هدف قرار داده و حتی باعث شده بین صفوف اصولگرایان نیز فاصله ایجاد شود و حتی شکاف کوچکی در مسئله حمایت از رییس جمهور در طیف اصولگرایان، ایجاد شود.
نماینده مردم رودسر و املش درمجلس شورای اسلامی با اشاره به موضع فراکسیون انقلاب اسلامی در مقابل دولت، افزود: تغییر و تحولات وزارتخانه.ها، جابجایی وزرا، انتصابات استاندارها مباحثی بود که باعث شد تا نگاه فراکسیون انقلاب که همیشه حامی دولت بوده، تغییر کند.

مواضع شفاف رییس جمهور در امور بین.الملل دلیل حمایت ما از رئیس جمهور بود
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان آنکه عملکرد گذشته و چهارسال ابتدایی دولت احمدی نژاد دلیل حمایت.های اصولگرایان از وی بود، تصریح کرد: مواضع شفاف رییس جمهور در امور بین الملل درکشورهای دنیا، مردمی بودن و ارتباطی که با بدنه مردم داشت از جمله دلایل حمایت ما از ایشان بود، اما از زمانی که احساس کردیم از دستورات مقام معظم رهبری کوتاهی شده و یک مقدار دستورات رهبری، مشمول زمان شد اینجا بود که کلیه اصولگرایان در فکر تجدید نظردر حمایت خود از وی افتادند.
عضو فراکسیون انقلاب اسلامی با بیان آنکه شاید این موضوع باعث شادی اصلاح طلبان تندرو شود، تصریح کرد: این درحالی است که با گذشت زمان و وقتی به سمت جلو حرکت کنیم ، درحول محور ولایت، جبهه متحد اصولگرایان تشکیل خواهد شد.
وی با تاکید براخلال در روند رشد کشوربه دلیل مسائل سیاسی ونه البته عملکرد اقتصادی دولت، گفت: اما در همین وضعیت هم به نظر می رسد مجموعه مردم از دولت راضی هستند و باید بگوییم کاری که در این ۹ سال انجام شده است، قابل مقایسه با ۲۰ سال گذشته و حتی ۵۰ سال اخیر در کشورمان نیست؛ بنابراین با توجه به رضایت مردم و حضور جریان فکری اصولگرایان که برگرفته از اهداف نظام و شعارهای انقلاب است، بازهم مردم دورهم جمع خواهند شد و درانتخابات مجلس نهم با تحقیق وآگاهی شرکت و رای خواهند داد.

می.خواهند به جریان اصولگرایی مارک جریان انحرافی بزنند
عضوفراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان آنکه یکسری از افراد در شیطنت هستند تا به اصولگرایان مارک جریان انحرافی بزنند، گفت: گروهی هستند که می خواهند بگویند چون اصولگرایان حامی دولت بوده.اند، پس با جریان انحرافی ارتباط داشته اند، این نسبت دادن.ها در واقع منحرف کردن جریان فتنه است.
وی با بیان آنکه درجریان فتنه همه چیز و ارتباط این گروه با اپوزیسیون خارج نشین مشخص بود، گفت: درقضیه فتنه دیدیم که بعد از فرمایش مقام معظم رهبری فتنه گران بازهم خط خود را جدا نکردند، الان هم رهبری درارتباط با واکاوی جریان فتنه هنوز مبحثی عنوان نکرده.اند، اما مرزها مشخص است.
عباسی با بیان آنکه این وضعیت در جریان انحرافی هنوز مشخص نیست، تصریح کرد: تعدادی ازافراد با توجه به عملکردی که درغالب شورای عالی ایرانیان خارج از کشور و همچنین دراظهار نظرات خود داشته.اند، جریان انحرافی نامیده شدند وبه خاطر انحراف درعملکرد خود به جریان انحرافی شهرت یافتند.

تاکید به ورود قوه قضاییه برای آشکار کردن جریان انحرافی
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: بر این اساس دادستانی کل کشور، وزارت اطلاعات و قوه قضاییه باید برای آشکار کردن جریان انحرافی ورود پیدا کنند، تا تفهیم اتهام شود و مشخص شود که اصلا جریان انحرافی دنبال چه چیز هست.
عباسی با بیان آنکه جریان انحرافی باید برای مرم روشن شود، گفت: الان هیچ کس برای مردم روشن نکرده است که جریان انحرافی کیست و دنبال چیست، درست مثل جریان فتنه که برای مردم مشخص شده، اما در مورد جریان انحرافی هنوز ابهام وجود دارد و از طرفی مجلس نیز در مورد انتخاب وزرا با این ابهامات درگیراست.
وی دراین باره افزود: مثلا به محض معرفی یک وزیراز سوی دولت، سریعا انگ جریان انحرافی به او زده می شود و نمایندگان با سوالاتی چون ارتباط این وزیر با جریان انحرافی و یا آنکه نکند این وزیرانتخاب مشایی باشد، مواجه می شوند و با پیدا شدن یک سرنخ سریع موضع گیری می.کنند.

هسته مرکزی اصولگرایان دایره جریان انحرافی را مشخص کنند
عضو فراکسیون انقلاب اسلامی در رابطه با راه حل این موضوع، گفت: به نظرمی رسد که نخبگان و هسته مرکزی اصولگرایان باید بنشینند ودایره جریان انحرافی را مشخص کنند تا این وضعیت مورد سوء استفاده افرادی که نه نظام و نه ولایت را قبول دارند، نشود و کسی نتواند با این انگ به صفوف اصولگرایان خدشه وارد کند.
عباسی به حضور " حمید سجادی" درفراکسیون دانشگاهیان، قبل از جلسه رای اعتماد به وی اشاره کرد و گفت: من درآن جلسه حضور نداشتم، اما سجادی در این جلسه عنوان کرده که ارتباطی با جریان انحرافی ندارد؛ اما ازآنجایی که در حدود ۲۴ نفر از اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان به سجادی رای منفی دادند، وی نتوانست رای اعتماد مجلس را داشته باشد.
عضو فراکسیون انقلاب مجلس نظر متفق اصولگرایان در مورد سجادی را عامل وحدت این گروه دانست و گفت: همین اتفاق نشان می دهد که که فراکسیون اصولگرایان مجلس در حال اتحاد است و مجددا می تواند در بسیاری از امور به وحدت برسد.
عباسی درپاسخ به این سوال که آیا درفراکسیون انقلاب اسلامی برای وحدت اصولگرایان برنامه خاصی وجود دارد، گفت: در حال حضور فراکسیون انقلاب هنوز به آن استراتژی واحد دست پیدا نکرده است که بخواهیم بگوییم دراین باره چه طور قرار است عمل کنیم.

جریان انحرافی قصد تخریب لیست اصولگرایان را دارد
وی با انتقاد ازآنکه جریان انحرافی قصد تخریب لیست اصولگرایان را دارد، گفت: این گروه لیستی می دهند و می گویند اینها حامیان دولت هستند پس مورد حمایت ما هم هستند درحالی که دولت از نظرما همه دولت است و همه دولت هم جریان انحرافی نیست.
عضو کمیسیون آموزش مجلس ادامه داد: درعین حال اگر نماینده.ای درلیست حمایتی دولت قرار بگیرد، این شائبه پیش می آید که مورد حمایت مشایی است، در این شرایط این موضوع را باید خود آقای احمدی نژاد مشخص کند، درمورد انتخاب "حمید سجادی" هم باید این موضوع را مشخص می کرد و به سوالات مخالفان پاسخ می داد.

دولت نسبت به شفاف.سازی جریان انحرافی اقدام کند
عباسی با بیان آنکه باید خود دولت نسبت به شفاف سازی جریان انحرافی اقدام کند، گفت: این دولت است که در مظان اتهام قرار گرفته و باید بگوید که جریان انحرافی در کجا بیت.المال را حیف کرده و به همه این حرف.ها که وجود دارد، پاسخ دهد.
وی ادامه داد:هنوزقوه قضاییه به ما نمایندگان که قانونگذارهستیم، اعلام نکرده که مثلا نماینده.ها، این افراد ویا فلان شخصیت این مشکلات را دارند، یا لااقل در مورد سجادی هم اعلام نکرد که این خط و ربط سجادی با جریان انحرافی است.
عضو فراکسیون انقلاب اسلامی با تاکید بر مشخص شدن حدود جریان انحرافی، گفت: این حق قانونی ما است که بدانیم چه کسانی با جریان انحرافی ارتباط دارند و این خط و مرز باید مشخص شود.
عباسی با بیان آنکه مشخص شدن حدود جریان انحرافی ارتباط مجلس با دولت را بهتر می.کند، افزود: مشخص نبودن مرز جریان انحرافی با دولت نباید باعث آن شود که تاکیدات رهبری در مورد مدارای مجلس با دولت فراموش شود.

اصولگرایان باید به لیست واحدی برسند
عضو فراکسیون انقلاب اسلامی با تاکید برآنکه این فضای مسموم و بی.اعتمادی درارائه چند لیست از سوی اصولگرایان تاثیرگذاراست، گفت: اینگونه نباید وارد انتخابات شویم و اصولگرایان باید به لیست واحدی برسند.
وی با پیش بینی آنکه اصولگرایان به مشترکاتی خواهند رسید، خاطرنشان کرد: چه دوستان در موتلفه باشند چه در فراکسیون انقلاب و یا در سایرگروه.های اصولگرایی، در اصل همه اصولگرایان یکی هستند و در مجموع مشترکات زیادی دارند و من امیدوارم که به نظر واحدی برسند.

مشایی دنبال ارائه لیست جداگانه در انتخابات است
عباسی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت ارائه لیست جداگانه از سوی مشایی ، سایر اصولگرایان نیز لیست جداگانه.ای ارائه می دهند، گفت: تا زمان ارائه لیست باید بحث حضور مشایی و طیفش درانتخابات منتفی شده باشد، چرا که این گروه از نظر سیاسی جایگاهی ندارند که بخواهند لیست جداگانه ارائه دهند.
وی در این باره یادآور شد: متاسفانه اشتباهی صورت گرفته، درابتدا قرار بود خود دولت و احمدی نژاد این لیست را ارائه دهند، یعنی اصلا قرار نبود که مشایی لیستی جداگانه ارائه دهد، اما متاسفانه این موج ایجاد شد؛ بعد عنوان شد که جلسه ای با مدیریت مشایی برگزار شده که اینجا مشخص شد که این گروه دنبال ارائه لیست درانتخابات هستند و البته لیست آنها با اصولگرایان کاملا جداست.
نماینده مردم رودسر و املش با تاکید برآنکه لیست طیف مشایی هیچ اشتراکی با لیست مجلس ندارد، خاطرنشان کرد:شاید طیف مشایی با بعضی از گروه.های دیگرهم ائتلافی داشته باشند، اما کاملا و به طور جدی خط مشایی با خط اصولگرایان جدا است و این گروه از نظر ما تنها مدعیان مردودی هستند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 215]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن