تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820524746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تيم فوتبال راه آهن در يك ديدار دوستانه متوقف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تيم فوتبال راه آهن در يك ديدار دوستانه متوقف شد
ورزش. فوتبال . راه آهن
تيم فوتبال راه آهن شهر ري عصر دوشنبه در ديداري دوستانه مقابل تيم نيرو محركه قزوين متوقف شد.

به گزارش ايرنا، در اين ديدار كه در ورزشگاه اكباتان تهران برگزار شد دو تيم در پايان ‪ ۹۰‬دقيقه تلاش به نتيجه تساوي يك بر يك دست يافتند.

سرمربي تيم راه آهن در پايان اين بازي در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود : بازيكنان تاكتيك‌هاي از پيش طراحي شده را در اين بازي به نمايش گذاشتند، در مجموع از عملكرد آنان راضي هستم.

محمود ياوري با بيان اينكه بازيكنان تيم راه آهن در تعطيلات ليگ برتر تمرينات مسنجمي را پشت سر گذاشتند، اظهار داشت : اميدارم اين تيم هرچه سريعتر از تيم‌هاي قعر جدول رده بندي اين رقابت‌ها رها شود.

وي درخصوص ديدار آتي راه آهن برابر پيام خراسان در هفته پانزدهم ليگ برتر گفت : اين بازي براي هر دو تيم از اهميت بسزايي برخوردار است زيرا راه آهن و پيام درصدد فرار از قعر جدول رده بندي هستند.

ياوري از جذب يك مهاجم و يك مدافع خارجي براي راه آهن شهر ري خبر داد و اظهار داشت : با استخدام اين دو بازيكن، حضور قدرتمند تري را در دور برگشت رقابت‌ها خواهيم داشت.

وي در مورد وضعيت سزار پلگرين هافبك اروگوئه‌اي تيم راه آهن افزود : اين بازيكن با باشگاه تسويه حساب كرده اما هنوز در تهران بسر مي‌برد.

سرمربي راه آهن در خصوص آسيب ديدگي هملت ميختاريان هافبك اين تيم گفت :
اين بازيكن به علت كشيدگي عضله بازي برابر پيام خراسان را از دست مي‌دهد.

سرمربي اسبق تيم ملي فوتسال ايران درباره ديدار آتي اين تيم برابر امارات اظهار داشت : تيم ايران در شرايط مطلوبي قرار دارد و به طور حتم با امتياز به تهران باز خواهد گشت.

ديدار تيم‌هاي راه آهن و پيام خراسان در هفته پانزدهم ليگ برتر باشگاه هاي ايران روز جمعه هفته جاري در ورزشگاه اكباتان تهران برگزار خواهد شد.

هم اكنون تيم‌هاي راه آهن و پيام خراسان هر كدام با ‪ ۱۳‬امتياز در رده‌هاي شانزدهم و هفدهم جدول رده بندي ليگ برتر قرار دارند.
 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن