تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس غمى از غم‏هاى دنيا را از مسلمانى برطرف نمايد، خداوند غمى از غم‏هاى روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812846648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون مطبوعات وزير ارشاد: تلاش مي‌شود فرهنگ ارتقاي محتواي مطبوعات نهادينه شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون مطبوعات وزير ارشاد: تلاش مي‌شود فرهنگ ارتقاي محتواي مطبوعات نهادينه شود
اجتماعي. داخلي . جشنواره . مطبوعات
معاون مطبوعاتي و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت كه در نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها تلاش مي‌شود تا فرهنگ ارتقاي محتواي مطبوعات و تقويت روزنامه نگاري حرفه‌اي نهادينه شود.

عليرضا ملكيان در آيين آغازين پانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها در مصلي بزرگ امام خميني(ره) در تهران افزود: بر اساس همين بينش شعار محوري نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها ارتقاي محتواي مطبوعات و تقويت روزنامه نگاري حرفه اي
انتخاب شد.

وي افزود: براي انتقال پيام ملت ايران به جهانيان كه همانا حق و عدالت، استقلال و آزادي، صلح و دوستي است، چاره‌اي جز حنايت و تقويت مطبوعات و خبرگزاري‌ها را در كشور نداريم.

معاون مطبوعاتي و اطلاع رساني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: در دنياي امروز كه دولت‌هاي سلطه گر بر اساس منافع خود تبليغات و هياهوي رسانه اي را سرلوحه برنامه‌هاي خود دارد، پيام انقلاب اسلامي ايران را بايد از طريق مطبوعات و خبرگزاري‌ها به جهانيان منتقل كرد.

ملكيان با بيان اينكه پيام ملت ايران برگرفته از احكام الهي و سنت نبوي و عقل و خرد انساني است، گفت: در ‪ ۳۰‬سال پس از پيروزي انقلاب اسلامي دشمنان به رغم تحريم ها، هجوم فرهنگي، تبليغات و عمليات رواني نتوانسته‌اند پيام انقلاب و مردم ايران را خاموش كنند.

وي گفت: نمايندگان رسانه‌هاي ‪ ۲۷‬كشور خارجي از جمله آلمان، فرانسه، ايتاليا، روسيه، هند، چين و كشورهاي منطقه در نمايشگاه امسال حضور دارند معاون مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اظهار داشت: امسال نمايشگاه مطبوعات در دومين سال برگزاري به صورت مستقل از نمايشگاه كتاب در قالب ‪ ۵۶۰‬غرفه با حضور نشريات و خبرگزاري داخلي و خارجي برگزار مي‌شود.

ملكيان با اشاره به استقبال مردم در نمايشگاه مطبوعات سال گذشته كه به صورت مستقل برگزار شد، گفت: اين امر نشانه علاقه ويژه مردم به مطبوعات است وي گفت: در نمايشگاه امسال علاوه بر مطبوعات سراسري و خبرگزاري‌هاي داخلي تعدادي از پايگاه‌هاي اطلاع رساني و نشريات دانشحويي نيز حضور دارند.

معاون مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي افزود: در اين دوره از نمايشگاه همچنين روابط عمومي دسنتگاه‌ها و نهادهاي دولتي براي ارايه دستاوردهاي ‪ ۳۰‬سال انقلاب اسلامي حضور دارند.

ملكيان با بيان اينكه نمايبشگاه فضايي براي بررسي كارنامه بك ساله مطبوعات و خبرگزاري‌هاي كشور است، گفت: نمايشگاه فرصت مناسبي است تا مطبوعات كشور ضمن سنجش افكار عمومي نقاط ضعف و قوت يك ساله گذشته خود را ارزيابي كنند.
 يکشنبه 26 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن