تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815405411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تعدادي از مراكز بهداشتي درماني روستايي هرمزگان بدون پزشك هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تعدادي از مراكز بهداشتي درماني روستايي هرمزگان بدون پزشك هستند
بندرعباس - مدير كل اداره بيمه خدمات درماني هرمزگان گفت: تعدادي از مراكز بهداشتي و درماني روستايي اين استان خالي از پزشك هستند.


به گزارش ايرنا، دكتر عليرضا خانزاده پنجشنبه در حاشيه افتتاح نمايندگي بيمه خدمات درماني جاسك از توابع هرمزگان، از كمبود پزشك بعنوان يكي از مشكلات اين استان نام برد.
وي گفت: نسبت به هر چهار هزار بيمه شده روستايي بايستي يك پزشك وجود داشته باشد كه با اين تعريف استان هرمزگان نياز به 240پزشك دارد درحاليكه تعداد پزشكان طرف قرارداد با بيمه خدمات درماني به 160نفر مي رسد.
خانزاده افزود:‌به همين دليل بعضي از مراكز خالي از پزشك هستند و هر چند مسووليت تامين پزشك برعهده شبكه بهداشت است و ماخريدار خدمت هستيم اما براي رفع اين مشكل همكاري هاي نزديكي صورت گرفته است.
مدير كل بيمه خدمات درماني هرمزگان بيان كرد: 53ميليارد ريال به مراكز روستايي شبكه هاي بهداشت اين استان بابت خدماتي كه به بيمه شدگان روستايي ارايه كرده اند امسال پرداخت شده كه اين مبلغ جهش بزرگي در سيستم بهداشت و درمان اين استان ايجاد كرده است كه مرگ و مير در زنان باردار و كودكان كمتر از يك سال وهمچنين پنج سال كاهش چشمگيري پيدا كرده است.
وي از بيمه روستاييان بعنوان يكي از برنامه هاي مورد نظر دولت خدمت گذار نهم نام برد كه با اجراي آن موفق شديم خدمات را به روستاها ببريم و نگذاريم روستاييان به شهرها بيايند كه دراين زمينه موفقيت هاي خوبي حاصل شده است.
خانزداه اظهار داشت: در اين استان 673هزار بيمه شده روستايي داريم كه خدمات ويزيت دارو و پاراكلينيك به آنان داده مي شود طوري كه براي ويزيت 10درصد و پاراكلينيك30درصد فرانشيز دريافت مي شود.
به گفته وي براي بيمه شدن روستاييان و همچنين صدور دفترچه هيچگونه هزينه اي بعنوان حق بيمه دريافت نمي شود.
با سفرمديركل بيمه خدمات درماني هرمزگان به جاسك نمايندگي بيمه خدمات درماني اين شهرستان افتتاح شد و از اين پس بيمه شدگان روستايي، كارمندان دولت، صندوق ساير اقشار و صندوق خويش فرمايان مي توانند دراين نمايندگي دفترچه هاي خود را تمديد و ديگر خدمات اداري نيز دريافت كنند.
جاسك با جمعيتي بالغ بر 80هزارنفر در 320كيلومتري بندرعباس مركز استان هرمزگان قرار دارد.ك/3
7199/512/667
 پنجشنبه 30 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن