تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816421906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كيهان و خوانندگان


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كيهان و خوانندگان
¤ وقتي تيتر بعضي از روزنامه ها را ملاحظه مي كنيد گويا روزنامه هاي دشمن و صهيونيستها به اشتباه به جاي توزيع در لس آنجلس در تهران توزيع شده است. چرا قلمفرسايي باب طبع دشمن مي كنيد.
عليمرداني
¤ عملكرد شركت كنندگان در كنفرانس اديان عربستان، نشان مي دهد كه همه آنها مكمل يكديگر هستند و در غارت و تجاوز به ملت ها مشتركند و از شعار بيدارگري انقلاب اسلامي در وحشت مي باشند. غافل از اينكه به تعبير قرآن كريم؛ باطل مثل كف روي آب فاني است. خالق گروه تروريستي القاعده و رژيم صهيونيستي و دست نشاندگان آنها، با اين كنفرانس پيوند خود را نمايش دادند و رسواي جهانيان شدند.
نوراني از مهدي شهر
¤ آقاي خاتمي در مدت 8 سال رياست جمهوري خود مگر چه گلي بر سر اين ملت زد كه عده اي به او اصرار مي كنند كه مجدداً رئيس جمهور شود؟
حسيني از شهرري
¤ چهره ماندگار، چهره زيباي معلمي هم است كه چند سال پيش براي نجات دانش آموزانش از آتش سوزي سوخت. دهقان فداكار نيزچهره ماندگار است. چهره ماندگار جانبازان عزيز دفاع مقدس هم است. مي توان اين افراد را هم بيشتر معرفي كرد و از آنها تقدير نمود.
كاشاني از تهران
¤ با توجه به اين كه عده اي با خريد امتياز وام مسكن سوءاستفاده مي كنند و با ايجاد بازار سياه، به افزايش قيمت مسكن دامن مي زنند، از بانك مسكن تقاضاي تدبيري دارم كه از اين امر جلوگيري كند.
اكبري از قم
¤ پيشنهاد مي دهم كه مطالب خوان حكمت به صورت كتاب منتشر شود.
مصطفي از كردستان
¤ دادن نقدي يارانه به هيچ وجه به صلاح كشور نيست و منجر به افزايش تورم مي گردد. بهتر آن است كه اين يارانه به صورت كالا ارائه شود.
ميرزاخاني
¤ چرا پليس نسبت به جمع آوري موتورسواران متخلف ، اين عوامل قانون شكني در شهرها اقدام نمي كند؟ موتورسواران قانون شكن مصيبت هايي هستند كه مردم گرفتارشان شده اند.
احمدي
¤ با توجه به اهميت آنچه كه در خطبه هاي نمازجمعه تهران گفته مي شود، از صدا و سيما خواهشمنديم كه پخش مجدد مشروح خطبه هاي نمازجمعه تهران قبل از اخبار ساعت 21 اتفاق بيافتد.
خادم از تهران
¤معاون پژوهشي بنيادشهيد اعلام كرده كه كاري را بدون اجماع در گلزار شهدا انجام نمي دهند، اين در حالي است كه در روستاي بروم در شهرستان دامغان 8 ماه است كه سنگ هاي قبور شهدا برداشته شدند و هيچ اقدامي براي نصب مجدد ننموده اند.
يك هموطن
¤ خواهشمندم كه روزنامه كيهان اخبار مربوط به شهرستان برازجان را نيز چاپ نمايد.
اسفندياري از برازجان
¤ براي اولين بار پس از 20 سال كار در سازمان امور مالياتي، دولت خدمتگزار مدت تسليم اظهارنامه مالياتي را براي كمك به اقشار آسيب پذير تا پايان آذرماه تمديد كرد. تسليم اظهارنامه به معناي پرداخت ماليات نيست. اما عدم تسليم اين اظهارنامه صاحبان وسيله نقليه و كسبه محترم باعث جريمه سنگين و عدم معافيت پايه مالياتي خواهد شد.
سيدمحمدحسين زماني
¤ در 23 شهريور سال 86 براي خريد يك دستگاه خودروي پرايد ثبت نام كردم كه در قبال مبلغ يك ميليون و دويست هزار تومان نمايندگي شركت سايپا يك عدد خودروي فرسوده را به صورت وكالتي به جاي اين پول نوشت و بعد از 15 ماه خواهان 300 هزار تومان بابت پاركينگ هستند. در صورتي كه ما اصلا خودروي فرسوده نداشته ايم حال نه پرايد را مي دهند و نه پول را پس مي دهند.
عليرضا زارعي از قم
¤ نيروگاه قلعه سر قرار بود طي قراردادي با پيمانكاران خارجي ساخته شود، اما هنوز بلاتكليف مانده است. از مسئولان تقاضاي پيگيري مي شود.
سعيد انصاري از تالش
¤ وزارت مسكن سال گذشته اعلام كرد كه دارندگان بافت هاي فرسوده در صورت تخريب از تسهيلات بازسازي بافت هاي فرسوده برخوردار مي شوند. روي حساب همين تسهيلات منزل فرسوده خود را خراب كرديم. اما حال اعلام كرده اند كه اين وام به مسكن مهر تعلق مي گيرد. پس تكليف ما كه منزلمان نيمه كاره مانده چيست؟
يك شهروند از اهواز
¤ شنبه 87.8.25 سلسله مطالب بهائيت چاپ نشد. با توجه به اين كه خوانندگان زيادي اين مطالب را دنبال مي كنند خواهشمنديم كه چاپ آن را دنبال نماييد و كتابش را نيز معرفي كنيد.
قنبري
¤ با توجه به خطرناك بودن بيماري هاي ديابت و سرطان، جا دارد مانند طرح آمارگيري، از تمام افراد جامعه آزمايش گرفته شود و داروهاي آن براي مشمولان اين دو بيماري به صورت رايگان عرضه شود.
يك هموطن از قم
¤ ما بازنشستگان تامين اجتماعي حتي با پرداخت 30 سال حق بيمه، از كمترين مقرري دريافتي برخورداريم. از دولت اجراي سريع قانون نظام هماهنگ پرداخت حقوق را تقاضامنديم.
يك بازنشسته
¤ علي رغم سكونت حدود 800 خانوار در شهرك صدف، هيچ فكري براي احداث مدرسه و مسجد نشده است. در حالي كه فضاي بسيار زيادي به ايجاد مكان هاي تجاري اختصاص يافته است.
عباسي از صدف
¤ بيماري سخت فرزند سربازم و شيمي درماني هاي متعدد وي كه از برگزيدگان نيروهاي مسلح براي رژه اخير سراسري هم بود، نه براي او جسم و جاني باقي گذاشته و نه براي ما تاب و تواني، در اين شرايط اسفناك، همدردي و مدد فرماندهي محترم پادگان تيپ امام خميني(ره) جناب سردار بابايي و عزيزان فرمانده يگان ويژه علي الخصوص سرگرد كيانيان التيامي بر زخم هاي دل من و فرزند بيمارم بوده است. از خداوند منان براي تمامي مسئولان متعهد و دلسوز آرزوي سلامت و سعادت دارم.
اسماعيل شهبازي
¤ به عنوان يك راننده تاكسي از دولت محترم تقاضاي تمديد مهلت پرداخت ماليات و تاخير جريمه ديركرد مالياتي كه تا آخر آذرماه است را دارم. همچنين پيشنهاد مي شود كه اگر دولت مي تواند محل سود پرداخت سهام عدالت را جايگزين پرداخت مالياتي كند.
يك راننده تاكسي
پاسخ روابط عمومي سازمان حج و زيارت
در پاسخ به مطلب مندرج در مورخ 87.8.23 با امضاي آقا يا خانم گنجي در مورد قرعه كشي عمره بايد به اطلاع نويسنده محترم برساند كه سازمان حج و زيارت قبل از آغاز وديعه گذاري زائران در شعب بانك ملت اعلام كرد براي كساني كه از 87.1.5 تا 87.3.5 براي تشرف به عمره وديعه گذاري كنند قرعه كشي به عمل مي آيد. اين قرعه كشي در 87.8.14 انجام و براي يك ميليون و 200 هزار نفر تعيين اولويت براي تشرف است و هيچگاه بيان نشد كساني كه از فروردين تا خرداد ثبت نام كنند به ترتيب ثبت نام به عمره مشرف مي شوند.
پاسخ روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آب و فاضلاب
غرب استان تهران
در پاسخ به مطلب مندرج در كيهان مورخ 87.7.28 در خصوص تركيدگي لوله آب در خيابان شيراز شرقي فرديس كرج به اطلاع مي رساند: با بررسي از محل ذكر شده، هيچگونه شكستگي و نشت آب مشاهده نشد.
احتمالا شكوائيه فوق مربوط به اول شهريورماه بوده كه به علت فرسودگي شبكه در محل فوق شكستگي حادث شده و تعمير نيز شده است. خاطرنشان مي شود كوچه مذكور داراي شبكه اي فرسوده و قديمي است كه تعويض و اصلاح شبكه آن در برنامه هاي آبفاي فرديس قرار دارد.
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن