تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819689537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجيدي و پولمن در جشنواره فيلم دنور تقدير مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: مجيدي و پولمن در جشنواره فيلم دنور تقدير مي‌شوند
جشنواره دنور 2008 از 13 نوامبر (23 آبان) با نمايش فيلم "برادران بلوم" به كارگرداني رايان جانسن آغاز شد و 23 نوامبر (سوم آذر) با "آخرين شانس هاروي" با بازي داستين هافمن و اما تامپسن به پايان مي‌رسد.


مجيد مجيدي در سي و يكمين جشنواره فيلم دنور استارز SDFF در آمريكا تقدير مي‌شود و بيل پولمن بازيگر آمريكايي جايزه جان كاساوتيس را مي‌گيرد.
اسكرين ديلي اعلام كرد جشنواره دنور 2008 از 13 نوامبر (23 آبان) با نمايش فيلم "برادران بلوم" به كارگرداني رايان جانسن آغاز شد و 23 نوامبر (سوم آذر) با "آخرين شانس هاروي" با بازي داستين هافمن و اما تامپسن به پايان مي‌رسد.
در جشنواره امسال مجيدي به همراه ولي فيستر فيلمبردار فيلم‌هايي مانند "شواليه تاريكي" و "پرستيژ" و توماس ايمباك فيلمساز سوئيسي براي "تاثير ديرين بر سينما" مورد تقدير قرار مي‌گيرند.
ريچارد جنكينز بازيگر آمريكايي نيز جايزه "برتري در بازيگري" را دريافت مي‌كند. "ميليونر اسلامداگ" دني بويل، "كلاس" لورن كانته، "والس با بشير" آري فولمن و "دو عاشق" جيمز گري از فيلم‌هاي مطرح جشنواره دنور امسال هستند و "آواز گنجشك‌ها" مجيدي نيز پخش مي‌شود.
 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن