تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816721918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تازه ها


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: تازه ها
ساركوزي : بوش شريك وفاداري بود
نيكلا ساركوزي رئيس جمهور فرانسه گفت جرج بوش شريك وفاداري براي او بود. اين اظهارات رئيس جمهور فرانسه درباره جرج بوش در حالي ايراد مي شود كه وي چند روز پيش از رئيس جمهور امريكا به شدت انتقاد كرده بود. به گزارش خبرگزاري فرانسه ساركوزي در پايان نشست سران گروه بيست كه در واشنگتن برگزار شد گفت اعتراف مي كنم كه سوتفاهم هايي با جرج بوش وجود داشته است اما اين سوتفاهم ها زياد جدي نبودند.
فضولي رژيم صهيونيستي در امور داخلي برزيل
به دنبال سفر « سلو آموريم » وزير خارجه برزيل به تهران و مخالفت سفارت رژيم صهيونيستي در برازيليا با اين سفر كاردار رژيم صهيونيستي در برازيليا به وزارت خارجه اين كشور احضار شد. رسانه هاي جمعي برزيل اعلام كردند وزير خارجه برزيل طي مصاحبه اي در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص اعتراض سفارت اسراييل به سفر وزير خارجه برزيل به تهران گفت : كاردار اسراييل را به وزارت خارجه احضار كرديم زيرا اقدام وي محلي از اعراب نداشته است . اگر او نسبت به اين سفر اعتراضي داشته مي بايست در محافل ديپلماتيك بيان مي كرد و نه در محفل خصوصي . شايان ذكر است كاردار اسراييل در برازيليا در تقبيح سفر آموريم به تهران اقدام به ارسال ايميل هايي براي محافل مختلف در برزيل نموده كه در آن اشاره شده : « در حالي كه رييس جمهور ايران خواستار محو اسراييل است وزير خارجه برزيل نمي بايست به ايران سفر مي نمود. » آموريم در پاسخ به سوال ديگر خبرنگاران در خصوص پيام احمدي نژاد به اوباما گفت : « در ايران آشكارا تمايل به گفتگوي دو سويه را احساس نمودم گفتگويي كه در آن صحبت كردن و شنيده شدن باشد چه بخواهيد و چه نخواهيد ايران نفوذ زيادي در منطقه خود دارد و بايد سخنان آن را شنيد. آمريكا نيز اين موضوع را درك كرده و در مورد عراق و افغانستان با ايران گفتگوهايي را داشته است . »
ارسال خودروهاي فرسوده از اسرائيل به عراق
روزنامه اردني « الغد » در ستون اخبار ويژه خود نوشت : رژيم صهيونيستي خودروهاي فرسوده خود را به اردن و از آنجا به عراق صادر مي كند. اين روزنامه در خبر خود افزود : مطبوعات اسراييل گزارش دادند كه شركت هاي فروش خودرو در اسراييل از وزارت ارتباطات اين رژيم خواسته اند به آنها اجازه داده شود تا خودروهاي كاركرده و فرسوده خود را به اردن بفروشند و سپس از سوي تاجران اردني به عراق صادر شود. اين روزنامه نوشت : اين درخواست به علت جلوگيري از كاهش شديد قيمت خودروهاي كاركرده در بازار اسراييل است كه اين روزها مشكلاتي را براي تاجران خودرو ايجاد كرده است .
كشف وسايل پيشرفته جاسوسي آمريكايي در مرز عراق با ايران
پس از تحركات اخير نيروهاي آمريكايي براي جاسوسي از مرزهاي ايران به تازگي نيروهاي مرزي عراق دوربين ها و ابزارهايي را كشف كرده اند كه در مكان هاي مخفيانه در مرز عراق جاسازي شده اند. به گزارش سايت « تابناك » اين دوربين ها كه به سوي خاك ايران و براي جاسوسي از تحركات نيروهاي ايراني كار گذاشته شده بودند در مناطقي چون شهر » العماره » در جنوب بغداد كار گذاشته شده و پس از كشف اين ادوات مشخص شد كه آنها متعلق به نيروهاي آمريكايي است . گفتني است هم اكنون اين دوربين ها و ديگر وسايل جاسوسي در اختيار نيروهاي عراقي است تا بررسي هاي بيشتر را انجام داده و پرده از اهداف اصلي نيروهاي آمريكايي بردارند.
ادعاهاي خدام عليه ايران
« عبدالحليم خدام » معاون پيشين و فراري رئيس جمهور سوريه و از رهبران اپوزيسيون اين كشور در گفت و گو با خبرنگار شبكه « سي .بي .اس » آمريكا تلاش كرد دمشق و تهران را عامل تحريك ناامني چندساله در عراق جلوه دهد. به گزارش عصر ايران خدام كه به طور غيابي از سوي دستگاه قضايي سوريه به حبس ابد محكوم شده است طي اين مصاحبه مدعي شد : « بشار اسد طبق يك توافق با ايران به گروه هاي شبه نظامي در عراق كمك كرد تا نيروهاي آمريكايي در اين كشور را تضعيف كند. » وي در اين گفت و گوي به اصطلاح افشاگرانه ادعا كرد : « سوريه به القاعده اجازه داد تا از مرزهاي اين كشور براي مبارزه با نيروهاي آمريكايي در عراق استفاده كند و البته اين تصميم بيشتر به فرمان تهران بود! » وي كه اكنون پناهنده فرانسه شده و عليه دولت بشار اسد تبليغ مي كند افزود : « اهداف و آرمان هاي ايران در منطقه از افغانستان تا مديترانه گسترش مي يابد كه عليه منافع اعراب و غرب است . در اين ميان اتحاد سوريه با ايران اين كشور را در وسط منازعه گير انداخته و اين در حالي است كه راهي براي خارج شدن از رابطه وجود ندارد. »
كارشناسان : سقف مقبره تخريب شده است
ميراث فرهنگي : تكذيب مي كنيم
در حاليكه مدير بنياد پژوهشي پارسه پاسارگاد موضوع ريزش سقف آرامگاه كوروش را شايعه اي بي اساس مي خواند برخي از كارشناسان و شاهدان مدعي هستند كه سقف آرامگاه كوروش بدليل مرمت غير علمي به شدت تخريب شده است . محمد حسين طالبيان مدير بنياد پژوهشي پارسه پاسارگاد در گفتگو با خبرگزاري مهر در اين باره گفت : عمليات مرمت اين اثر تاريخي با مسئوليت يكي از اساتيد و كارشناسان مرمت سنگ برجسته كشور و همكاري مرمتگران بومي شهرستان پاسارگاد فارس صورت گرفته و گزارش آن را نيز به يونسكو ارسال كرده ايم . با اين برخي از كارشناسان بر اساس مشاهدات عيني خود از مقبره كوروش مدعي اند مرمتي كه در اين آرامگاه صورت گرفته باعث تخريب سقف آن شده است . يكي از اين افراد كه از كارشناسان سازمان ميراث فرهنگي است و به دليل موقعيت شغلي خود حاضر به افشاي نامش نيست مي گويد : اتفاقي كه هنگام بازسازي اين بناي تاريخي رخ داده است حتي با وقوع حوادثي نظير باد و طوفان هم نمي توانست باعث تخريب مقبره كوروش شود. وي درباره مرمتگر اين بنا چنين ادعا كرد : استاد مورد اشاره مرمتگري را به طور تجربي آموخته است و در اين زمينه تحصيلات علمي و دانشگاهي ندارد. اين كارشناس مدعي است اين مرمتگر در طول مرمت اشتباهاتي انجام داده كه بيشترين آن مربوط به تخريب سقف آرامگاه است .
بازرسي هاي شرم آور زائران ايراني در مرز مهران
تنها چند هفته بعد از انتشار خبري مبني بر انجام برخي بازبيني هاي زننده از مسافران ايراني يكي از پروازهاي دبي از تكرار اين رويداد در مرز مهران خبر داده شد. نماينده ايلام در مجلس شوراي اسلامي به سايت عصر ايران گفت : روز شنبه زايران ايراني عتبات عاليات در مرز مهران به دلايل واهي مورد بازبيني هاي غير متعارف ماموران عراقي مرزي قرار گرفتند و ماموران عراقي زنان زاير را به صورتي زننده مورد بازرسي بدني قرار داده اند. داريوش قنبري افزود : ماموران مرزي عراق علاوه بر اين اقدام زنان ايراني را مجبور كرده اند لباس هاي خود را از تن در آورند.
تكذيب معامله ويلا در تهران با صدور حكم اعدام صدام
دادستان كل دادگاه عالي عراق و قاضي رسيدگي به پرونده جنايات صدام گفت : « صدور حكم اعدام براي ديكتاتور سابق عراق حاصل فشار ايران و كويت نبود و اين دو كشور نقشي در صدور راي دادگاه نداشتند » . « جعفر الموسوي » در گفت و گو با روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن در خصوص شايعات منتشرشده درباره سفر وي به ايران پس از صدور حكم اعدام صدام گفت : « پس از پايان محاكمه تصميم گرفتم همراه با گروهي از قضات از شهرهاي مذهبي و مقدس ايران بازديد كنم . اين تنها سفري بود كه به ايران داشتم و صرفا " عازم شهر قم شدم » . وي خاطرنشان كرد : « من نه به تهران رفتم و نه با مقامات ايراني ديدار داشتم » . براساس اين گزارش به دنبال صدور راي دادگاه صدام رسانه عراقي ادعا كردند : « الموسوي با يك جت اختصاصي به ايران سفر كرده و به پاس صدور حكم اعدام براي ديكتاتور كليد يك ويلا در مركز شهر تهران را هديه گرفته است » . اين در حالي است كه الموسوي مي گويد : « سفر وي به ايران تنها به قصد زيارت اماكن مقدس اين كشور صورت گرفته است » . موسوي همچنين دريافت هرگونه هديه از جانب مقامات كويتي يا هرنوع تماس با مسئولان اين كشور در رابطه با پرونده صدام را تكذيب كرد. وي در عين حال اذعان كرد كه هم از داخل و هم از خارج دادگاه تحت فشار قرار داشته اما مرتكب هيچگونه تخلفي نشده است . اين قاضي عراقي رياست تيم دادستاني رسيدگي به جنايات ضدبشري صدام را بر عهده داشت . صدور حكم اعدام براي ديكتاتور عراق انتقادات فراواني در ميان جناح هاي مختلف از جمله تيم موكلان صدام و سازمان هاي مدافع حقوق بشر برانگيخت .
بازداشت يك شكارچي غيرمجاز كويتي در ايران
به نوشته روزنامه كويتي القبس مقامات ايراني يك شهروند كويتي را در شهر اهواز به اتهام شكار بدون مجوز دستگير و زنداني كرده اند. القبس افزود : اين فرد در مرز ايران و عراق به همراه مقداري وسائل شكار بدون مجوز بازداشت شده است . اين روزنامه به نقل از يك منبع ديپلماتيك بلند پايه نوشت : نيروهاي مرزي ايران اين شهروند كويتي را كه مدتي بود براي شكار وارد خوزستان شده بود تحت نظر داشتند. به همراه اين فرد يك دوربين عكاسي يك دوربين شكاري و شش پرنده نادر هوبره كه شكار آنها ممنوع است كشف شده است . اين شخص و همراهان وي تا هنگام محاكمه در شهر اهواز زنداني هستند.
نامه انتقادي دبيركل موتلفه به رئيس جمهور
دبيركل حزب موتلفه اسلامي در واكنش به « هتك حرمت قرآن » در مراسمي كه از سوي سازمان ميراث فرهنگي برگزار شده بود به رئيس جمهور نامه نوشت . محمدنبي حبيبي در نامه اي به محمود احمدي نژاد گفت : احترام به قرآن و رعايت همه ملاك ها و آداب در مراسم تلاوت و قرائت و تفسير قرآن مجيد امري است كه متفق عليه همه مسلمانان است . هتك حرمتي كه اخيرا در همايش گردشگري در حضور معاون شما و در حوزه مديريتي وي نسبت به كلام الله مجيد صورت گرفته است موجب تاسف عميق هر مسلمان است همان طور كه مراجع محترم تقليد نيز اين اقدام را شرم آور دانسته اند. حزب موتلفه اسلامي ضمن محكوم كردن شديد اين گونه اقدامات و اظهار تاسف شديد از آن و عرض ادب به ساحت مقدس قرآن كريم از جنابعالي انتظار دارد با برخورد قاطع با مسببين اين واقعه مولمه قلوب متعهدان به قرآن كريم را تشفي دهيد.
محصولي فقط 68 راي موافق فراكسيون اصولگرايان را كسب كرد
عضو شوراي مركزي فراكسيون اكثريت مجلس گفت : « از 147 نماينده حاضر در جلسه فراكسيون اكثريت مجلس فقط 68 نماينده به محصولي راي سفيد دادند. » ولي اسماعيلي نماينده گرمي در مجلس شوراي اسلامي پس از پايان جلسه فراكسيون اكثريت مجلس در گفت وگو با خبرگزاري فارس با بيان اينكه 147 نماينده در اين جلسه حضور يافتند گفت : « بررسي راي اعتماد به محصولي وزير پيشنهادي وزارت كشور در دستور كار اين جلسه قرار داشت كه تعدادي از نمايندگان به اظهارنظر پرداختند و سئوالات خود را مطرح كردند و سپس سيد صادق محصولي نيز در اين جلسه توضيحاتي را ارائه كرد » . وي افزود : « در اين جلسه درخصوص راي اعتماد يا عدم اعتماد به محصولي نظرسنجي شد كه 68 نماينده راي سفيد 58 نماينده راي كبود و 21 نماينده راي زرد دادند » . به گفته اسماعيلي راي سفيد به معناي موافقت راي كبود به معناي مخالفت و راي زرد به معناي ممتنع است . عضو شوراي مركزي فراكسيون اكثريت مجلس درخصوص راي مجلس به محصولي در جلسه روز سه شنبه مجلس گفت : « اين امر به فعاليت سيد صادق محصولي در دو روز آينده در مجلس بستگي خواهد داشت » .
 دوشنبه 27 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 231]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن