تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817074287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار كرمانشاه: تفكر بسيجي بايد در تمام عرصه‌ها ورود پيدا كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: استاندار كرمانشاه: تفكر بسيجي بايد در تمام عرصه‌ها ورود پيدا كند


خبرگزاري دانشجويان ايران - كرمانشاه
سرويس: شهرستان‌ها

استاندار كرمانشاه هفته بسيج را فرصت مناسبي براي تبيين تفكر بسيجي و ترويج اين تفكر در جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه كرمانشاه، مهندس عبدالمجيد غفوري در جلسه شوراي اداري استان كه در آستانه هفته بسيج و با حضور آيت‌الله علما، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرمانشاه، اعضا شوراي اداري و جمعي از فرماندهان سپاه نبي اكرم استان برگزار شد، با تبريك فرارسيدن هفته بسيج، عنوان كرد: بسيج ميراث گرانقدري است كه امام (ره) بذر آن را كاشتند و امروز به درخت تنومندي تبديل و هر روز نيز استوارتر مي‌شود.

غفوري از جنگ تحميلي به عنوان مهمترين چالش نظام پس از پيروزي انقلاب ياد كرد و گفت: در آن دوران سخت، تفكر بسيجي ظهور يافت و با اين تفكر بود كه توانستيم به مقابله برخيزيم و اگر اين تفكر در بين آحاد جامعه نبود بدون ترديد نمي توانستيم آنچنان مقاومت كنيم.

وي در ادامه با بيان اينكه بسيج تنها يك تفكر نظامي نيست، اظهار داشت: تفكر بسيجي بايد در تمام عرصه ها ورود پيدا كند تا مشكلات جامعه مرتفع شود.

غفوري افزود: در واقع تفكر بسيجي مترادف با ورود سريع به عرصه ها براي رفع چالش ها و مشكلات و همان تفكري است كه همه دنيا با عناوين و القاب مختلف آن را دنبال مي كنند.

وي هفته بسيج را فرصت مناسبي براي تبيين تفكر بسيجي و ترويج آن بين عموم جامعه دانست و گفت: همه افراد جامعه بايد اين تفكر را پاس بدارند.

رييس شوراي اداري استان هم‌چنين خواستار توجه و تقويت پايگاه‌هاي بسيج از يكسو و برنامه ريزي نوآورانه توسط پايگاه‌هاي بسيج از سوي ديگر شد.

وي در بخش ديگري از سخنانش خواستار تشكيل ماهانه جلسات شوراي اداري استان به منظور ايجاد انسجام بيشتر بين مجموعه مديريتي استان شد.

غفوري لزوم صرفه جويي در مصرف سوخت و انرژي از سوي دستگاه ها در فصل زمستان را متذكر شد و افزود: از نيمه دوم امسال بها برق مصرفي ادارات بر مبنا قيمت تمام شده محاسبه و دريافت مي‌شود.

وي با بيان اينكه در تلاشيم دور دوم سفر رييس جمهور و هيات دولت به استان را جلو بياندازيم، گفت: پيشنهادات استان جهت سفر دولت پس از جلسات متعدد با دستگاه ها تهيه و به نهاد رياست جمهوري ارسال شده و به زودي جلسات دفاع از اين پيشنهادات در نهاد رياست جمهوري برگزار مي شود.

غفوري با تاكيد بر لزوم پاسخگو بودن مديران، افزود: مديران دستگاه‌ها بايد با كمك گرفتن از رسانه‌ها اقدامات انجام شده را به اطلاع مردم برسانند.

استاندار كرمانشاه گفت: از همه مديران انتظار داريم همدل و صميمي به توسعه استان بيانديشند، البته اختلاف سلايق موجب رشد است، ولي نبايد منجر به افتراق، ركود و لطمه به استان شود.

وي با اشاره به برپايي نمايشگاه ايران در سليمانيه عراق كه مجري برپايي آن استان كرمانشاه است، افزود: بايد از اين فرصت استفاده كرده و سهم بيشتري از بازار كردستان عراق را بدست آوريم.

سردار عظيمي فرمانده سپاه نبي اكرم استان كرمانشاه نيز با بيان اينكه اوج قله عزت و اقتدار بسيج در دوران دفاع مقدس بود، گفت: امروزه به آن شكل نتوانسته ايم از اين نعمت بهره مند شويم و اميدواريم بهتر از فرهنگ ايثار و بسيج براي پيشبرد امور كشور بهره مند شويم.

وي با اشاره به تحولات ساختاري ايجاد شده در سپاه، عنوان كرد: خوشبختانه استان كرمانشاه در اين تحولات ساختاري با هيچ مشكلي مواجه نشد و تحولات را با خوبي انجام داد.

انتهاي پيا.م
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن