تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806797509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اخبار كوتاه از فوتبال
نيكبخت دو سال از تيم ملي محروم شد
راي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال در خصوص امتناع عليرضا نيكبخت واحدي از حضور در اردو و همراهي تيم ملي در ديدار تداركاتي مقابل قطر اعلام شد.
جلسه كميته انضباطي فدراسيون فوتبال پيرامون رسيدگي به پرونده عليرضا نيكبخت واحدي بازيكن تيم فوتبال پيروزي ساعت 18 ديروز با حضور مجتبي شريفي و 4 عضو كميته انضباطي در محل فدراسيون فوتبال برگزار شد ، كه در پايان اين جلسه كميته انضباطي عليرضا نيكبخت واحدي به توبيخ كتبي ، درج در پرونده ، پرداخت 10 ميليون تومان جريمه نقدي و دو سال محروميت از همراهي تيم ملي و حضور در مسابقات مرتبط محكوم شد. برهمين اساس كميته انضباطي خواستار استرداد كليه جوايز و وجوه نقدي كه وي در رابطه با فعاليت در تيم ملي به ايشان تعلق گرفته شد. كميته انضباطي همچنين تاكيد كرد پرونده محروميت باشگاهي عليرضا نيكبخت واحدي همچنان جهت رسيدگي كامل مفتوح خواهد بود.
شمسايي برترين بازيكن فوتسال آسيا شد
در حالي كه وحيد شمسايي و مصطفي نظري براي دريافت عنوان برترين بازيكن سال فوتسال آسيا صاحب شانس بودند، AFC «شمسايي» را انتخاب كرد.كنفدراسيون فوتبال آسيا چندي پيش مصطفي نظري، وحيد شمسايي و يك بازيكن ژاپني را سه نامزد دريافت عنوان برترين بازيكن سال فوتسال آسيا معرفي كرده بود كه دوشنبه شب AFC با ارسال دعوتنامه اي براي وحيد شمسايي از اين بازيكن دعوت كرد براي دريافت جايزه بازيكن سال آسيا در مراسم گالا 2008 آسيا كه در شانگهاي چين برگزار مي شود، شركت كند.همچنين انتخاب تيم ملي فوتسال ايران به عنوان تيم برتر قاره آسيا در سال 2008 هم قطعي است. به غير از شمسايي، علي كفاشيان و عباس ترابيان هم در اين مراسم شركت خواهند كرد.
حنطه مربي پيام شد، خداداد هم برمي گردد
در نشست هيأت مديره باشگاه پيام خراسان با استعفاي «صلاحي» و «خداداد عزيزي» موافقت نشد و علي حنطه و آرمين رهبر نيز به نيمكت پيام اضافه شدند.علي صلاحي مدير عامل باشگاه پيام خراسان پس از نشست ديروز هيأت مديره باشگاه پيام گفت: حنطه پس از خداداد عزيزي نفر اول است، يعني خداداد سرمربي است، او در مرخصي به سر مي برد و فعلاً حنطه به طور موقت هدايت تيم را برعهده دارد كه با بازگشت خداداد او كمك مربي خواهد شد.وي در پاسخ به اين سؤال كه آيا احتمال بازگشت عزيزي وجود دارد، عنوان كرد: وقتي هيأت مديره استعفاي او را نپذيرفته و فقط با مرخصي او موافقت كرده اند، عزيزي هم ناچار است برگردد.اين در حالي است كه تمرين ديروز تيم پيام به علت حضور تنها شش بازيكن در محل تمرين لغو شد. بازيكنان پيام غيبت خود را مشكل مالي اعلام كرده اند و قصد دارند تا زماني كه پيش قرارداد آنها پرداخت نشود در تمرينات شركت نكنند.
شماره 6 و بازوبند كاپيتاني به باقري رسيد
جواد نكونام هافبك تيم ملي فوتبال كشورمان پيراهن شماره 6 تيم ملي را به كريم باقري سپرد تاخود در ديدار با امارات پيراهن شماره 24 را بر تن كند. پس از بحث هاي اخير در مورد بازگشت كريم باقري به تيم ملي و پوشيدن مجدد پيراهن شماره 6 توسط اين بازيكن، بحث هايي در مورد ناراحتي نكونام كه علاقه خاصي به شماره 6 دارد مطرح شد اما اين بازيكن با تجربه ايران عصر ديروز در حركتي قابل تقدير اين پيراهن را به باقري اهدا كرد و خود در مسابقه با امارات پيراهن شماره 24 را مي پوشد. از سوي ديگر پس از نشست ديروز كادرفني تصميم گرفته شد در بازي امروز ايران برابر امارات كريم باقري بازوبند كاپيتاني را بر بازو ببندد و مهدي مهدوي كيا هم كاپيتان دوم تيم ملي باشد. البته مهدوي كيا چند روز گذشته در گفتگوهاي خود اعلام كرده بود با بازگشت باقري به تيم ملي با افتخار بازوبند كاپيتاني تيم ملي را به وي اهدا مي كند.
 چهارشنبه 29 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن