تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806870798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حق پرسپولیس را دایی می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سرمربي پرسپوليس گفت: دوست داشتم در ديدار فينال مقابل استقلال بازي مي.كرديم.
فارس: علي دايي در نشست خبري پيش از ديدار فردا با ملوان در فينال جام حذفي گفت: در جام حذفي اين فصل با تيم.هاي اسم و رسم دار بازي كرديم و بازي.هاي سختي را با موفقيت پشت سر گذاشتيم. حريف ما در فينال، ملوان است كه در ليگ برتر 6 امتياز برابر اين تيم از دست داده.ايم. اگر آن 6 امتياز را از ملوان گرفته بوديم جايگاه پرسپوليس در پايان ليگ بسيار بهتر بود. مي.خواهيم در جام حذفي جبران مافات كنيم و در ديدار رفت و برگشت با انجام بازي.هاي منطقي پيروز شويم.

وي ادامه داد: ملوان تيم بزرگي است و شايستگي.هايش را در اين فصل نشان داده است. بازي سختي برابر اين تيم داريم و براي قهرمان شدن بايد اين تيم خوب را ببريم.

دايي در مورد اينكه چرا مياچ از ابتداي فصل به كادر فني اضافه نشد چرا كه پس از حضور او پرسپوليس بهتر نتيجه گرفت گفت: بايد از تمامي اعضاي كادر فني تيم تشكر كنم، نبايد سعي و تلاش آنها را از ياد ببريم. اين موفقيت مرهون تلاش تمام اعضاي كادر فني است. من مياچ را با شناخت به كادر فني اضافه كردم. از بقيه همكارانم هم تشكر مي.كنم. ما سعي مي.كنيم پرسپوليس را به موفقيت برسانيم. در دور رفت نقاط ضعفي داشتيم كه در دور برگشت آنها را جبران كرديم و پرسپوليس در دور برگشت نتايج بهتري گرفت.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينكه در صورت قهرماني در اين تيم يك فصل ديگر خواهند ماند يا نه عنوان كرد: تا روز جمعه ميهمان پرسپوليس هستم و تا آن روز با اين باشگاه قرارداد دارم. بعد از آن من و باشگاه پرسپوليس مي.توانيم در مورد آينده تصميم گيري كنيم. من شرايطي دارم؛ چه پرسپوليس قهرمان جام حذفي بشود و چه نشود. البته من مطمئن هستم كه پرسپوليس قهرمان مي.شود.

دايي تاكيد كرد: با انگيزه.اي كه در بين بازيكنان پرسپوليس مي.بينيم ملوان 2 بازي سخت برابر ما خواهد داشت. من فعلا به مسائل ديگر فكر نمي.كنم و هدفم فقط خدمت است. در طول فصل هم نشان دادم به دنبال چيزي خاصي نيستم و هر چه دارم از لطف بالاسري است و اگر جايگاه كوچكي بين مردم دارم، لطف خداوند است و هدفم هم چيزي جزء خدمت نيست.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينكه قول قهرماني در 3 جام را به هواداران داده بود گفت: من هيچ وقت قول قهرماني ندادم. يك مصاحبه از من بياوريد كه در آن قول قهرماني داده باشم. وقتي قراردادم جمعه اين هفته تمام مي.شود چگونه مي.توانستم قول قهرماني در 3 جام را بدهم آن هم در حالي كه مرحله بعدي ليگ قهرمانان آسيا در شهريور ماه انجام مي.شود. اين حرف.ها غير منطقي است. برخي اين حرف.ها را زدند تا من در ذهن هواداران خراب كنند. من با تمام وجود در خدمت پرسپوليس بودم.

دايي در مورد حضور هواداران در بازي فردا اظهار داشت: ما روي هواداران حساب ديگري باز كرده.ايم حضور آنها باعث مي.شود پرسپوليس بهتر بازي كند. همانطور كه ديديد در بازي با سپاهان نيز حضور آنها به ما كمك كرد و آنها تيم.شان را تشويق كردند و اجازه ندادند برخي شعارهاي بي.خودي بدهند. از همه آنها تشكر مي.كنم. اميدوارم بتوانيم به حمايت.هاي بي.دريغ آنها پاسخ دهيم. كاري به گذشته و مسائل عنوان شده ندارم و انشاالله بتوانيم قهرمان جام حذفي شويم. افرادي بوده.اند كه نقاط منفي را برجسته كرده.اند اما برخي نيز هميشه به من لطف داشتند. من به دنبال ركورد شكني نيستم مي.خواهيم حق پرسپوليس را بگيريم. پرسپوليس شايستگي آن را دارد كه در اين فصل يك جام قهرماني به هوادارنش هديه بدهد.

وي يادآور شد: اميدوارم بتوانيم قهرمان شويم. گرفتن جشن قهرماني در تهران يا انزلي فرقي براي ما ندارد زيرا وقتي پرسپوليس قهرمان شود هواداران ما در سراسر ايران خوشحال مي.شوند. به خاطر قراردادي كه داشتم تلاش كردم پرسپوليس موفق شود. قبول دارم تيم ما در برخي موارد غرور هوادار را شكسته اما مي.خواهيم تمام اين مسائل را به فراموش بسپاريم.

دايي در مورد اينكه در صورت قهرماني پرسپوليس در اين تيم خواهد ماند يا نه گفت: تمام سعي و تلاش من موفقيت است اما اگر كل خواسته هاي من اين بوده باشد، در جا زده.ام. پس شما بايد شاهد درجا زدنم باشيد تلاش مي.كنم به عنوان مسئول فني تيم قهرمان جام حذفي شويم.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينكه چرا برخي بازيكنان از اينكه نمي.توانند در نشست خبري پيش از مسابقه شركت كنند و فقط سپهر حيدري در اين نشست.ها حاضر مي.شود گفت: حيدري كاپيتان و بزرگ.تر تيم ما است و كادر فني تشخيص مي.دهد چه كسي در نشست.هاي خبري حاضر شود. ضمن اينكه بايد بگويم من چنين چيزي را در تيمم نديدم. من در تيمي كه كار مي.كنم اجازه نمي دهم چنين. اتفاق.هاي رخ دهد.

دايي در مورد اينكه برخي تيم.ها در حال جذب بازيكنان جديد هستند اما پرسپوليس هنوز كاري نكرده است گفت: جايگاه اين سخنان اكنون نيست.اجازه بدهيد بازي.ها تمام شود تا بعد.

سرمربي پرسپوليس در مورد ضعف خط دفاع اين تيم در بازي با فولاد گفت: من راجع كل سيستم دفاعي تيمم. صحبت مي.كنم كه در نيمه اول آن بازي مشكل داشت. اگر خط هافبك خوب كار مي.كرد مهاجمان حريف با دروازه بان ما تك به تك نمي.شدند. البته در آن نيمه بازيكنان ما با هوش زياد خود توپ.ها را جمع كردند اما در نيمه دوم با صحبت.هايي كه انجام دادم اجازه ندادم مهاجمان فولاد فرصتي نصيب.شان شود آن هم در حالي كه اين تيم بهترين خط حمله ليگ را داشت.

دايي گفت: بازي در شرايط بسيار سختي برگزار مي.شد. دماي بيش از 50 درجه و رطوبت بالاي 70 درصد و گرد و غبار بسيار شديد اجازه بازي فني را به تيم.ها را نمي.داد. ما چند روز قبل نيز 120 دقيقه برابر سپاهان بازي كرديم و بازيكنان ما از نظر قواي جسماني تحليل رفته بودند.

وي ادامه داد: پرسپوليس در ديدارهاي اخير در خط دفاع عملكرد خوبي داشته است. ببينيد ما چند گل در ديدارهاي اخير خورده.ايم. من معتقدم وقتي تيم گل مي.زند همه تيم گل مي.زنند و وقتي گل مي.خوريم همه تيم مي.خورند.

دايي در مورد اينكه دوست داشت از نظر قلبي در فينال با استقلال بازي كند يا ملوان گفت: قلبا دوست داشتم استقلال برابر ملوان پيروز شود تا بار ديگر برابر اين تيم در فينال بازي كنيم و من با استقلال روبه رو شوم. البته منكر شايستگي.هاي ملوان نمي.شوم. آنها با انجام بازي منطقي استقلال را شكست دادند و چندين فرصت گلزني را هم از دست دادند.

سرمربي اسبق تيم ملي ايران در مورد اينكه پس از بركناري بن.همام از رياست afc آيا به دنبال مديريت در كنفدراسيون فوتبال آسيا هست يا نه، گفت: من به مديريت فكر نمي.كنم ضمن اينكه مديريت در چنين جايگاهي حمايت همه جانبه يك كشور و دولت را مي.خواهد. بن.همام به همين سادگي رئيس afc نشده بود. سرمايه.گذاري و لابي.هاي فراواني شده بود تا او رئيس afc شود اما من فقط به خواست خدا عضو كميته فني فيفا شدم و يك نفر هم حامي من نبود. رئيس فدراسيون به من مي.گفت اگر تمايل داشته باشيد مي.توانيم شما را به afc معرفي كنيم كه من در جوابش گفتم اگر ناراحت نمي.شويد من عضو رسمي فيفا هستم و به عنوان يك ايراني به اينكه عضو كميته فني فيفا هستم افتخار مي.كنم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن