تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815327160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امروز دست.هاي پليد مدعيان دروغين مبارزه با تروريسم، رو شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: <TABLE style="BACKGROUND-COLOR: #ffffff; MARGIN-TOP: 0px; WIDTH: 1000px"><TBODY><TR><TD><TABLE style="WIDTH: 100%; DIRECTION: rtl" cellSpacing=0 cellPadding=0 align=right><TBODY><TR><TD style="VERTICAL-ALIGN: top"><TABLE style="TEXT-ALIGN: right; DIRECTION: rtl" align=right><TBODY><TR><TD>تهران- رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح با اشاره به نهادينه شدن تروريسم دولتي در كشورهاي اقماري نظام سلطه گفت: امروز دست.هاي پليد و كثيف مدعيان دروغين مبارزه با تروريسم در مهندسي و ارتكاب جنايت و وحشي.گري عليه بشريت، رو شده است. </TD></TR></TBODY></TABLE></TD><TD style="WIDTH: 250px">

</TD></TR></TBODY></TABLE></TD></TR><TR><TD style="TEXT-ALIGN: right; DIRECTION: rtl">به گزارش ايرنا به نقل از معاونت فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح، سردار سرلشكر حسن فيروزآبادي در جمع فرماندهان و مديران نيروهاي مسلح با اشاره به حوادث ششم و هفتم تيرماه سال 60 و جنايت منافقين و ضد انقلاب، گفت: اگر حادثه 6 تيرماه رخ نمي.داد مقام معظم رهبري فرداي آن روز در جلسه حزب جمهوري اسلامي و مسئولين نظام شركت مي.كردند لذا خداي متعال وجود معظم.له را به مثابه معجزه.اي براي مديريت و رهبري انقلاب و امت در آينده قرار داد.
فيروز آبادي با اشاره به مصاف قدرت.هاي استكباري با ملت.هاي آزاديخواه و حق.طلب افزود: آمريكا و قدرت.هاي خارجي تا آخرين روزهاي حيات رژيم منحوس پهلوي در صدد حفظ شاه و نابودي انقلاب بودند، اما وقتي طوفان انقلاب اسلامي معجزه فروپاشي نظام شاهنشاهي 2500 ساله و استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي را مشاهده كردند بدون درنگ از فرداي 22 بهمن ماه 57 فاز جديدي براي مقابله با امام(ره) و مدافعين انقلاب را رقم زدند.
سرلشكر فيروز.آبادي ادامه داد: آنها به مدد محاسبات و برآوردهاي قبلي خود مبادرت به ايجاد جبهه.اي فراگير براي مخالفت و دشمني با انقلاب و امام (ره) كردند و با سازماندهي ظرفيت.هاي ضد انقلاب، پيگيري راهبرد ناامني،. آشوب و تجزيه.طلبي به ويژه در استان.هاي مرزي مانند كردستان، آذربايجان غربي، خوزستان، سيستان و بلوچستان را كليد زدند.
رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح با اشاره به ناكامي ضد انقلاب داخلي و خارجي در تضعيف انقلاب اسلامي، تصريح كرد: آنها وقتي از يك سو تلاش.هاي خود را با هوشياري امام(ره) و اقتدار و فداكاري مردم و مدافعين انقلاب ناكام ديدند و از سوي ديگر استراتژي مدبرانه و هوشمندانه رهبر انقلاب در ظرفيت.سازي براي صيانت از گفتمان انقلاب اسلامي و دستاوردهاي شگرف آن را ملاحظه كردند وارد فاز ديگري از دشمني با ملت ايران شدند.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام، ترور آيت.الله مطهري(ره)، سپهبد قرني، حاج مهدي عراقي،. آيت.الله قاضي طباطبائي و استاد مفتح را مرحله اول اقدامات تروريستي ضد انقلاب داخلي و خارجي براي ترور فيزيكي ياران امام (ره) دانست و افزود: مرحله دوم خط ترور در هنگام جنگ تحميلي و پس از عزل بني.صدر از فرماندهي كل قوا و رياست جمهوري آغاز شد و ترور مقام معظم رهبري در 6 تيرماه سال 60 در مسجد ابوذر تهران به عنوان اولين جنايت در اين مرحله صورت گرفت و سپس در فرداي آن روز يعني در شبانگاه هفتم تيرماه ساختمان مركز حزب جمهوري اسلامي منفجر و آيت.الله بهشتي همراه با 72 تن از ياران امام(ره) و شخصيت.هاي برجسته انقلاب و نظام به شهادت رسيدند.
سرلشكر فيروز.آبادي در ادامه سخنانش اظهار داشت:. پس از فجايع ششم و هفتم تيرماه 60 ترورهاي زنجيره.اي منافقين و ضد انقلاب، در هشتم شهريور ماه رئيس جمهور و نخست.وزير كشور را در يك لحظه از ملت گرفت اما مردم برخلاف انتظار دشمن در اوج صبوري و استواري شهادت شهداي محراب و هزاران نفر از نيروهاي حزب.اللهي و انقلابي را تنها به جرم ولايتمداري و پايبندي به آرمان.هاي انقلاب به چشم خود ديدند و در اين مدت حتي براي لحظه.اي داغ كوتاه آمدن در برابر دسيسه.ها را بر دل دشمن نهادند.
وي تصريح كرد: منافقان و دشمنان انقلاب و نظام غافل از اين بودند كه ترور اين اشخاص ترور انقلاب نيست و متضرر اصلي اين جنايت.ها در حقيقت بيگانگان، ضد انقلاب و مخالفان پيشرفت ايران اسلامي هستند.
عضو شورايعالي امنيت ملي افزود:وقتي در آغاز انقلاب و استقرار نظام نوپاي اسلامي، متفكران و استوانه.هاي اصلي انقلاب اسلامي هدف جنايات تروريستي منافقين قرار گرفتند، دشمن هرگز گمان نمي.كرد انقلاب و ملت ايران با تحمل اين ضايعات جبران.ناپذير، قادر خواهد بود همچنان به راه خود ادامه دهد.
سرلشكر فيروز.آبادي در ادامه با اشاره به سالروز ترور مقام معظم رهبري و طرح اين سؤال كه چرا منافقين معظم.له را هدف ترور خود قرار دادند، اظهار داشت: آنها به دليل شناختي كه از نقش و جايگاه كليدي آيت.الله.العظمي خامنه.اي در نظام جمهوري اسلامي داشتند و ايشان را از سرمايه.ها و ذخاير ارزشمند انقلاب مي.دانستند كه در برابر خطر انحراف و دشمني عليه انقلاب اسلامي، شجاعانه و تمام قد به ميدان مي.آيد، معظم له را در همان روزهاي اوليه ورود به فاز نظامي و عمليات مسلحانه مورد ترور قرار دادند كه با اراده خداوند در دست.يابي به هدف شوم خود ناكام ماندند.
سرلشكر فيروز.آبادي با اشاره به اينكه دشمنان امام (ره) و ضد انقلاب همواره چه در دوران رژيم گذشته و چه بعد از پيروزي انقلاب هيچگاه وجود اين عزيز را تحمل نكردند و در پي حذف فيزيكي ايشان بودند، گفت: حافظه تاريخي ملت ايران به خوبي به ياد دارد بعد از حوادث سنگين هفتم تيرماه و هشتم شهريور سال 60 چه وضعيت نگران.كننده.اي بر كشور حاكم بود اما صلابت امام.(ره) و حضور آيت.الله.العظمي خامنه.اي عزيز در جايگاه رياست جمهوري پس از انتخاباتي پرشور و گسترده، آن هم در شرايط بسيار سخت جنگ، مردم و علاقمندان به انقلاب را از نگراني عبور داد.
رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح خاطرنشان كرد: زمان پس از ارتحال حضرت امام.(ره) و قرار گرفتن نظام و كشور در فضايي از بهت و حيرت كه با اقدام انقلابي، تاريخي و آني خبرگان ملت مقام معظم رهبري به عنوان رهبر و سكان.دار انقلاب انتخاب شد نيز از صحنه.هاي الهام.بخشي است كه خداوند براي هميشه آن را آئينه عبرت دوست و دشمن قرار داده است.
سرلشكر فيروز.آبادي با اشاره به رهبري و امامت حكيمانه و امام.گونه آيت.الله.العظمي خامنه.اي طي 22 سال اخير و عبور افتخار.آميز انقلاب و ملت ايران از فتنه.هاي بزرگ و گذرگاه.هاي خطرناك تصريح كرد: رهبري هوشمندانه، مدبرانه و تاريخ.ساز مقام معظم رهبري و هدايت ايران اسلامي به طوري كه امروز درخشندگي انكارناپذير آن در عرصه.هاي مختلف چشم جهانيان را خيره كرده است مي.تواند به خوبي از اهداف و انگيزه.هاي جريان نفاق و التقاط در ترور معظم.له در 6 تيرماه سال 60 پرده بردارد كه با الطاف الهي وجود شريف ايشان حفظ و براي آينده جهان و براي آينده كشور و انقلاب ذخيره شد..
وي همچنين با گرامي داشت هفتم تيرماه، سالروز شهادت آيت.الله بهشتي و 72 تن از ياران انقلاب و امام.(ره) و شخصيت.هاي برجسته و محوري كشور در فاجعه انفجار دفتر مركزي حزب جمهوري اسلامي گفت: اين فاجعه هولناك از وقايع معناداري است كه همواره سند رسوايي منافقين ضد خلق و مدعيان حقوق بشر و رفتار وقاحت بار آمريكا و حاميان اروپايي تروريست.هاي جنايت.پيشه را در معرض افكار عمومي جهانيان قرار مي.دهد.
سرلشكر فيروز.آبادي در ادامه سخنانش اظهار داشت: اين نكته از عجايب روزگار است كه منافقين و تروريست.هاي ضد خلق در طول سه دهه گذشته، به رغم شعارهاي پرطمطراق غربي.ها در مبارزه با تروريسم، همواره در كانون حمايت و پشتيباني.هاي مالي و تسليحاتي آنان قرار گرفته.اند و حتي با اراده دولتمردان اروپايي زمينه سكونت و زندگي آنها در غرب مدعي و گزافه .گو فراهم شده است.
عضو شوراي عالي امنيت ملي، با اشاره به نهادينه شدن تروريسم دولتي در كشورهاي اقماري نظام سلطه تصريح كرد: امروزه در فراسوي فجايع تروريستي در تمامي دنيا دست.هاي پليد و كثيف مدعيان دروغين مبارزه با تروريسم در مهندسي و ارتكاب جنايت و وحشي.گري عليه بشريت و ملت.هاي آزاده و استكبارستيز رو شده است و نشان مي.دهد هسته.هاي خبيث و مزدور ترور تحت منويات سردمداران سلطه عمل مي.كنند.
وي در پايان تاكيد كرد: تاريخ نشان داده است تلاش نظام سلطه و عوامل وابسته به استكبار جهاني در ارتكاب اقدامات جاهلانه و وحشيانه تروريستي همواره باعث بيداري بيش از پيش مردم و تقويت روحيه انقلابي و استكبارستيزي آنان شده است.</TD></TR></TBODY></TABLE>






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن