تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803066243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

واعظ آشتياني در غرفه مهر :بازيكنان بي هويت جايي در استقلال ندارند / رسانه ستيز نيستم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: واعظ آشتياني در غرفه مهر :بازيكنان بي هويت جايي در استقلال ندارند / رسانه ستيز نيستم
مدير عامل باشگاه استقلال تهران در بازديد از غرفه خبرگزاري مهر در پانزدهمين نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري ها گفت: مديري رسانه ستيز نيستم اما اگر رسانه اي خبر دروغي را منتشر كند با زبان قانون از آن سوال مي كنم.

اميررضا واعظ آشتياني كه در محل پانزدهيمن نمايشگاه بين المللي مطبوعات و خبرگزاري ها با خبرنگار مهر گفتگو مي كرد، با بيان اينكه در زمان حضورم در باشگاه استقلال اگر رسانه اي خبر دروغي را منتشر كند با زبان قانون از آن سوال مي كنم، گفت: تمام مديران بايد برابر اين موضوع سفت و سخت بايستند، آن وقت است متوجه مي شوند اخبار دروغ و حاشيه ساز از كجا نشات گرفته و در مجموع مي تواند از مطالب ساختگي و غيرموثق جلوگيري كنند.

وي ادامه داد: من رسانه ستيز نيستم ولي هر كس به حقوق خودش آشناست. مطمئنا هر رسانه اي كه خبر دروغ از تيم بنويسد با زبان قانون از وي سئوال مي كنم. امروز وظيفه سنگيني در باشگاه استقلال دارم و بايد از اين 10 ميليارد تومان هزينه اي كه براي آماده سازي تيم در اختيار من است، به خوبي استفاده كنم. قطعا اين حاشيه سازي ها روي اين بودجه، بازيكن و كادرفني تاثير فني مي گذارد و من بايد از حق باشگاه دفاع كنم.

نبايد تمام موفقيتها را به نام يك فرد بنويسيم
مدير عامل باشگاه استقلال تهران با بيان اينكه براي تمام كساني كه درست نويسي را سر لوحه خود قرار مي دهند احترام زيادي قائل است اضافه كرد: من اگر بخواهم هر روز پاسخگوي سئوالات خبرنگاران باشم از كار اصلي ام دور مي شوم ضمن اينكه خيلي ها مي گويند كه مدير پر حرف و اهل مصاحبه اي است به همين دليل كمتر مصاحبه تلفني انجام مي دهم.

وي خاطرنشان كرد: مديريت مقوله اي نيست كه هركسي بخواهد به آن بپردازد و در موردش مطلب بنويسد، اگر يك استاد دانشگاه در اين خصوص بحث كند نگاهش، نگاه مطلوبي خواهد بود. همچنين يك مدير باتجربه كه مشكلات را درك كرده مي تواند به خوبي در اين مورد اظهار نظر كند اما كساني كه تجربه اينچنيني ندارند وقتي در مورد مديريت مطلبي مي نويسند آن مطلب از ابتدا تا انتها با پارادوكس هاي زياد و تهديدهاي بسيار همراه است و اصلا قابل استناد نيست. اگر به همان نويسنده بگوييد در خصوص مديريت مطلبي علمي بنويس نمي تواند چنين كاري انجام دهد.

واعظي آشتياني با بيان اينكه خانواده استقلال مجموعه بسيار خوبي است كه روزهاي روشني را مي توان براي آينده آن ترسيم كرد، اظهار داشت: موفقيت مدير در جمع كردن مجموعه است زيرا يك جمع موفق باعث موفقيت كلي مجموعه مي شود. شايد يك فرد استراتژي لازم را ارائه دهد ولي به كار گرفتن تمام عوامل اجرايي در مسير هدف بسيار مهمتر است. ضمن اينكه نبايد تمام موفقيتها را به نام يك فرد بنويسيم زيرا فرد به عنوان هدايت كننده است كه مي تواند فاكتورهاي موفقيت را شناسايي و جامعه تحت پوشش خود را به سوي موفقيت سير دهد، مدير خوب نبايد خودخواه و خودمحور باشد و بايد بتواند نيروهاي تحت امر خود را در جاهاي مناسب برنامه هاي عملياتي اش قرار دهد.

اعضاي كميته فني را با وسواس شناسايي مي كنم
وي در مورد تشكيل كميته فني در باشگاه استقلال اظهار داشت: اين موضوعي نيست كه بخواهيم به يكباره آن را ايجاد كنيم. ما بايد با تدبير افرادي را شناسايي كرده كه منفعت حضورشان به سود باشگاه و تيم باشد. ضمن اينكه كميته فني نبايد دخالتي در كار داشته باشد. ما مي خواهيم در اين كميته از افرادي استفاده كنيم كه نگاهي بي غرض و كارشناسانه به نتايج داشته باشند. من با وسواس اين انتخاب را انجام مي دهم، حال كادر فني دوست دارد از نظراتم استفاده كند يا استفاده نكند كه اين بحث ديگري است اما نظرات آنها من را با شرايط موجود بيشتر آشنا مي كند.

مديرعامل باشگاه استقلال تهران ادامه داد: در باشگاه استقلال همه چيز كاملا تعريف شده و تمام جايگاهها به طور كامل مشخص است. همين موضوع باعث شده هيچ تداخلي در كارهاي اجرايي به وجود نيايد. هر كس جايگاه و كارش را مي شناسد. اين يك بخش مهمي از مديريت است كه افراد به خوبي در جاي خود مستقر شوند، البته شايد نواقصي هم وجود داشته باشد كه ما قطعا در صدد رفع آنها هستيم.

وي در پاسخ به سئوالي مبني بر اينكه در صورت مصدوم شدن طالب لو استقلال درون دروازه دچار مشكل مي شود؟، تاكيد كرد: اين فكر بسيار خوب است كه ما براي آينده خود تصميم هاي مناسبي بگيريم اما ممكن است در تمام خطوط با چنين مشكلي مواجه شويم. مثلا بعد از مصدوميت جباري ما بازيكنان جايگزين و شايسته اي داريم اما نمي توانند تاثير جباري را در تيم داشته باشند. قطعا اين مشكل كه نفرات جايگزين تاثير مثبت نفرات اصلي را ندارند جزو دغدغه همه مسئولان فني باشگاه است. البته در اين خصوص بايد كادر فني و سرمربي پاسخگو باشند.

دريافتي ما از اسپانسر صرف هزينه هاي جاري باشگاه شد
واعظي آشتياني در مورد اسپانسر اين باشگاه اظهار داشت: وقتي ما نتوانستيم پيش از آغاز ليگ اسپانسر مناسبي جذب كنيم، جذب اسپانسر بسيار سخت شد. قطعا در آن شرايط جذب چنين اسپانسري كه حاضر شد 500 ميليون تومان براي 9 بازي به ما پرداخت كند يك اتفاق ارزنده بود كه با مساعدت آقاي انصاري رقم خورد.

وي در اين مورد افزود: اين رقم كمك اقتصادي بزرگي به ما كرد و بايد بگويم برخلاف اخبار كذب مطرح شده در اين خصوص ما 10، 15 روز قبل از عقد قرارداد با اسپانسر تمام اين مبلغ را دريافت كرديم و آن را صرف هزينه هاي باشگاه كرديم.

مديرعامل باشگاه استقلال تهران با بيان اينكه مشكل مالي، مشكل مشترك اكثريت باشگاههاي ايران است، در مورد نحوه توزيع حق پخش تلويزيوني به باشگاهها اظهار داشت: به عقيده من استقلال و پرسپوليس بايد بيشترين حق را در اين خصوص دريافت كنند زيرا اگر اين دو باشگاه همين الان از ليگ كنار بروند حق پخش جنبه خارجي زيادي نخواهد داشت. من در اين خصوص پيشنهاد خاصي دارم كه آن را به مسئولين سازمان ليگ ارائه خواهم داد.

علاقه اي نداشتم وارد فوتبال شوم
وي در پاسخ به اين سوال كه چرا در زمان انتخابات فدراسيون فوتبال اعلام كرديد وارد مديريت در فوتبال نمي شويد ولي پيشنهاد مديريت در باشگاه استقلال را پذيرفتيد؟، اظهار داشت: علاقه اي نداشتم وارد فوتبال شوم اما همانطور كه از قديم گفته اند " يك چيز را منع نكن كه سرت مي آيد" ما آنقدر گفتيم نه كه آخر انجام شد. فكر مي كنم قسمت بود كه وارد مديريت در فوتبال شوم.

واعظي آشتياني در پاسخ به اين سوال كه ورود به فوتبال شما را وسوسه نكرده است در انتخابات بعدي فدراسيون فوتبال شركت كنيد؟، ادامه داد: امروز آقاي كفاشيان به خوبي كارها را انجام مي دهد و اميدوارم در زمان رياست خود در اين فدراسيون همچنان زمينه موفقيت تيم هاي مختلف ايران را فراهم كنند. ما هم از فدراسيون فوتبال بطور كامل حمايت مي كنيم و تلاشمان اين است كه زمينه سربلندي استقلال را در مسابقات ليگ، جام حذفي و ليگ حرفه اي فوتبال آسيا را ايجاد كنيم.

وي درمورد عملكرد قلعه نويي دراستقلال تصريح كرد: وي يكي از اثرگذارترين مربيان ايران است كه به خوبي حريفان را آناليز كرده و زمينه موفقيت استقلال در سالهاي اخير را فراهم كرده است. اميدوارم امسال هم استقلال با وي روزهاي خوب و سرشار از موفقيتي را تجربه كند.

بازيكنان بي هويت جايي در استقلال ندارند
مدير عامل باشگاه استقلال با بيان اينكه برزيلي هاي استقلال وارد تهران شده اند و پس از تاييد قلعه نويي در مورد عقد قرارداد با آنها صحبت خواهد شد، تاكيد كرد: هر بازيكني شناسنامه كاري خاصي دارد و قطعا با بازيكناني كه هويت شان شناخته شده نيست و هويتي در فوتبال ندارند، قرارداد نمي بنديم. "بالا" 6 سال در ليگ دسته اول و يك سال هم در ليگ دسته دوم برزيل بازي كرده و جزو بازيكنان خوب است ولي در نهايت اين سرمربي است كه در مورد جذب اين بازيكنان تصميم گيري خواهد كرد.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا بهتر نيست به جاي جذب چنين بازيكنان بي نام و نشاني، يك بازيكن معتبر كه اعتبار تيم و فوتبال باشگاهي ايران را بالاتر ببرد، جذب شود؟ اظهار داشت: ما در ايران بازيكنان بزرگ زيادي داريم كه تنها بايد اعتماد به نفس آنها را افزايش دهيم. ما بايد به داشته هاي خود احترام بگذاريم زيرا نفراتي همچون جباري، اكبرپور، برهاني، قرباني و ... كه مهره هايي ارزشمند و بي ادعا هستند، قابليت بازي در ليگ هاي اروپايي را هم دارند.

نه از دوچرخه سواري حقوق مي گيرم نه از استقلال
آشتياني در پايان در خصوص دو شغله بودن خود و درآمدي كه از اين شغلها كسب مي كند، گفت: من از استقلال و فدراسيون دوچرخه سواري حقوق نمي گيرم و اين حقوق را بخشيده ام.
 شنبه 2 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن