تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816685314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از خراسان جنوبي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه از خراسان جنوبي
خبرگزاري فارس: انتصاب در استانداري، برگزاري نشست‌هاي حافظ‌خواني و انعقاد تفاهم‌نامه همكاري دانشگاه بيرجند و صنعت تاير استان از مهم‌ترين اخبار خراسان جنوبي در 24 ساعت گذشته است.


به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند، با هدف فراهم ساختن هر‌چه مؤثرتر ارتباط بين دانشگاه و صنعت و بكارگيري توان و ظرفيت‌‌هاي بالقوه موجود، تفاهم‌نامه همكاري مشترك بين رئيس دانشگاه بيرجند و مدير عامل شركت كويرتاير به امضا رسيد.
بر اساس اين تفاهم‌نامه، دانشگاه بيرجند با استفاده از ظرفيت‌هاي بالقوه دانشكده تربيت‌بدني و علوم ورزشي و امكانات سخت‌افزاري خود در زمينه‌هاي علمي، آموزشي و تحقيقاتي، علمي‌ كردن ورزش قهرماني و همگاني، طراحي برنامه‌هاي ورزشي براي اصلاح و درمان ناهنجاري‌هاي جسماني كارگران و كاركنان، كمك به تهيه سند راهبردي تربيت بدني و ورزش كوير تاير، مشاوره‌هاي تخصصي ورزشي و فراهم‌كردن امكان استفاده از فضاها و تأسيسات ورزشي دانشگاه به شركت كوير تاير كمك مي‌كند.
شركت كوير تاير نيز در راستاي ارائه اولويت‌هاي تحقيقاتي به دانشگاه، امكان استفاده دانشگاهيان و دانشجويان از امكانات و آزمايشگاه‌هاي كوير تاير، فراهم ‌ساختن امكان برگزاري دوره‌ها، كارگاه‌ها و سمينارهاي علمي و آموزشي و ارائه كمك‌هاي مادي و معنوي به دانشگاه گام برخواهد داشت.

*انتصاب مدير كل دفتر آمار و اطلاعات استانداري
طي حكمي از سوي استاندار خراسان جنوبي، محمد‌حسين بهروان به عنوان مدير كل دفتر آمار و اطلاعات استانداري منصوب شد.
در اين حكم اظهار اميدواري شده است وي بتواند با اتكال به خداوند متعال و بهره‌گيري از همه امكانات و ظرفيت‌هاي موجود در تحقق اهداف دولت اسلامي و در راستاي اجراي عدالت،‌ مهرورزي و ايجاد بستر مناسب براي پيشبرد وظايف محوله و خدمت‌رساني هر‌چه بيشتر به مردم را فراهم كند.

*ثبت‌نام عمره دانشجويي دانشگاه بيرجند
مسئول حوزه فرهنگي دانشگاه بيرجند از آغاز ثبت‌نام عمره دانشجويي در اين دانشگاه خبر داد و گفت: از سوي اين دانشگاه، 600 هزار تومان وام به حج عمره دانشجويي اختصاص داده مي‌شود.
احمد لامعي افزود: مبلغ دريافتي در خصوص حج عمره دانشجويي حدود 700 هزار تومان است كه برگزيدگان بايد در مرحله اول مبلغ 250 هزار تومان را پرداخت كنند و براي مابقي سفر مي‌توانند از وام قرض‌الحسنه حج عمره دانشگاهيان استفاده كنند.
وي با بيان اينكه ثبت‌نام‌كنندگان حج عمره شامل دانشجويان مجرد، متأهل، اساتيد و اعضاي هيئت علمي دانشگاه است، اظهار داشت: از تسهيلات دانشجويان متأهل اين است كه در صورت داشتن فرزند زير دو سال امكان به همراه ‌بردن فرزند در اين سفر را دارند.
مسئول حوزه فرهنگي دانشگاه بيرجند گفت: حداكثر سن دانشجويي كه به صورت فردي مشرف مي‌شوند، تا تير سال 88 بايد كمتر از 40 سال باشد.
لامعي در خصوص تاريخ اعزام گفت: تاريخ اعزام دانشجويان مجرد دختر 15 اسفند تا 15 فروردين و متأهلان از 15 فروردين به بعد است و اعزام اساتيد و برادران نيز از اواخر تير آغاز مي‌شود.

*برگزاري نشست‌هاي حافظ‌خواني
سرپرست حوزه هنري خراسان جنوبي گفت: واحد آفرينش‌هاي ادبي حوزه هنري خراسان جنوبي نشست‌هاي حافظ‌خواني با هدف شناخت پريشاني، ساختار‌شكني و رندي در شعر حافظ را به صورت هفتگي در اين حوزه برگزار مي‌كند.
حسين عباس افزود: اين سلسله نشست‌ها به صورت بحث و گفتگو با حضور علاقمندان به شعر و ادب روزهاي دوشنبه هر هفته برگزار مي‌شود.
وي اظهار داشت: از آنجايي كه در نمونه‌هاي مشابه اين برنامه صرفا به خواندن اشعار حافظ كفايت مي‌شد، با كارگاهي‌كردن اين نشست‌ها، سعي بر شناخت بيشتر اشعار و بررسي جنبه‌هاي ديگر شعر حافظ خواهد شد و جدا از مقولات سياسي، اجتماعي به تمايز عشق و معرفت و قال و حال در اشعار وي پرداخته مي‌شود.

*برگزاري اردوي راه اشتغال ويژه خانواده‌هاي شهدا
دومين مرحله اردوي راه اشتغال با حضور جمعي از جانبازان و فرزندان و خانواده‌هاي شاهد خراسان جنوبي برگزار شد.
بازديد از كارگاه‌هاي آموزش فني و حرفه‌اي و ارائه توضيحات كارشناسي مسئولان و كارشناسان اين كارگاه‌ها و شرايط و نحوه برگزاري دوره‌هاي مربوطه و وضعيت و بازار كار از جمله برنامه‌هاي اين اردو بود.
همچنين در اين اردو مسئولان از طرح‌هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و مركز و آموزش صنايع دستي بازديد كردند.
در اولين مرحله اردوي راه اشتغال كارآفرينان برجسته استان و مديران استاني مرتبط با مباحث اشتغال و مشاوران مربوطه به ارائه و انتقال تجارب و ديدگاه‌هايشان در خصوص اشتغال و كارآفريني و طرح مباحث نظري پرداختند.

*موفقيت طرح كاهش آسيب رفتارهاي پرخطر در زندان‌هاي استان
رئيس سازمان زندان‌هاي كشور با موفقيت‌آميز خواندن اقدامات اداره كل زندان‌هاي خراسان جنوبي در كاهش آسيب رفتارهاي پر‌خطر، طي نامه‌اي از از محمود اميني مدير كل زندان‌هاي اين استان تقدير كرد.
علي‌اكبر يساقي در اين نامه با اشاره به گزارش هيئت بازرسي ستاد كاهش آسيب رفتارهاي پر‌خطر و گزارش مبسوط مدير كل زندان‌هاي استان بر موفقيت‌آميز بودن برنامه‌ها و دستور‌العمل‌ها در ريشه‌كن كردن مفاسد زندان و ايجاد زنداني سالم تأكيد كرده است.
وي اجراي دقيق برنامه‌هاي مذكور را در اين استان قابل تقدير دانست.
انتهاي پيام/ر20
 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن