تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819726422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حبيبي درگفتگو با مهر:ميرحسين منتسب به اصلاح طلبان نيست/ موتلفه هنوز به گزينه اي نرسيده


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حبيبي درگفتگو با مهر:ميرحسين منتسب به اصلاح طلبان نيست/ موتلفه هنوز به گزينه اي نرسيده
دبير كل حزب موتلفه اسلامي با بيان اينكه در حال حاضر عملا آقاي احمدي نژاد و برخي نامزدهاي بالقوه فعاليت هاي انتخاباتي خود را آغاز كرده اند ، گفت: تا اين تاريخ ، حزب موتلفه به هيچ نتيجه اي براي تعيين كانديداي اصولگرايان نرسيده است .

محمد نبي حبيبي ضمن بازديد از پانزدهمين نمايشگاه مطبوعات و حضور در غرفه خبرگزاري مهر با اشاره به مطرح شدن موضوع كانديداتوري مهندس مير حسين موسوي نخست وزير سابق كشور و موضع اصولگرايان درباره حضور وي در انتخابات اظهار داشت: مهندس موسوي هنوز به صورت رسمي براي حضور در انتخابات رياست جمهوري اعلام آمادگي نكرده است ، اينكه ديگران مطالبي را از قول وي گفته اند نمي تواند موضع رسمي مير حسين تلقي گردد، بنابراين فعلا در اين رابطه نمي توان اظهار نظر مشخصي داشت.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي در عين حال با اشاره به اعلام حمايت برخي گروه هاي اصلاح طلب از حضور مهندس موسوي در انتخابات ، تاكيد كرد: با شناختي كه از مهندس موسوي دارم و با توجه به اينكه تعريف مشخصي از اصلاح طلبي از سوي گروههاي اصلاح طلبي كه بدنبال حضور وي هستند ، ارائه نشده است ، نمي توان مهندس موسوي را به آنها نسبت داد.

وي افزود: متاسفانه عده اي اصلاح طلب نماها هستند كه به نام اصلاح طلبي عليه نظام و قانون اساسي در اردوگاه اصلاح طلبان فعاليت مي كنند و اين موضوع نمي تواند با نظرات مهندس موسوي همسان باشد، لذا نسبت دادن مير حسين موسوي به مجموعه اصلاح طلبان متناسب با اين شخصيت و سوابق وي نيست.

حبيبي بخش ديگري از اين گفتگو در خصوص تشكيل شوراي حكميت اصولگرايان نيز گفت: چنين شورايي تاكنون از سوي اصولگرايان تشكيل نشده است اما ما در حال رايزني هستيم تا بتوانيم سازوكار معيني را براي حضور اصولگرايان در انتخابات رياست جمهوري شكل دهيم.

دبير كل حزب موتلفه اسلامي افزود: رسيدن به وحدت اصولگرايان اگر چه كار مشكلي است اما غير ممكن نيست لذا بايد براي وحدت رساندن اصولگرايان ، اولا گروههاي اصولگرا سليقه خود را حق مطلق ندانند و در ثاني با روحيه سهم خواهي وارد عرصه انتخابات نشوند، اگر اين موضوعات در اردوگاه اصولگرايان رعايت شود كار مشكل به وحدت رساندن اصولگرايان محقق خواهد شد.

وي در پاسخ به اين سئوال كه آيا تاكنون حزب موتلفه به چهره هاي مشخصي براي مطرح كردن نام آنان به عنوان كانديدا در انتخابات رياست جمهوري رسيده يا خير تصريح كرد: تا اين تاريخ ، حزب موتلفه به هيچ نتيجه اي براي تعيين كانديداي اصولگرايان نرسيده است و براي اين موضوع هم عمد داريم ، چون نمي خواهيم موتلفه به عنوان رقيبي ميان اصولگرايان تلقي گردد.

حبيبي خاطرنشان كرد: به نظر بنده در حال حاضر آقاي احمدي نژاد فعاليت هاي انتخاباتي خود را براي حضور در انتخابات رياست جمهوري دهم آغاز كرده و برخي نامزدهاي بالقوه نيز اين كار را شروع كرده اند، اما تا هنگامي كه نامزدها به طور جدي كار خود را براي حضور در انتخابات رياست جمهوري آغاز نكنند ما هم بدنبال كانديداي مشخص نخواهيم بود.
 جمعه 1 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن