تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815716840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اسرائيل: در خاورميانه دشمنان ايران قلع و قمع شده اند


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: خبرگزاري فارس: وزير دفاع رژيم صهيونيستي پيش بيني كرد با روي كارآمدن اسلامگرايان در انتخابات مصر، اسرائيل بيش از پيش تنها شود

به گزارش خبرنگار گروه فضاي مجازي خبرگزاري فارس، روزنامه كيهان ستون اخبار ويژه امروز خود را به موضوعات زير اختصاص داد:

*خودفروشي اپوزيسيون نردبان ترقي در بي بي سي

شبكه تلويزيون فارسي بي.بي.سي بعد از آغاز كار و جلب توجه بسياري از مخاطبان فارسي زبان دچار حاشيه هاي غيراخلاقي و افسردگي هاي شديد در ميان برخي كاركنان خود شده است.

به گزارش البرز، شماري از خبرنگاران اين شبكه كه جزء تيم روزنامه نگاران روزنامه هاي زنجيره اي و عمدتا اصلاح طلب بودند پس از گذراندن دوره هاي خبرنگاري تلويزيون راهي لندن شدند اما اكنون دچار درگيري هاي متعدد اخلاقي، خانوادگي و ... شده اند به نحوي كه برخي از آنها تهديد به اخراج شده اند.

اين گزارش مي افزايد دو نفر از خبرنگاران اين شبكه زماني كه ايران را ترك مي كردند پيمان زن و شوهري داشتند كه بعد از رسيدن به محيط مسموم كار در شبكه، هر دو نتوانسته اند ارتباطات طرف مقابل را تحمل كنند و از يكديگر جدا شده اند.

همچنين يكي ديگر از خبرنگاران اين شبكه در صفحه فيس بوك خود خطاب به دوستانش در ايران نوشته كه در آستانه افسردگي شديد است، احساس پوچي مي كند و هيچ چيز او را راضي نمي كند.

البرز نيوز سال گذشته ايميلي با نام يكي از كاركنان بي. بي.سي دريافت كرد كه در آن صراحتا گفته شده بود شرط پيشرفت در اين شبكه برقراري ارتباطات افسارگسيخته با مديران ارشد بخش است در غير اين صورت امكان رشد به اصطلاح حرفه اي در محيط كار فراهم نخواهد شد. او حتي تصريح كرده بود مديران ارشد بي .بي.سي كاركنان بخش فارسي را مانند برده هاي ... مي بينند.

*اوباما: در جنگ عراق شكست خورديم و سود آن را ايران برد

رئيس جمهور آمريكا با تخطئه صريح حمله به عراق گفت اين كار يك بار به نفع ايران تمام شده و اكنون خروج نسنجيده ما از عراق نبايد مجددا به سود آن كشور تمام شود.

به گزارش راديو فرانسه اوباما در سخنراني روز پنجشنبه خود گفته است: شيوه خروج سربازان آمريكايي از عراق بايد به صورت مرحله اي و به شيوه اي باشد كه مورد سوءاستفاده ايران قرار نگيرد و عراق به مركز هرج و مرج تبديل نگردد.

رئيس جمهور آمريكا با تاكيد بر اين كه از آغاز مخالف جنگ در عراق بوده، اظهار داشت: به هرحال اكنون دولت آمريكا در مقابل عمل انجام شده قرار گرفته است و لذا خروج نيروهاي آمريكايي از عراق بايد به شكل مرحله اي تدريجي انجام بگيرد.

باراك اوباما افزود: متاسفانه پيامد شكست استراتژي جنگ در عراق تقويت موقعيت استراتژيك ايران و تضعيف نفوذ و اعتبار ايالات متحده آمريكا در اين منطقه بوده است، ضمن آن كه جايگاه اسرائيل و ديگر متحدان آمريكا در منطقه را با مخاطرات بيشتري مواجه نموده است و به همين جهت، وقت آن فرا رسيده است كه دولت آمريكا استراتژي خود در آن منطقه را عميقا تغيير دهد.

*كروبي در حصر هم به تجارت مشغول است

كروبي براي تسهيل در برخي فعاليت هاي تجاري و اقتصادي خواستار تغيير محل سكونت شده است.

گزارش ها حاكي از آن است كه كروبي خواستار جابه جايي خانه خود از خانه فعلي ( در منطقه ديباجي واقع در فرمانيه تهران) به خانه اي ديگر شده است. بي بي سي در توجيه اين درخواست از قول افراد نزديك به كروبي مي گويد مسئولان امنيتي با انتقال كروبي و همسرش به مكاني ديگر موافقت كرده اند تا ساكنان ساير واحدهاي مسكوني مجتمع محل سكونت آنها بتوانند از خانه هاي خود استفاده كنند. 4 واحد از اين مجتمع مسكوني 8 واحدي متعلق به كروبي و خانواده وي است.

ارتباطات بيروني كروبي و موسوي پس از دعوت به اغتشاش در 25 بهمن محدود شد. رسانه هاي ضد انقلاب آن زمان ادعا كردند كروبي و موسوي و زهرا رهنورد به زندان حشمتيه منتقل شده اند. اما بعدها همين رسانه ها و از جمله كلمه اعتراف كردند كه كروبي و موسوي در خانه هاي خود حضور دارند و به جاي ديگري منتقل نشده اند.

گزارشها حاكي است همسر كروبي كه برخلاف رهنورد آزادي رفت و آمد را دارد، در پي يافتن منزل مسكوني ديگري است.

در همين حال سايت "نداي انقلاب " گزارش داد "شنيده هاي موثق حكايت از آن دارد كه پس از خانه نشيني سران فتنه به همراه همسرانشان، هم اكنون كروبي و همسرش سرزنده تر از موسوي و همسرش مي باشند ".

بنابر اين گزارش موسوي و همسرش اغلب مشغول نقاشي هستند و تعداد بوم زيادي در هفته هاي اخير سفارش دادند تا براي آنها تهيه شود.
اين گزارش از رفتارهاي پرخاشگرانه رهنورد در روزهاي اول حكايت مي كند كه اكنون فروكش كرده است.

"نداي انقلاب " مي افزايد: "همسر كروبي در اوايل در واحدي ديگر از آپارتمانهاي كروبي در خيابان ديباجي زندگي مي كرد و در اصل جدا از شيخ مهدي بود كه اين امر موجبات اعتراض كروبي را فراهم آورد. همسر كروبي البته همانند زهرا رهنورد خانه نشيني را انتخاب نكرده بلكه براي بسياري از كارهاي شخصي از خانه خارج شده و به امور خود رسيدگي مي كند. مهدي كروبي نيز كه برعكس موسوي از روحيه بهتري برخوردار است، علاوه بر رفتن به استخر در هر هفته از خورد و خوراك بهتري نيز استفاده مي كند شنيده شده كه كروبي علاوه بر حفظ رژيمي كه پزشك مخصوص براي او صادر كرده از بهترين رستورانهاي تهران در منطقه خيابان دولت سفارش انواع كباب و... را مي دهد! او روزانه خرده فرمايشهايي را براي مامورين حاضر در محل در مورد خريد مايحتاج خود دارد. "

*اعتراض احمد منتظري به خاطره نويسي هاشمي رفسنجاني

احمد منتظري اظهارات هاشمي رفسنجاني درباره "زودباوري و زود قضاوت كردن " منتظري را رد كرد.

احمد منتظري در واكنش به مصاحبه اخير هاشمي با يكي از سايت ها خطاب به هاشمي نوشت: "چون به حافظه خود اعتماد نموده ايد، مشتمل بر مطالب خلاف واقع است ". وي همچنين نوشته است: "آيا سزاوار است اعتماد كردن به گزارشات مستند را زود قضاوت كردن و شنيده ها را مطرح كردن ناميد؟ "

هاشمي رفسنجاني اخير در مصاحبه با يك سايت اينترنتي ضمن مرور خاطرات مربوط به عزل منتظري گفته بود: مراحل قبل از آن حوادث تلخ، امام بيشتر از ما آقاي منتظري را دوست داشتند. ايشان را پاره تن و محصول عمرشان مي دانستند... در موقع عزل مسائل شكل ديگري پيدا كرد.آقاي منتظري به خاطر مباحث ديگر اشكالاتي داشت. زود قضاوت مي كرد و مطرح مي كرد...افرادي به ملاقات ايشان مي رفتند و خبر تلخي مي دادند، چند ساعت بعد از زبان ايشان به رسانه ها مي آمد. خيلي از آن حرف ها درست نبود. شنيده ها را مطرح مي كرد.

هاشمي همچنين گفته بود: مسئله دوم اطرافيان آقاي منتظري بود. آقاي سيدمهدي هاشمي قبل از انقلاب از مبارزين، ولي تند و افراطي بود. به آقاي منتظري مي گفتيم كه يكي از مشكلات، بيت شماست. آقاي رباني املشي كه قوم و خويش ايشان شده بود، تلاش كرد مواظب اينها در بيت باشد كه نتوانند آقاي منتظري را تحريك كنند. آنها به آقاي رباني ميدان نمي دادند و خودشان نزديك تر بودند.

واكنش توأم با تكذيب احمد منتظري نسبت به اظهارات رقيق شده! آقاي هاشمي در حالي است كه عبدالعلي بازرگان دوم دي سال 88 به سايت ملي- مذهبي گفته بود: آيت الله منتظري در برابر كسي ايستاد كه حاصل عمر او [ امام خميني] حساب مي شد... در خانه آيت الله منتظري همواره به روي مخالفان باز بود. ما نيز در نهضت آزادي بيانيه هاي خود از جمله عليه ولايت فقيه و ادامه جنگ را براي ايشان مي برديم[!!]... در سال 67 پس از عمليات مرصاد، تعدادي از زندانيان كه بيشتر آنها از مجاهدين [ گروهك تروريستي منافقين ] بودند به اعدام محكوم شدند. فقط آيت الله منتظري از حقوق اين نيروها كه از جمله فرزند او را [در ماجراي جنايت تروريستي 7 تير] كشته بودند، دفاع كرد. "

عضو گروهك نهضت آزادي با "هولناك " خواندن بركناري آقاي منتظري از قائم مقامي رهبري در زمان حضرت امام، به ملاقات خود با آقاي منتظري در حول و حوش همان ايام اشاره كرده و نوشته بود "نگارنده حامل بيانيه و پيامي از تهران از ناحيه پدر و دوستان نهضت آزادي در امور جاري براي آقاي منتظري بودم. در اين ملاقات خصوصي ماجرا را ناباورانه با جزئيات از ايشان دريافت كردم، ناباورانه از اين جهت كه ايشان صادقانه [!!] و غير سياستمدارانه، اصل حكم و جزئيات را به عضوي از يك حزب مخالف اطلاع مي دهد. اين دلالت بر صفا و سادگي مي كرد "!

خاطرنشان مي شود عبدالعلي بازرگان هم اينك با اتاق فكر فتنه سبز در لندن و سايت جرس همكاري مي كند.

*شرايط خاتمي را درك كنيد! دارد كلك سوار مي كند!

گزارش رسانه هاي ضدانقلاب خارج نشين از وضعيت باليني اپوزيسيون ورشكسته نكات قابل تأملي را در خود دارد.

گروهي موسوم به "اعلاميه سبز " در همين زمينه نوشت: اكنون كه بيش از 3 ماه از به سياه چال انداختن [!؟] سران جنبش سبز (موسوي و كروبي) مي گذرد هر چه در پايگاه هاي خبري گشتيم تا ببينيم اصحاب رسانه ما در اين سه ماه براي اين دو عزيز چه مقدار قلم زده اند و چه مقدار تلاش كرده اند تا ياد اين عزيزان را زنده نگه دارند، به چند مورد نامه نگاري تخيلي بيشتر نرسيديم. اين چگونه حمايتي است؟

اين محفل ضدانقلابي با كتمان اينكه رسانه هاي اصلي ضد انقلاب نظير بالاترين، علناً در اوج فتنه سبز از جنايت هاي عبيداله بن زياد و يزيد در برابر امام حسين(ع) دفاع كرده اند، در "خودنويس " نوشت: كروبي و موسوي حسين وار به مسلخ [!] رفتند و كاري حسيني كردند. كجايند ياران آن دو كه پرچم حق خواهي را بلند كنند. اين از بي غيرتي ياران است كه آنها دربندند و از فرصت طلبي عده اي معلوم الحال است كه بر مناصب سابق چشم دوخته اند.

اما يك كاربر بالاترين با اشاره به جنجال رسانه اي درباره تجمعات دانشجويي 25 ارديبهشت كه مطلقاً واقعيت خارجي نداشت، نوشت: هر چند كه از تنهايي فريادم، نااميد شده ام اما هنوز بر اين باورم كه تا مسلمان و غيرمسلمان و معتقد و غيرمعتقد [!] متحد نشويم، به جايي نمي رسيم. تكروي هم كه نمونه اش را در 25 ارديبهشت ديديم و عدم انجامش بهتر از انجام آن بود، ما را به جايي نمي رساند.

بالاترين در تحليل ديگري به تخطئه موضع اخير خاتمي كه حمل بر عقب نشيني و جدا كردن حساب خود از موسوي و كروبي تعبير شد نوشت: آقاي خاتمي و دوستانش در اطراف دنيا با تمام توان از راه هاي متفاوت سبب عقب نشيني نيروهاي جنبش گشتند. پروژه بازگشت به آغوش نظام، به خاطر امكان زنده نگه داشتن اصلاحات با توان فزاينده اي از طرف جناح به اصطلاح "اصلاح طلبان حكومتي " كليد خورد. البته اظهارات اينچنيني جناب خاتمي، چيز عجيبي نيست و ايشان مدت هاست كه مسيرش را از آقايان موسوي و كروبي جدا كرده و تلاش مي كند گفتمان ويژه خود را گفتمان قالب جنبش سبز كند.

با اين حال يكي ديگر از كاربران اصلاح طلب بالاترين عقبگردهاي گاه و بيگاه خاتمي را با اين لحن و استدلال قابل توجه توجيه كرده است: "تصور كنيد كه كسي ميخواد از روي يك ديوار با پرش عبور كنه. اون مياد و در فاصله اي از ديوار كه توي محاسباتش بهش رسيده، مي ايسته و بعد براي پرش با سرعت به سمت ديوار دويده و جهش خودشو انجام ميده. احتمال خيلي زيادي داره كه نتونه تو اقدام اول از ديوار رد شه. از اينجا به بعد ما دو جور آدم داريم كه به دو روش با مسئله برخورد مي كنند؛ گروه اول آدمهايي كه نه باور اين شكستو دارن و نه تحملشو و همچنان پاي ديوار مرتب و بدون نتيجه به قصد گرفتن لبه ديوار به بالا ميپرند و چنان از نظر روحي درگير اين كار ميشن كه حتي يك لحظه هم فكر نمي كنن كه قرار نيست معجزه اي اتفاق بيفته و گروه دوم آدم هايي هستند كه براي گذشتن از ديوار مجدداً دورخيز ميكنن و حتي اگر لازم باشه از مرتبه قبل هم چند قدمي عقب تر مي ايستند. تمام كساني كه امروز از آقاي خاتمي انتقاد مي كنند، كساني هستند كه حتي يك لحظه هم فكر نمي كنند كه كارشون اين شده كه هر روز بيان توي شبكه هاي اجتماعي و قرار تظاهرات 16 آذر و 11 ارديبهشت و... رو بذارن و بنظر مي رسه كه اگه همين روششون ادامه پيدا كنه، بتونيم اميدوار باشيم كه آخرش كسي باشه كه استخونامون رو پاي ديوار پيدا كنه "!

اما مضحك تر از همه لطيفه "جرس " است كه با اشاره به واكنش يك دست اصولگرايان به مواضع امثال خاتمي و خائن خواندن اين جريان مي نويسد "اين واكنش هاي تند به پيشنهاد خاتمي گواه عدم آمادگي آنها براي مصالحه با مخالفان است ". نويسنده نابغه رسانه وابسته به محسن كديور توضيح نداده كه اصولگرايان براي چه بايد با جريان آمريكايي - صهيونيستي و منهزم "فتنه 88 " مصالحه كنند، در حالي كه اسباب خيانت و تباني با دشمنان انقلاب را به همت ملت و انسجام جبهه اصولگرايان به زباله داني تاريخ ريخته است.

*اسرائيل: در خاورميانه دشمنان ايران قلع و قمع شده اند

وزير دفاع رژيم صهيونيستي پيش بيني كرد با روي كارآمدن اسلامگرايان در انتخابات مصر، اسرائيل بيش از پيش تنها شود.

ايهود باراك در گفت وگو با روزنامه ايتاليايي كوريره دلاسرا تأكيد كرد: ارتش مصر حافظ دموكراسي است و ژنرال طنطاوي مايل به حفظ صلح با اسرائيل مي باشد، اما در انتخابات سپتامبر آينده اخوان المسلمين مي تواند 40 درصد آرا را كسب كند و در آن صورت ما تنها خواهيم ماند.
باراك درباره ايران هم گفت: من هر روز دعا مي كنم [!!] كه شعله هاي قيام خاورميانه به ايران سرايت كند، اما به نظر مي رسد كه ايران از اين امواج، در امان مانده است.

وي افزود: ايرانيها خوشحالند كه دشمنشان در مصر، يعني مبارك، ساقط شده اما پس از گذشت چند ماه، ايران بار ديگر به مشكل جامعه بين الملل تبديل خواهد شد. جمهوري اسلامي در پي دستيابي به سلاح اتمي و تسلط بر خليج فارس است. در عراق مداخله مي كند، در افغانستان مشغول است و در پاكستان نيز همين كار را تكرار خواهد كرد.

يادآور مي شود سران رژيم صهيونيستي از فتنه سبز در ايران به عنوان "سرمايه بزرگ اسرائيل " و "پياده نظام ارتش اسرائيل كه به نيابت از تل آويو با ايران مي جنگند " ياد كرده بودند. فتنه گران چندين بار (از جمله در روز قدس سال 88 و 25 بهمن 89) تحركات ناكامي را به نفع رژيم صهيونيستي ساماندهي كردند.

*پاسخ روزنامه هفت صبح به خبر ويژه كيهان

دبير شوراي سياستگذاري روزنامه هفت صبح به خبر ويژه روز گذشته واكنش نشان داد.
علي مزيناني در واكنش به اظهارات "سردبير هفت صبح آن لاين " اعلام كرد وب سايت هفت صبح جعلي است و "روزنامه هفت صبح تصريح مي كند كه محتواي منتسب به روزنامه هفت صبح به نقل از اين وب سايت جعلي به هيچ وجه مورد تاييد روزنامه هفت صبح نيست و سردبير هفت صبح هيچ مصاحبه يا اظهارنظري در خصوص مسايل سياسي نداشته اند و انتشار اين اخبار و باز انتشار آن مصداق واقعي اتهام و تشويش اذهان عمومي است. "

مزيناني هيچ توضيحي درباره به كارگيري همكاران نشريات زنجيره اي توقيف شده در روزنامه هفت صبح (و از جمله در موقعيت سردبيري روزنامه) نداده و صرفاً به اين بسنده كرده كه "هفت صبح كاركرد سياسي ندارد. "

يادآور مي شود با وجود انتشار 24شماره از روزنامه هفت صبح، جاي نام "مديرمسئول " در شناسنامه روزنامه خالي است و ارائه توضيح از سوي رئيس شوراي سياستگذاري به جاي مديرمسئول هم عجيب به نظر مي رسد.

در همين حال آرش خوشخو سردبير روزنامه ياد شده با ارسال توضيح مشابهي اعلام كرد سايت هفت صبح آن لاين يك سايت مشكوك و جعلي است و او نيز مصاحبه اي با سايت مذكور درباره آقاي مشايي انجام نداده است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 243]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن