تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816942480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در پي استقبال مردم ايتاليا صورت گرفت؛ حمايت كارگردان «گومورا» از نويسنده فيلمش دربرابر تهديد مافيا


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در پي استقبال مردم ايتاليا صورت گرفت؛ حمايت كارگردان «گومورا» از نويسنده فيلمش دربرابر تهديد مافيا
خبرگزاري فارس: «متيو گارونه» كارگردان فيلم پرسروصدا و جنجالي «گومورا» از نويسنده قصه فيلمش حمايت كرد و از اداره پليس خواست از جان وي محافظت كامل كند.


به گزارش خبرگزاري فارس، اين حمايت به دنبال تهديد به قتل «روبرتو ساويانو»، از سوي مافياي زير‌زميني شهر نايل صورت گرفت.
بنا بر اين گزارش، مافياي ناپل به دليل افشاگري ساويانو درباره فعاليت‌هاي گروه مافيايي در اين شهر ايتاليايي، وي را تهديد به مرگ كرده‌اند.
از زمان نمايش عمومي «گومورا» در ايتاليا، نوك تيز حملات گروه‌هاي مافيايي به سمت اين نويسنده 29 ساله نشانه گرفته شده است. علتش هم اين است كه فيلم ضمن تائيد شدن كامل از سوي منتقدين، با استقبال خيلي خوب تماشاگران رو به رو شد و لقب يك اثر پرفروش را گرفته است. اين استقبال، توجه عموم مردم را به سمت كتاب ساويانو _ كه فيلم‌نامه فيلم بر اساس آن نوشته شده_ جلب كرده و اين كتاب، دوباره در صدر جدول كتاب‌هاي پرخواننده و پرفروش قرار گرفته است.
مافياي ناپل تهديد كرده ساويانو را تا قبل از تعطيلات كريسمس امسال به قتل خواهد رساند. اين تهديد به صورت علني اعلام شده و بحث و جدل فراواني را در رسانه‌هاي گروهي به پا كرده است. در عين حال، اين تهديد، باعث سرازير شدن بيشتر تماشاگران به سمت سينماهاي نمايش دهنده فيلم نيز شده و فروش آن را بيشتر كرده است.
«گومورا» از سوي كشور ايتاليا نامزد رسمي شركت در رقابت‌هاي اسكاري بهترين فيلم خارجي سال است. كتاب ساويانو كه به دنبال يك تحقيق دوجانبه و مستند دو ساله او نوشته شد، درباره فعاليت‌هاي مافيايي و غيرقانوني يك پدرخوانده و گنگستر ناپلي به نام فرانچسكو شياوونه _ معروف به ساندوكان _ است.او كه اكنون زنداني است، سال‌ها به فعاليت در زمينه مواد مخدر و ديگر كارهاي غيرقانوني فعاليت داشته است.
ساويانو ديده‌هاي مستند خود را به صورت قصه‌اي شيرين در كتاب خود ارايه داده است. فيلم سينمايي لومورا هم به حال و هوا و لحن قصه كتاب كاملا وفادار مانده است.
كتاب ساويانو تا به حال نزديك يك و نيم ميليون نسخه در ايتاليا فروش داشته و تا به حال به 42 زبان زنده دنيا ترجمه شده است.
پليس ايتاليا وظيفه محافظت بيست و چهار ساعته از ساويانو و دو محافظ را به عهده گرفته و گفته نمي‌گذارد مافياي ناپل اقدام خود را عملي كند.
رسانه‌هاي گروهي ايتاليا، ساويانو را سمبل مبارزه با جنايات سازمان يافته معرفي كرده‌اند كه نسل جديد ايتاليا به داشتن آن مي‌بالد.
ساويانو در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام كرد روزهاي سخت و وحشتناكي را مي‌گذارد و فروش بالاي كتابش را دليل نگراني واقعي مردم از مافيا و فعاليت‌هاي آن مي‌دانند. به گفته او: «خوانندگاني كه كتاب مرا خوانده‌اند، به اندازه خود من نگراني اين جنايت‌هاي غيرقانوني هستند.».
درشرايطي كه برخي سياستمداران كشور از عموم مرد ايتاليا خواسته‌اند، همبستگي‌شان را با ساويانو نشان دهند، «متيو گارونه» كارگردان فيلم، طي يك بيانيه رسمي گفت: «حمايت از ساويانو حمايت از آزادي است و بر اين نكته دلالت مي‌كند كه مردم مخالف مافيا در هر شكل و رنگ آن هستند. وظيفه همه ماست كه به حمايت از اين نويسنده مترقي و آزادانديش بپردازيم. استقبال عظيم مردم از فيلم ما نشان مي‌دهد كه عموم مردم با ما هستند».
انتهاي پيام/ا
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن