تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820608037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تا پايان امسال؛مطالعه احداث پنج سد لاستيكي در مازندران به پايان مي رسد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تا پايان امسال؛مطالعه احداث پنج سد لاستيكي در مازندران به پايان مي رسد
ساري - خبرگزاري مهر: مدير عامل آب منطقه اي مازندران گفت: تا پايان سال جاري، مطالعات احداث پنج سد لاستيكي بر روي رودخانه هاي استان به اتمام مي رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزيزالله واحد ظهر يكشنبه در جمع مديران و معاونين اين شركت در ساري ضمن ابراز خرسندي از توجه ويژه به طرحهاي زيربنايي بخش آب استان افزود: با اختصاص اعتبار كافي، ساختمان سد البرز در سال 88 به اتمام خواهد رسيد و اجراي شبكه آبياري و زهكشي اين سد تا سال 1392 به طول خواهد انجاميد.

وي خاطر نشان كرد: مطالعه احداث سد لاستيكي بر روي رودخانه هاي هراز، بابلرود، تالار، سياهرود و نكاء رود در سال جاري صورت خواهد گرفت.

مدير عامل آب منطقه اي مازندران با اشاره به ايجاد رديف مستقل براي مرمت و بازسازي تاسيسات آبي در دست اجراي محدوده شهرهاي استان از آغاز مطالعه سدهاي مخزني كسيليان سوادكوه، زارم رود ساري، آپون زيرآب، گلوگاه و آزارود نور و چمستان با تصويب هيئت دولت در استان خبر داد.

واحد با بيان اينكه احداث سد بر روي رودخانه دو هزار و سه هزار تنكابن و ايجاد رديف اعتباري براي مطالعه تعيين و ساماندهي حريم سواحل كشور از ديگر طرحهاي مصوب توسعه منابع آب مازندران در سفر دوم هيئت دولت به استان بوده است، يادآور شد: اعتبار مورد نياز براي مطالعه تعيين و ساماندهي حريم سواحل كشور و انجام مطالعات كيفي منابع آب استان با ايجاد رديف مستقل در سال 88 صورت گرفته است.

اين مسئول با اعلام اين مهم كه با تصويب اعتبار چهار هزار ميليارد ريالي دولت در سفر دوم طرح آبرساني به شهرهاي ساري، بابل، بابلسر، بهنمير، تنكابن، جويبار، كياكلا، رامسر، زيرآب و شيرگاه اجرايي خواهد شد، اظهار داشت: همچنين تسهيلاتي از محل طرح هاي زودبازده براي اخداث آب بندان ها و سدهاي لاستيكي استان در سال 88، اختصاص خواهد يافت.

به گفته وي، با تصويب اين طرحها فرصت مناسبي براي خدمتگزاري بيشتر فراهم شده است لذا با برنامه ريزي و پيگيري جدي مي توانيم اين مصوبات را اجرايي و زمينه رفاه و توسعه استان را در بخش آب فراهم كنيم.

مدير عامل آب منطقه اي مازندران در ادامه بخشودگي جرائم تاخير و باقيمانده تسهيلات اعطايي بانك ملي به سد شهيد رجائي پس از اخذ مبلغ پنج ميليارد ريال مطالبات معوق از آب منطقه اي مازندران توسط بانك ملي را از ديگر مصوبات سفر پرخير و بركت رئيس جمهوري به استان برشمرد و گفت: با تصويب اين مصوبه يكي از مشكلات مهم اين شركت كه بيش از 10 سال سابقه داشت برطرف شد.

واحد در پايان با اشاره به انسجام بسيار خوب مجموعه صنعت آب و برق استان بر تعامل و همكاري بيشتر شركت در اين زمينه با ديگر شركت هاي صنعت آب و برق مازندران تاكيد و يادآور شد: اين شركت ها با بهره گيري از امكانات و توان يكديگر مي توانند خدمات بهتري در بخش نيرو و انرژي به مردم ارائه دهند.
 يکشنبه 26 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 494]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن