تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813042635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سونی PSP بعدی را رسما معرفی کرد: PlayStation Vita


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:




قبلا شایعات فراوانی درباره نسل جدید پلی استیشن پرتابل شرکت سونی منتشر شده بود و تقریبا بسیاری از خصوصیات آن مشخص شده بود. در کنفرانس سونی در اولین روز E3 رسما اعلام شد که این PSP جدید قرار است با نام پلی استیشن ویتا یا PSV عرضه گردد. گفته می شود که نام ویتا به معنی زندگی یا چیزی نزدیک به این است.


از مشخصات سخت افزاری آن می توان به مواردی چون پردازنده چهار هسته ای ARM® Cortex™-A9 core، جی پی اس داخلی، شش سنسور کنترلی لمسی، دو اهرم کنترلی آنالوگ، دروبین جلو و عقب، صفحه نمایش لمسی OLED با رزولوشن بالا و تاچ پد پشت دستگاه اشاره کرد. علاوه بر این سونی نسخه جدید تعدادی از بازی های مشهورش را ویژه این دستگاه رونمایی خواهد کرد. طبق نظر برخی کارشناسان PSV از نظر امکانات تا حد زیادی پیشرفته تر از رقیب خود یعنی 3DS نینتندو محسوب می شود.


مدل وای فای ویتا قرار است با قیمت ۲۵۰ دلار و مدل 3G آن با قیمت ۳۰۰ دلار در تعطیلات پایان سال ۲۰۱۱ به بازار ارائه شود. اپراتور خدمات دهنده اختصاصی مدل 3G ویتا در آمریکا هم شرکت AT‪&‬T خواهد بود. یکی از امکانات ارتباط اجتماعی جدید این پی اس پی Near نام دارد که اجازه می دهد شما با دیگر کاربران ویتا که در نزدیکی شما قرار دارند بازی کنید و یا بازیهای مورد علاقه تان را به آنها پیشنهاد دهید.
تا یادمان هم نرفته، بگوییم که دستگاه پرتابل قبلی سونی که آن را با نام PSP می شناسیم، از ۱۲ دسامبر سال ۲۰۰۴ که عرضه گردیده، تا کنون بیش از ۷۰میلیون دستگاه فروش داشته است. البته هنوز تا عدد ۱۰۰ میلیون DS شرکت نینتندو از سال ۲۰۰۹ تا کنون، فاصله زیادی دارد.
منبع : نارنجی
http://narenji.ir/2872






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن