تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819539277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سراي فرهنگ


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: سراي فرهنگ
آواز گنجشك ها در خانواده

فيلم سينمايي «آواز گنجشك ها» به كارگرداني و نويسندگي مجيد مجيدي از 26 آبان تا 10 آذر در سينما خانوادگي فرهنگسراي خانواده اكران مي شود.
در اين فيلم بازيگراني چون رضا ناجي، مريم كاظمي، حامد آغازي، پويا صالحي، محمدرضا شيخي، شبنم اخلاقي، نشاط نظري... ايفاي نقش مي كنند.
«آواز گنجشك ها» روايت زندگي كريم، كارگر مزرعه پرورش شترمرغ است كه در حاشيه شهر در خانه كوچك اش زندگي خوبي دارد. حوادثي در مزرعه، منجر به اخراج كريم از كار مي شود براي انجام كاري به شهر مي آيد كه اتفاقاتي، زندگي اش را دستخوش تغيير مي كند.
رضا ناجي توانست در جشنواره فيلم برلين، تنديس خرس نقره اي را براي نقش آفريني شخصيت كريم دريافت كند.

خنده شكسته در ملل

واحد هنري فرهنگسراي ملل با هدف پركردن اوقات فراغت شهروندان و معرفي طنزپردازان به نام كشور به هنر دوستان اقدام به برگزاري يكي ديگر از برنامه هاي شب شعر طنز در تاريخ 29 آبان ماه مي نمايد.
در اين برنامه بخش هاي متنوعي شامل شعرخواني، اجراي موسيقي و... به صورت رايگان برگزار مي گردد.

همايش نقش موسيقي
در تصويرسازي كودك در مدرسه

همايش نقش موسيقي در تصويرسازي كودك با حضور دكتر خليل مشتاق يكشنبه 26 آبان در فرهنگسراي مدرسه برگزار مي شود.
در اين همايش موضوعاتي پيرامون موسيقي و نقش آن در انديشيدن و تمركز كردن فكر و همچنين ارتباط موسيقي با تصويرسازي در كودكان مطرح خواهد شد.

تجليل از پذيرفته شدگان دانشگاه هاي كشور در قرآن

فرهنگسراي قرآن به مناسبت هفته كتاب و كتابخواني از اعضاي پذيرفته شده در دانشگاه هاي كشور كتابخانه هدي تقدير و تجليل به عمل ميآورد.
سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، در راستاي ترويج فرهنگ مطالعه و ارتقاي سطح علمي شهروندان نشست تخصصي بحث كتاب وكتابخواني و تقدير از 10 تن از اعضاي كتابخانه هدي كه از جمله پذيرفته شدگان سال جاري دانشگاه هاي كشور مي باشند با حضور دكتر نيكنام، در بيست و ششم ماه جاري در سالن فرهنگسراي قرآن برگزار مي شود.
همچنين به مناسبت هفته كتاب كه از 24 تا 30 آبان ماه جاري است، تور يكروزه بازديد از كتابخانه ملي ايران برگزار مي شود.
گفتني است در ادامه برگزاري مسابقه كتابخواني به مناسبت «روز دانشآموز» علاقمندان به حضور در اين مسابقه مي بايستي به كتابخانه مراجعه و با دريافت و مطالعه كتاب ارتباط «روش گفت وگو در قرآن» را مطالعه و پاسخ به سوالا ت مطروحه را به كتابخانه ارسال دارند اين مسابقه تا 30 آبان ماه ادامه دارد و جوايز نفيسي به نفرات برگزيده و برتر اهدا خواهد شد.

افتتاح كتابخانه بزرگ 13 آبان در منطقه بيست

مديريت منطقه بيست سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران به مناسبت هفته كتاب و كتابخواني كتابخانه بزرگ 13 آبان را افتتاح مي نمايد.
اين مركز جزو بزرگترين و تخصصي ترين كتابخانه سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران مي باشد كه در مساحت 2500 متر مربع در سه طبقه شامل بخش هاي مختلف از جمله سالن هاي مطالعه مجزا (خواهران و برادران) با ظرفيت هر كدام بيش از 150 نفر سالن مطالعه كودكان، سالن اجتماعات، بخش نشريات، مرجع ، مخزن كتاب، با قابليت 60000 جلد، سايت كامپيوتر و ... در محله 13 آبان شهرري افتتاح مي گردد.
اين گزارش مي افزايد: اين افتتاحيه در تاريخ 27 آبان ماه 87 با حضور قاليباف شهردار تهران، شهردار منطقه بيست و معاونين همچنين رياست سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران و معاونين ايشان برگزار خواهد شد.

آموزش هاي قرآني درخانه قرآن ثارالله

خانه قرآن ثارالله به منظور توسعه و ترويج فرهنگ قرآني، دوره هاي جديد آموزشي رابرگزار مي كند.
خانه قرآن ثارالله براي ترم جديد دوره هاي آموزشي كلاس هاي «حفظ روخواني قرآن كريم» ، «تفسير و مفاهيم قرآن كريم» و « تربيت ديني فرزندان» را برگزار مي كند. همچنين مهد قرآن اين مركز در رشته هاي هنري نقاشي و تصويرسازي آيات قرآني، به كودكان 4 تا 6 سال آموزش مي دهد.
برپايه اين گزارش، خانه قرآن ثارالله با هدف ارتقاي شناخت و معرفت شهروندان نسبت به علوم قرآني وگسترش و فراگيري آن در جامعه بر دوره هاي آموزشي برنامه هاي گوناگوني را نيز اجرا مي كند.
 شنبه 25 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن