تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815406105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيين حماسه عزت و پايداري با حضور بسيجيان شهرستان قشم برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: آيين حماسه عزت و پايداري با حضور بسيجيان شهرستان قشم برگزار مي‌شود
داخلي. اجتماعي. بسيج.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه قشم گفت: مراسم حماسه عزت و پايداري با حضور تمامي بسيجيان شهرستان قشم در هفته بسيج برگزار مي‌شود.

سرهنگ پاسدار"محمد دهقاني"روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، افزود:بنابه فرمايش امام خميني (ره) رهبر كبير انقلاب، بسيج لشكر مخلص خداست و هفته بسيج زمان مناسبي براي نمايش توانمندي‌هاي خادمان بي‌ادعاي كشور است.

وي با اشاره به برنامه‌هاي هفته بسيج در شهرستان قشم گفت: اولين روز از هفته بسيج به نام "بسيج، پيشرفت، عدالت و انتظار" نام دارد كه در اين روز برنامه پياده‌روي بسيجيان قشم از پايگاههاي مقاوت تا گلزار شهداي گمنام برگزار مي‌شود.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه قشم اظهار داشت: حضور تمامي بسيجيان در مراسم نمازجمعه، افتتاح طرحهاي محروميت زدايي و ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران، از ديگر برنامه‌هاي هفته بسيج در شهرستان قشم مي‌باشد.

دهقاني گفت: برگزاري همايش "حماسه عزت و پايداري" باحضور تمامي بسيجيان شهرستان قشم در روز پنجم آذر ماه،كه روز تشكيل بسيج است، از ديگر موضوعات مربوط به هفته بسيج در منطقه است.

برگزاري مراسم و طرح وبلاگ نويسي بسيجيان، همايش مربيان عقيدتي سياسي، عطرافشاني مزار شهدا و برنامه‌هاي ايست و بازرسي از ديگر برنامه‌هاي هفته بسيج در شهرستان قشم و جزيره هرمز اعلام شد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه قشم همچنين از ديدار بسيجيان با امامان جمعه شيعه و اهل سنت قشم درهفته بسيج خبر داد و گفت: در ديدار بسيجيان با ائمه‌جمعه و مسوولان ادارات و نهادها برحماسه حضور و عزت و پايداري بسيجيان در حفظ و حراست از آرمان‌هاي نظام اسلامي تاكيد خواهد شد.

پنجم‌آذرماه سالروز تشكيل بسيج به فرمان امام‌خميني(ره)در سال ‪۱۳۵۸‬است.ك/‪۳‬ ‪۵۴۳/۱۳۸۷‬
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن