تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816609143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث - قتل زن جوان در خانه شماره 10


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: حوادث - قتل زن جوان در خانه شماره 10


حوادث - قتل زن جوان در خانه شماره 10

گروه حوادث:مردي كه همسر دوستش را به قتل رسانده است به زودي پاي چوبه دار مي‌رود. اين در حالي است كه حكم قصاص اين مرد بارها با شكايت او و وكيلش روبه‌رو شده و بارها پرونده مورد بررسي قرار گرفته بود.

كشف جسد زن جوان در خانه‌اش
ساعت هفت صبح 16 شهريورماه سال 85 مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفت و ماموران را در جريان به قتل رسيدن همسرش قرار داد. به همين دليل بازپرس ويژه قتل همراه با اكيپ تخصصي بررسي صحنه جرم پس از اطلاع، به محل حادثه كه در پلاك 10 خيابان مطهري دولت‌آباد اصفهان قرار داشت، رفتند. بازپرس پس از حضور در محل حادثه با جسد غرق در خون زن جواني در حمام خانه روبه‌رو شد كه به نظر مي‌رسيد به خاطر وارد شدن ضربه به سرش جان سپرده است.
همچنين در جريان بررسي از محل جنايت مشخص شد نجمه كه 29 سال داشته از سوي فرد يا افرادي آشنا به قتل رسيده است. بدين‌‌ترتيب با بررسي‌هاي اوليه در محل جنايت، تحقيق از خانواده نجمه آغاز شد. همسر اين زن درخصوص قتل همسرش گفت: من روز قبل از حادثه به محل كارم رفتم از آنجايي كه شب‌كار بودم شب به خانه بازنگشتم. اين مرد در ادامه گفت: در آخرين تماسي كه با همسرم داشتم او گفت كه قرار است احمد كه دوست من است براي دريافت طلبش به خانه ما بيايد. در حال حاضر نيز من فكر مي‌كنم كه احمد به خاطر طلبش با همسرم درگير شده و او را به قتل رسانده است.
اظهارات همسر نجمه در حالي بود كه دختر او كه هفت سال دارد نيز درخصوص اين حادثه گفت: آن شب دوست پدرم در حالي كه كلاه سياهي بر سر داشت به خانه ما آمد. او پس از ورود به خانه مرا داخل اتاق خوابم برد و در را بست. پس از گذشت مدتي صداي دعواي مادرم و احمد را شنيدم. او مرتب مادرم را كتك مي‌زد تا اينكه صدا قطع شد، زماني كه در اتاقم را باز كردم، ديدم كه احمد مادرم را به داخل حمام مي‌برد. من كه خيلي ترسيده بودم منتظر ماندم تا اين مرد از خانه‌مان خارج شود. پس از گذشت چند دقيقه زماني كه احمد رفت به حمام رفته و با جسد مادرم روبه‌رو شدم.
پس از اظهارات همسر و دختر مقتول حالا كارآگاهان مطمئن شده بودند كه احمد قاتل نجمه است.
به همين دليل هم تحقيقات براي دستگيري او آغاز شد، تا اينكه سرانجام پس از گذشت يك هفته احمد شناسايي و بازداشت شد.
تنها متهم پرونده در بازجويي‌ها منكر اتهام قتل شد
احمد پس از انتقال به شعبه 101 دادسراي جنايي اصفهان در بازجويي‌هاي اوليه گفت: من دوست شوهر نجمه بودم و به همين دليل گاهي به منزل آنها زنگ مي‌زدم و رفت و آمد هم مي‌كردم، گاهي هم به اين خانواده كمك مي‌كردم، چهارشنبه‌ قبل نيز به منزل آنها رفتم تا طلبم را وصول كنم. متهم در ادامه درخصوص علت مرگ نجمه گفت: آن روز او به سمت حمام رفت، به زمين خورد و بر اثر اصابت سرش به ديوار فوت كرد. من گمان كردم اگر بمانم مرگ او به گردن من مي‌افتد به همين دليل هم فرار كردم.
با اظهارات احمد، از آنجا كه بازپرس به متهم بودن احمد اطمينان داشت صحنه جنايت مورد بازسازي و بار ديگر اين مرد 34 ساله مورد بازجويي قرار گرفت و در اين بازجويي باز هم منكر اتهام قتل عمدي نجمه شد و گفت: ساعت 10 صبح به خانه نجمه رفتم. دخترش در را باز كرد و من وارد شدم پس از آن در ارتباط با طلبم از همسرش صحبت كرديم و كار منتهي به فحش و ناسزاگويي شد، من عصباني شده و گوشت‌كوبي كه در كنارم بود را به سمتش پرتاب كردم، در همين حين او سرش را برگرداند و شيء پرتاب‌شده به سرش اصابت كرد.
پس از آن، جسد نيمه‌جانش را به حمام بردم و به‌گونه‌اي طراحي كردم كه احساس شود او به حمام رفته و سرش به تيزي حمام خورده و سپس از خانه خارج شدم. در ادامه بررسي‌ها از آنجا كه احمد دچار ضد و نقيض‌گويي شده بود، او باز هم مورد بازجويي قرار گرفت.
متهم: مي‌خواستم مقتول را بي‌آبرو كنم
اين مرد 34 ساله سرانجام در بازجويي‌ها لب به اعتراف گشود و گفت: من با دختر جواني كه سميرا نام دارد دوست هستم و گاهي با او به خانه نجمه مي‌رفتم، سميرا از نجمه بدش مي‌آمد و به او حسادت مي‌ورزيد، او از من خواست تا هرطور كه شده نجمه را بي‌آبرو كنم. من كه سميرا را دوست داشتم آن شب به خانه نجمه رفتم. او از من پذيرايي كرد و بعد بر سر طلب همسرش با هم به بگومگو پرداختيم. هنگامي كه قصد تعرض به او را داشتم با مقاومت او روبه‌رو شده و به همين دليل سرش را چندين‌بار به ديوار كوبيدم، او ديگر نفس نداشت و خون از صورتش سرازير شده بود. وقتي متوجه مرگش شدم ترسيدم و به فكر ايجاد صحنه‌سازي افتادم. به همين دليل جسدش را به حمام برده و نقشه‌ام را پياده كرده و سپس از صحنه گريختم.
پس از اعترافات احمد و صدور كيفرخواست در شعبه 71 دادگاه كيفري اصفهان او از سوي قضات اين شعبه به قصاص محكوم شد. اما پرونده با اعتراض متهم و وكيلش به شعبه 16 ديوان‌‌عالي كشور فرستاده شد، قضات اين شعبه نيز پس از بررسي پرونده حكم قصاص احمد را روز چهارشنبه هفته گذشته تاييد كردند.
به گزارش عبرت، بدين‌ترتيب احمد به زودي پاي چوبه دار مي‌رود.
 جمعه 1 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن