تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816862562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در صورت بهبود بازار سيمانپيش‌بيني سود «سيمان سپاهان» افزايش مي‌يابد


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: در صورت بهبود بازار سيمانپيش‌بيني سود «سيمان سپاهان» افزايش مي‌يابد
گروه بورس: مدير مالي شركت سيمان سپاهان اعلام كرد: پيش‌بيني سود شركت تغييري نداشته، ولي احتمال افزايش آن تا پايان سال بعيد نيست.


معماريان طي گفت‌و‌گويي در پاسخ به اين پرسش كه سيمان سپاهان در 6 ماه اول سال گذشته 2/1ميليون تن توليد سيمان داشت كه اين آمار در پايان سال به 5/2ميليون تن رسيد، اما با توجه به توليد 6/1ميليون تني سيمان در 6 ماه اول امسال، چرا براي كل سال توليد سيمان معادل 3ميليون تن پيش‌بيني شده است؟ گفت: اين پيش‌بيني با توجه به شرايط حاكم بر بازار ساخت و ساز و همچنين بازار نامناسب فروش سيمان، منطقي به نظر مي‌رسد و ما براي كل سال با توجه به اين شرايط توليد 1/3ميليون تن سيمان را پيش‌بيني كرده‌ايم.
وي با اشاره به راه‌اندازي خط سوم توليد سيمان در اين شركت گفت: خط سوم توليد سيمان سپاهان امسال زودتر از پيش‌بيني‌ها به بهره‌برداري رسيد و اين خط 517هزار تن از پيش‌بيني توليد ما را شامل مي‌شود و اگر اين خط در 6 ماه دوم بيش از پيش‌بيني توليد كند، احتمال افزايش EPS نيز وجود دارد.
وي گفت: در صورتي كه بازار توليد و مصرف سيمان مناسب بود، امسال به طور قطع سيمان سپاهان با افزايش فروش و سودآوري مواجه مي‌‌شد، ولي در شرايط كنوني نمي‌توان اظهارنظر دقيقي در اين رابطه داشت.
معماريان در پاسخ به اين پرسش كه آيا امسال شركت سيمان سپاهان از معافيت مالياتي استفاده مي‌كند و تاثير آن بر پيش‌بيني مالياتي 12ميليارد توماني شركت چگونه است؟ گفت: در سال جاري نيز شركت مي‌تواند از بخشي از معافيت مالياتي افزايش سرمايه خود استفاده كند.
او درباره آزادسازي صادرات سيمان و تاثير آن بر سود شركت گفت: صادرات سيمان در‌حال‌حاضر آزاد است، اما به ازاي هر تن صادرات سيمان 100هزار تومان عوارض خروج تعيين كرده‌اند كه با اين وصف صادرات براي شركت‌هاي سيماني صرف نمي‌كند و ما مجبوريم كه در بازار داخلي نسبت به فروش محصول خود اقدام كنيم.
مدير مالي سيمان سپاهان وضعيت بازار فروش سيمان را نامناسب دانست و گفت: سردي آب و هوا و كاهش ساخت و ساز از يك سو و تبعات آثار اقتصادي و بحران كه گريبان صنايع فولادي را هم گرفته‌ از سوي ديگر، موجب شده تا صنعت سيمان هم در شرايط كنوني از بازار فروش مناسبي برخوردار نباشد.وي به سهامداران سيمان توصيه كرد كه نسبت به سهام خود ديد بلند مدت داشته باشند، چرا كه سهام سيمان پتانسيل رشد را دارد.
وي گفت: در شرايط كنوني پيش‌بيني سود شركت همان573ريال است كه اميدواريم تا پايان سال با بهبود وضعيت فروش و افزايش توليد، اين پيش‌بيني نيز تعديل مثبت شود.
 سه شنبه 28 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن