تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816812520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انواع مختلف دوربين هاي فيلمبرداري سوني


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سونی انواع مختلفی از دوربین های فیلم برداری Full HD Hard Disk Handycam® را معرفی می کند.



امکانات جدیدی که در این دوربین ها قرار داده شده شامل تکنولوژی تشخیص صورت، میکروفون با قابلیت زوم و متمرکز شدن بر روی صدا در هنگام فیلم برداری و قابلیت عکس برداری با کیفیت تصویر 10.2 مگاپیکسل می باشد.




دبی ، مارچ 2008 - شرکت Sony Gulf محصولات خود را در زمینه دوربین های فیلم برداری Hard Disk High Definition (HD) Handycam® با معرفی سه مدل جدید - HDR-SR11, HDR-SR12 و HDR-SR10 - گسترش داده است. دوربین فیلم برداری HDR-SR12 دارای بیشترین میزان هارد دیسک داخلی موجود در بازار، با ظرفیت 120 GB بوده و توانایی عکس برداری با وضوح تصویر 10.2 مگا پیکسل را دارا می باشد ( این قابلیت در دوربین HDR-SR11 نیز وجود دارد) . پیشرفت فوق العاده ای که در صنعت دوربین های فیلم برداری صورت گرفته این است که سه مدل یاد شده دارای تکنولوژی تشخیص صورت چه در حالت فیلم برداری و چه عکس بوده که در نتیجه باعث ارتقای کیفیت ضبط تصاویر می گردد. این فناوری می تواند تا هشت صورت را تشخیص داده و در صفحه نمایش LCD دوربین ، نشان دهد . هم چنین میزان نور، فوکوس ورنگ تصاویر نیز به صورت اتوماتیک تنظیم می شود.
به علاوه، مدل های مذکور Full HD ، دارای نوآوری پیشرفته ای در زمینه تصویر برداری بوده که با استفاده از فناوری های موجود در دوربین های فیلم برداری حرفه ای سونی و دوربین های دیجیتال SLR حاصل شده است. سنسور ClearVid™ CMOS به همراه تکنولوژی Exmor™-derived در کنار موتور ویرایش گر تصویر BIONZ™ و سیستم D-Range Optimizer قرار گرفته و در نهایت قابلیت عکس برداری با کیفیت و وضوح تصویر 10.2 مگاپیکسل را فراهم نموده است. هم چنین چه در حالت فیلم برداری و چه در حالت عکس برداری این دوربین دارای حساسیت بالا بوده و از ورود پارازیت و اختلالات در تصویر جلوگیری می کند.
ضبط تصاویر Full 1920 x 1080 HD و بیشترین ظرفیت درایو هارد دیسک موجود در بازار به میزان 120 GB
مدل های دوربین فیلم برداری HDR-SR11, HDR-SR12 و HDR-SR10 توانایی ضبط تصاویر به صورت Full HD را داشته که در نتیجه بدون توجه به مدت زمان فیلم برداری ، بالاترین کیفیت ممکن را حاصل می کنند. دوربین دارای بیشترین میزان درایو هارد دیسک داخلی موجود در بازار، با ظرفیت 120 GB بوده که می تواند به صورت پیوسته تا 48 ساعت با کیفیت HD فیلم برداری کرده که معادل 86 دیسک DVD می باشد، در حالی که مدل HDR-SR11 (با ظرفیت 60GB ) و مدل HDRSR10 (با ظرفیت 40GB) به ترتیب می توانند تا 22 ساعت و 15 ساعت با کیفیت HD به ضبط پیوسته و پشت سرهم تصاویر بپردازند. علاوه بر این، عکس های گرفته شده با کیفیت عالی 10.2 مگاپیکسل ( 3680 x 2760 در حالت 4:3) ذخیره می شوند.

تکنولوژی تشخیص صورت در فیلم
با استفاده از موتور ویرایش گر تصویر BIONZ™ و سنسور ClearVid™ CMOS و Exmor™ این امکان حاصل شده که تکنولوژی تشخیص صورت در دوربین های فیلم برداری مدل HDR-SR11, HDR-SR12 و HDR-SR10 به کار گرفته شود. این تکنولوژی باعث می شود که فوکوس به صورت اتوماتیک تنظیم شده و در نتیجه تصاویری واضح و شفاف از صورت سوژه ها گرفته شود. هم چنین این سیستم توانایی کنترل میزان رنگ به منظور تصحیح رنگ پوست و نیز تنظیم اتوماتیک نور را دارد تا حتی در مکان های تاریک، تصویر واضح و روشنی از صورت سوژه ها ایجاد کند. علاوه بر این، با استفاده از سیستم مدرن و تازه توسعه داده شده Bit Allocation کیفیت چهره سوژه ها به مراتب افزایش یافته است. با استفاده از این سیستم، دوربین فیلم برداری ، encoding bit های بیشتری را نسبت به سایر نواحی تصویر به بخش چهره و صورت تخصیص داده تا صورت های گرفته شده دارای کیفیت بالا و وضوح فوق العاده باشد.

سیستم D-Range Optimizer
با کمک موتور ویرایش گر تصویرBIONZ™ که به تازگی توسعه داده شده و در دوربین های مدل HDR-SR11, HDR-SR12 و HDR-SR10 به کار گرفته شده ، سیستم D-Range Optimizer حتی در حالتی که پس زمینه بسیار روشن و پر نور است ، کیفیت تصویر را افزایش می دهد. برخلاف تاثیراتی که تصویر برداری در حالت کنتراست زیاد به همراه دارد، میزان دینامیک تنظیم شده تا نتیجه حاصل به بهترین صورت ممکن حاصل شود.

میکروفون با قابلیت زوم
هم چنین برای اولین بار در صنعت دوربین های فیلم برداری ، سیستم میکروفون با قابلیت زوم در مدل های HDR-SR11, HDR-SR12 و HDR-SR10 به کار گرفته شده است. زمانی که کاربر بر روی یک سوژه زوم می کند ، صدای سوژه نیز تحت فوکوس قرار گرفته و تقویت می وشد تا بهتر شنیده شود. سیستم میکروفون با قابلیت زوم ، صدا را به صورت Dolby® Digital 5.1 surround ضبط کرده تا صدا بسیار شفاف و واضح و به صورت زنده به نظر برسد.

فرمت Hybrid ، انتقال و ویرایش فیلم را آسان کرده است
دوربین های HDR-SR11, HDR-SR12 و HDR-SR10 دارای قابلیت ضبط فیلم به صورت hybrid بوده و در نتیجه می توانند فیلم را بر روی کارت های حافظه Memory Stick PRO Duo™ و یا درایو هارد دیسک موجود در خود دوربین ذخیره کنند. چه فیلم و چه عکس را می توان به صورت مستقیم از هارد دیسک دوربین فیلم برداری به کارت حافظه منتقل کرد بدون این که نیاز به کامپیوتر باشد.
حافظه جانبی جدید Memory Stick PRO Duo™ با ظرفیت 16GB که از تاریخ April 2008 وارد بازار خواهد شد این امکان را به کاربران می دهد تا 110 دقیقه فیلم را با کیفیت HD و در حالت 1920 ، 6 ساعت فیلم و با کیفیت HD ودر حالت 1440 LP و تا 3800 عکس را با وضوح تصویر 10 مگاپیکسل ذخیره کنند.

حالت ضبط دوگانه (Dual Record Mode) و صفحه نمایش LCD با کیفیت فوق العاده بالا به همراه تکنولوژی x.v. Colour
در حالت ضبط دوگانه، که همزمان می توانید هم عکس بگیرید و هم فیلم برداری کنید، دوربین های HDR-SR12 و HDR-SR11 می توانند تا جایی که ظرفیت کارت حافظه اجازه می دهد ، با وضوح تصویر 7.6 مگاپیکسل عکس بگیرند. با استفاده از صفحه نمایش LCD به اندازه 3.2-inch و با کیفیت فوق العاده عالی Xtra Fine (16:9) که دارای زاویه دید گسترده (160 درجه) بوده و وضوح تصویر بسیار بالایی (921K) را ایجاد می کند و هم چنین دارای تکنولوژی x.v. Colour می باشد ، میزان فوکوس و کیفیت تصاویر با دقت بسیار بالاتری نسبت به گذشته مورد بررسی قرار می گیرند. صفحه نمایش Xtra Fine™ LCD ، در حدود چهار برابر وضوح و کیفیت تصویر بیشتر و 1.5 برابر کنتراست بیشتر در مقایسه با صفحه نمایش Clear Photo LCD و مدل های پیشین دارند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 540]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن