تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816212742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

میزبانی جام جهانی از قطر گرفته می.شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: كميته انضباطی فيفا، محمد بن.همام، رئيس كنفدراسيون فوتبال آسيا، و جک وارنر نايب رئيس این ارگان را به اتهام تبانی و رشوه، به مدت نامعلومی از تمام فعاليت.های فوتبالی محروم كرد و در سوي مقابل حكم به تبرئه سپ بلاتر داد تا همه چيز در فاصله.ي دو روز مانده به انتخابات صوري فيفا به سود رئيس فعلي به پايان برسد . اعطای میزبانی جام جهانی به قطر فروکش نکرده بود که این کشور با سودای تکیه زدن بر کرسی ریاست فدراسیون جهانی فوتبال، بار دیگر به سرخط اخبار فوتبال جهان بازگشت ...



تابناک: در ضمن فیفا اعلام کرد که مسابقات 2022 در قطر با پرداخت رشوه انجام شده است. اگر این رشوه دادن و خرید قرعه ثابت شود قطر از بازی جهانی حذف و کشور دیگری جایگزین قطر خواهد شد! یکی از برنامه های قطری ها این بود که نام جعلی برای خلیج فارس را جهانی کنند که توطئه اشان افشا شد .

پتروس داماسب قاضي اين پرونده. ديروز (يكشنبه) در نشست خبري بعد از جلسه كميته.ي انضباطي این خبر را اعلام كرد .

نايب رئيس فيفا با انتقاد شديد از سپ بلاتر نسبت به حكم محروميتش توسط كميته.ي انضباطي فيفا واكنش نشان داد و اعلام كرد: بلاتر كه خودش در هر جلسه و نشستي لپ تاپ، پروژكتور و هديه.هايي ميليون دلاري اهدا مي كرد، چگونه شد كه من محروم شدم؟ جك وارنر كه در كنار بن همام به اتهام زدوبند و رشوه از فعاليت.هاي فوتبالي محروم شد، در واكنش به خبر محروميت.اش بيانيه.اي صادر كرد و گفت: امروز از طريق رسانه.ها متوجه شدم كه محروم شده.ام. اين حكم هم من را در شوك فرو برد و هم براي جالب و غافلگير كننده بود.

جرومه والک دبیرکل فیفا تایید کرد که این ایمیل را او فرستاده بوده و این سوال را مطرح کرده که چرا رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا، محمد بن همام، در انتخاب ریاست فیفا شرکت کرده است.

والک نوشت: "(بن همام) تصور کرده است همانطور که جام جهانی را خردیده است می تواند فیفا را هم بخرد."

تیم متقاضی میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در بیانیه ای هرگونه ارتکاب خلاف در مراحل کسب میزبانی را قاطعانه رد کرده است.

در بیانیه رسمی قطری ها آمده است: "ما مصرانه از فیفا می خواهیم تا از دبیرکلش بخواهد موضوع را روشن کند. در این حین ما هم مشاوره های حقوقی موجود را در نظر می گیریم و راه های پیش رو را بررسی می کنیم."


محمد بن همام که ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا را برعهده داشت و در حالی که سه متقاضی آسیایی دیگر، کره جنوبی، ژاپن و استرالیا متقاضی میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ بودند، بطور رسمی بیطرف بود.

بن همام در واکنش به اتهام جرومه والک که مدعی شده بود او جام جهانی ۲۰۲۲ را برای قطر خریده بود روز دوشنبه به بی بی سی اسپورت گفت: "نمی دانم چرا او – والک – این حرف را زده است. اگر من برای قطر پول داده بودم شما باید از آن ۱۳ نفری که به میزبانی قطر رای دادند سوال می کردید".

جانشین بن همام معرفی شد !

با تصمیمی که کمیته اخلاقی فیفا برای بن همام رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفته است، نایب رئیس اول AFC، ژانگ جیلونگ به عنوان رئیس این کنفدراسیون فعال خواهد شد.

کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در بیانیه.ای ضمن ابراز نگرانی از رویدادهای اخیر در فیفا علیه محمد بن همام، "ژانگ جیلونگ" نایب رئیس اول AFC را به عنوان رئیس جدید این کنفدراسیون انتخاب کرد.

به گزارش سایت AFC، در بیانیه کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است: " ما اعضای کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا نگرانی خود را از رویدادهای اخیر در فیفا و مسائل پیرامون محمد بن همام ابراز می.کنیم. ما منتظر نتیجه ادامه تحقیقات می.مانیم و امیدواریم نتیجه بررسی.ها به سود فوتبال در آسیا و جهان باشد".

در ادامه این بیانیه آمده است: "با تصمیمی که کمیته اخلاقی فیفا برای بن همام رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفته است، نایب رئیس اول AFC، ژانگ جیلونگ به عنوان رئیس این کنفدراسیون فعال خواهد شد. با اتحاد و یکپارچگی، کنفدراسیون فوتبال آسیا کار برای ارتقا و توسعه فوتبال در آسیا را ادامه خواهد داد".

کمیته اخلاقی فدراسیون جهانی فوتبال روز دوشنبه سپ بلاتر را در خصوص اتهامات اخیر بیگناه اعلام کرد، در حالی که محمد بن همام رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا موقتا به حال تعلیق درآمد و حق هیچگونه فعالیتی را نخواهد داشت تا فوتبال آسیا با آبروریزی بزرگی مواجه شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن