تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820423282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه موقت اروميه:تشكيل بسيج نشان آينده نگري امام (ره) نسبت به توطئه هاي دشمنان انقلاب بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: امام جمعه موقت اروميه:تشكيل بسيج نشان آينده نگري امام (ره) نسبت به توطئه هاي دشمنان انقلاب بود
اروميه - خبرگزاري مهر: امام جمعه موقت اروميه تشكيل بسيج مستضعفان را نشانه آينده نگري بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران نسبت به توطئه هاي دشمنان نظام وانقلاب عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار مهر در اروميه، حجت الاسلام سيد محمد فخري ظهر امروز در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه اروميه با اشاره به فرا رسيدن هفته بسيج به تشريح دستاوردهاي بسيج در كشور پرداخت و بيان داشت: بسيج به عنوان مردمي ترين تشكل در كشور در طول انقلاب اسلامي نقش مهمي در دفاع از آرمانها و ارزشهاي انقلاب اسلامي ايفا كرده است.

وي با اشاره به فرمان امام خميني (ره) مبني بر تشكيل ارتش 20 ميليوني تحت عنوان بسيج خاطرنشان كرد: پيروزي انقلاب اسلامي و ايستادگي و مقاومت جوانمردانه در مقابل توطئه هاي دشمنان در هشت سال جنگ تحميلي تنها گوشه هايي از بركات تشكيل بسيج مستضعفان در كشور به شمار مي رود.

حجت الاسلام فخري در ادامه به نقش مهم بسيج در دفاع از كيان كشور اسلامي و هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: بسيج مستضعفان از زمان تكشيل تاكنون شايستگي هاي زيادي از خود نشان داده به گونه اي كه امروز عنوانهاي مهم در نظام اسلامي به نام مقدس بسيج مزين شده است كه نشانگر موفقيت هاي اجتماعي اين نهاد مردمي است.

امام جمعه موقت اروميه در بخش ديگري از سخنان خود به تعابير امام خميني (ره) ومقام معظم رهبري از بسيج به عنوان سرمايه عظيم ملي اشاره كرد و گفت: آنچه امروز به عنوان فرهنگ بسيجي در كشور معرفي و مطرح شده بايد حفظ شود و مسئولان بسيج نيز تلاش كنند با تجهيز جوانان بسيجي به علوم وفنون روز اين نيرو را توسعه ببخشند.

خطيب اين هفته نماز جمعه اروميه به افتتاح پل ميانگذر درياچه اروميه بعد از گذشت سه دهه اشاره و احداث اين پل را براي توسعه استان امري حياتي دانست و افزود: اين طرح با اراده مردم در سال 58 شروع وبا تلاش دولت نهم هفته گذشته به ثمر نشست.

حجت الاسلام فخري با اشاره به مزاياي احداث اين پل در جهت توسعه و صرفه جويي اقتصادي براي منطقه وكشور عنوان كرد: ساخت پل ميانگذر شهيد كلانتري در تاريخ اين منطقه فراموش‌نشدني است.

امام جمعه موقت اروميه بر ساماندهي سكونتگاههاي غير رسمي در استان تاكيد و تصريح كرد: ساخت و سازهاي غيرمجاز علاوه بر تخريب چهره شهرها ضرر و زيانهاي اقتصادي زيادي به جهت استفاده غيرمجاز از خدمات شهري از جمله آب وبرق و... به همراه دارد.

حجت الاسلام فخري خاطرنشان كرد: بر اساس آمارهاي غير رسمي اعلام شده هم اكنون بيش از 10 هزار انشعاب آب غيرمجاز در شهرستان اروميه وجود دارد كه اين امر خدمات رساني به محدوده هاي داخل شهر را تحت شعاع قرار مي دهد.

وي با اشاره به تصويب قانون ارائه خدمات به سكونتگاههاي غير رسمي در مجلس از مسئولان استان خواست هرچه سريعتر بستر اجراي اين قانون را در استان فراهم كنند.

تاكيد بر اقامه نماز اول وقت، حضور گسترده در نمازجمعه، دعا در جهت تعجيل در ظهور امام زمان (عج) و تاكيد بر تقوي الهي از ديگر موارد مورد طرح در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه اروميه بود.
 جمعه 1 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن