تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816533499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قطبي: براي بازگشت معمارزاده وقت نداشتيم


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: قطبي: براي بازگشت معمارزاده وقت نداشتيم
فوتبال- كريم اعظمي:
تعطيلي ليگ‌برتر در حالي كه پرسپوليس در بحراني‌ترين شرايط قرار داشت، يك خوش‌شانسي بزرگ براي سرخ‌ها بود تا شايد افشين قطبي باز هم اين فرصت را داشته باشد تا تيمش را از اين وضعيت خارج كند.

قهرمان فصل گذشته كه تمريناتش را هر روز در ورزشگاه راه‌آهن پيگيري مي‌كند روز گذشته در زمين شماره يك اين استاديوم و در يك بازي دوستانه توانست تيم دسته اولي استيل‌آذين را با يك گل شكست دهد. افشين قطبي در اين بازي تداركاتي و در حالي كه تيمش را با آرايش 2-4-4 به ميدان فرستاده بود، تاكتيك‌هاي مورد نظرش را به آزمايش گذاشت و تركيب ابتدايي سرخپوشان متشكل از الياسي، عبدي، حيدري، باقري‌ها، عليرضا محمد، نوري، شيري، بادامكي، منصوري، نوروزي و خيرخواه بود.

در نيمه‌دوم هم بازيكناني مثل عبدي حيدري، باقري‌ها، محمد، نوري و خيرخواه با ضياء نيك‌نفس، آتسو، فرضيات، رحمان رضايي، علي عسگر و ابراهيم توره تعويض شدند. در نيمه‌اول پرسپوليس بازي هجومي‌تري را به نمايش گذاشت كه البته به گل نرسيد ولي در
نيمه دوم استيل‌آذين هم فرصت حمله به روي دروازه پرسپوليس را پيدا كرد ولي در نهايت شاگردان نادر دست‌نشان با يك گل مغلوب حريف شدند. تك گل اين مسابقه توسط حميدرضا علي‌عسگر در دقيقه 63 به ثمر رسيد.

هدايتي و آخوندي؛ تماشاگران ويژه

نكته قابل توجه در اين بازي دوستانه حضور حسين هدايتي و آخوندي دو عضو هيات‌مديره باشگاه پرسپوليس در ورزشگاه بود. تماشاگران پرسپوليس با سردادن شعارهايي از هدايتي
رئيس هيات‌مديره حمايت كردند و از او خواستند كه با تلاش ديگر مسئولان باشگاه پرسپوليس را از اين وضعيت بحراني خارج كند.

وضعيت مبهم رضايي

پرسپوليسي‌ها با خارج كردن اسم ميثاق‌ معمارزاده از فهرست، اقدام به جذب رحمان رضايي كردند ولي اين بازيكن همچنان وضعيت مبهمي دارد و با وجود اينكه با سرخپوشان به توافق رسيده است، شايد نتواند اين تيم را در رقابت‌هاي ليگ‌برتر همراهي كند.

معمارزاده تا چندماه ديگر به ميادين فوتبال باز مي‌گردد و خودش هم در مصاحبه‌هاي مختلفي به اين موضوع اشاره كرده كه پرسپوليس نمي‌تواند اسم او را از فهرست خارج كند. البته داريوش مصطفوي مديرعامل باشگاه در اين مورد حرف‌هاي چند روز پيش را تكرار مي‌كند. او مي‌گويد: «اميدواريم ITC رحمان برسد تا قراردادش را ثبت كند. در ضمن نام معمارزاده تا زماني كه مصدوم است بيرون از فهرست خواهد بود. اما اگر آماده بازي شد دوباره او را وارد ليست مي‌كنيم.»

مصطفوي در شرايطي اين موضوع را مطرح مي‌كند كه اصلا اين امكان وجود ندارد تا باشگاه معمارزاده را از فهرست خارج كند و دوباره با او قرارداد ببندد. ولي مصطفوي مي‌گويد: «بهتر است منتظر بمانيد و ببينيد كه اين كار امكان‌پذير است. در ضمن ما نياز به همكاري فدراسيون داريم و درون دروازه هم با مشكل مواجه هستيم. قانوني كه قرار است آماده شود، مي‌تواند تغيير كند و مسئولان فدراسيون مي‌توانند كاري كنند تا پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا با قدرت ظاهر شود.»

عزيزي محمدي، رئيس سازمان ليگ اما درخصوص پرونده رحمان رضايي و معمارزاده مي‌گويد: «من براساس قانون حرف مي‌زنم، طبق قانون بايد مدارك بازيكن مصدوم به كميسيون پزشكي فدراسيون برود و اگر اين كميسيون تاييد كرد كه معمارزاده نمي‌تواند به دليل مصدوميت براي پرسپوليس بازي كند، آنوقت باشگاه مي‌تواند اسم او را از ليست خارج كند.»
عزيز محمدي تاكيد مي‌كند: «نامه پزشك معالج معمارزاده براي ما به هيچ عنوان ملاك نيست و فقط در اين مورد بايد كميسيون پزشكي فدراسيون فوتبال نظر بدهد.»

حمايت تماشاگران از نيكبخت

عليرضا واحدي‌نيكبخت به دليل عدم همراهي تيم‌ملي، به احتمال فراوان با راي كميته انضباطي محروم خواهد شد. اين بازيكن روز گذشته هم در بازي تداركاتي پرسپوليس حضور نداشت. نيكبخت كه با لباس شخصي به ورزشگاه راه‌آهن آمده بود پس از 40 دقيقه محل تمرين را ترك كرد و حاضر نشد با خبرنگاران گفت‌وگو كند. نكته قابل توجه تشويق و حمايت تماشاگران حاضر در تمرين از نيكبخت بود. در بازي روز گذشته مهدي واعظي به دليل مصدوميت از ناحيه گردن حضور نداشت در ضمن ملي‌پوشان پرسپوليس هم غايب بودند چراكه صبح ديروز همراه تيم‌ملي به امارات رفتند. علي كريمي، الونگ و ايوان پتروويچ هم به دليل مصدوميت جزئي، در اين بازي دوستانه شركت نكردند.

الونگ در صدد جدايي

ژاك الونگ هافبك كامروني پرسپوليس، پس از رفع مصدوميت و درحالي كه به شرايط ايده‌آل نزديك شده است بسيار اميدوار بود تا اين تيم را در ليگ‌برتر همراهي كند ولي او هفته گذشته خبر تلخي را شنيد؛ طبق اعلام فدراسيون اين بازيكن فقط اين اجازه را دارد كه در ليگ قهرمانان براي پرسپوليس به ميدان برود. طبق آخرين اخبار قرار است الونگ جلسه‌اي با مدير باشگاه داشته باشد تا در مورد آخرين وضعيتش با مصطفوي صحبت كند. الونگ در صورتي كه حق همراهي پرسپوليس در ليگ‌برتر را نداشته باشد از اين تيم جدا خواهد شد. شايعاتي درخصوص پيوستن او به سپاهان و استيل‌آذين شنيده مي‌شود.

قطبي: براي ميثاق وقت نداريم

افشين قطبي پس از پيروزي تيمش مقابل استيل‌آذين به خبرنگاران گفت: «بازيكنان ما بايد با تمركز و انرژي زيادي بازي كنند ولي چون تمرينات پرفشاري را پشت سرگذاشته‌ بوديم، آنها توان 90 دقيقه دويدن را نداشتند و به همين دليل تعويض‌هاي زيادي انجام دادم. ما اكثر لحظات بازي را در اختيار داشتيم و استيل‌آذين بيشتر دفاع مي‌كرد و در نهايت مزد برتري‌مان را گرفتيم.» سرمربي پرسپوليس تاكيد كرد: «نكته قابل توجه بازگشت حسين بادامكي بود و او پس از مدت‌ها توانست 90 دقيقه مفيد بازي كند. در ضمن من از عملكرد الياسي، محمد منصوري و بهادر عبدي رضايت دارم.»

قطبي درخصوص خارج كردن اسم معمارزاده از فهرست كه شايعات زيادي را به وجود آورده است، گفت: «ما احتياج به بازيكن داشتيم و بايد اسم معمارزاده را خارج مي‌كرديم. در هر خانواده اين جدايي‌ها وجود دارد ولي ميثاق هر وقت خوب شد مي‌تواند به پرسپوليس برگردد.» سرمربي پرسپوليس افزود: «او خيلي دوست داشت به تيم ما كمك كند ولي بدشانسي آورد ولي باشگاه حق و حقوق اين دروازه‌بان را به طور كامل پرداخت خواهد كرد. البته ميثاق بايد اين واقعيت را بپذيرد كه به اين زودي‌ها نمي‌تواند به ميادين فوتبال بازگردد و ما هم وقت نداشتيم تا منتظر بازگشت او باشيم.»
 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 238]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن