تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812950979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو فراكسيون اقليت مجلس:جلسه راي اعتماد به محصولي غير علني برگزار شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: عضو فراكسيون اقليت مجلس:جلسه راي اعتماد به محصولي غير علني برگزار شود
نماينده ايلام براي رفع ابهامات در مورد صادق محصولي خواستار تعويق جلسه راي اعتماد به وي و برگزاري آن به صورت غير علني شد.

به گزارش خبرنگار پارلماني مهر، داريوش قنبري نماينده ايلام در جلسه علني امروز در جريان بررسي صلاحيت وزير پيشنهادي كشور پس از سخنان رئيس جمهور و پيش از اظهارات موافقان و مخالفان با استناد به ماده 23 آيين نامه اظهار داشت: در جلسه راي اعتماد به كردان وزير كشور سابق، توكلي و جمعي از دوستان گفتند جلسه غير علني برگزار شود و اگر جلسه غير علني برگزار شده بود آن همه هزينه براي نظام به وجود نمي آمد و مجلس هم تصميم اشتباهي نمي گرفت.

وي افزود: در ارتباط با آقاي محصولي ابهامات فراواني وجود دارد و اين ابهامات براي ما مشخص نيست تقاضاي ما اين است كه جلسه راي اعتماد به تعويق بيفتد و جلسه غير علني در خصوص ابهاماتي كه در رابطه با محصولي وجود دارد تشكيل شود كه ما دوباره يك تصميم اشتباه نگيريم و هزينه اين را به پاي نظام نگذاريم.

علي لاريجاني به عنوان رئيس مجلس در پاسخ به تذكر قنبري گفت: در مورد وزير كشور سابق نيز موضوع هيچ ربطي به جلسه علني و غير علني نداشت و همه دوستان نظرشان را بيان كردند. متن قانون اساسي و آيين نامه هم روشن است در مسائل مهم كه در شرايط امنيتي كشور اضطرار وجود داشته باشد چه اضطراري الان وجود دارد.

وي افزود: شما اگر مطالبي داريد با نزاكت و رعايت شرايط ادب ديواني مطرح فرماييد آقاي محصولي هم جواب مي دهند.
لينک خبر: http://www.mehrnews.ir/NewsPrint.aspx?NewsID=785144
منبع خبر: مهر





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن