تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812693868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نخستين نمايشگاه اختصاصي ايران در بغداد بر پا شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نخستين نمايشگاه اختصاصي ايران در بغداد بر پا شد
مشهد - خبرگزاري مهر: مدير عامل نمايشگاه بين المللي مشهد گفت: اولين نمايشگاه تخصصي ايران توسط نمايشگاه بين المللي مشهد و با حضور استاندار خراسان رضوي در بغداد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، سيد محمد سيدي ظهر امروز در نشستي خبري در محل نمايشگاه بين المللي مشهد افزود: در اين نمايشگاه كه براي اولين بار در بغداد، پايتخت عراق برگزار شده است50 شركت در فضاي نمايشگاهي به مساحت 1000 مترمربع توانمنديهاي خود را در عرصه هاي مختلف صنعتي به نمايش مي گذارند.

مدير عامل نمايشگاه بين المللي مشهد در خصوص محور فعاليت شركت هاي حاضر شده در اين نمايشگاه گفت: اين شركت ها در عرصه هاي مختلف صنعتي از جمله صنايع داروسازي، سرم سازي، خدمات برق و الكترونيك، تراكتور سازي، راه سازي، صنايع فلزي و فولادي، بهداشتي و شوينده ها وفرش و موكت فعاليت دارند.

وي تاكيد كرد: تنوع توانمنديهاي ارائه شده در اولين نمايشگاه اختصاصي بغداد بر اساس بازار و نياز سنجي كه پيشتر صورت گرفته تعيين شده است.

سيدي از برگزاري جلساتي با مسئولين ارشد اقتصادي عراق خبر داد و افزود: در حاشيه برگزاري اين نمايشگاه كه در هتل 5 ستاره المنصور بغداد برگزار مي شود، جلساتي با حضور وزير بازرگاني عراق، تجار و بازرگانان اين كشور برگزار مي شود.

وي در ادامه گفت: با توجه به حضور استاندار خراسان رضوي در افتتاحيه اولين نمايشگاه اختصاصي ايران در بغداد، جلساتي با حضور استانداران استانهاي كربلا، بغداد و نجف برگزار مي شود و علاوه بر آن با توجه به اينكه خراسان رضوي متولي بازسازي كاظمين محسوب مي شود، به شكلي نمادين خشت طلاي گنبد حرمين شريفين عسگريين توسط مهندس محمدي زاده گذاشته مي شود.

سيدي بازار بغداد را بسيار بكر و سنتي عنوان كرد و افزود: در شرايطي كه بازار اين شهر مشابهت زيادي با بازار ايران دارد و به عبارتي؛ تنها شهريست كه امكان رشد در آن فراهم است، مي طلبد تا از شرايط موجود براي تعامل هرچه بيشتر تجار عراقي و ايراني بهره مند شد.

مدير عامل نمايشگاه بين المللي مشهد، تاكيد كرد: بغداد شهريست كه دوران ساخت و بازسازي را مي گذراند و در اين دوران نيازمند همه امكانات، به ويژه صنعتي و زير ساختي است.

وي در خصوص احتمال برگزاري سالانه اين نمايشگاه اظهار داشت: بر اساس تقويم سازمان توسعه تجارت كشور سعي شده سالانه يكبار، اين نمايشگاه برگزار شود.

تا كنون نمايشگاه هايي در نجف و مناطق كرد نشين عراق برگزار شده و بغداد براي اولين بار برگزاري نمايشگاه اختصاصي جمهوري اسلامي ايران را تا 29 آبان(16 الي 19 Nov) تجربه مي كند.

نمايشگاه بغداد در ميان تدابير شديد امنيتي افتتاح شد.
 يکشنبه 26 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن