تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816938311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بوي آي.پد 2!


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: بوی عیدی، بوی سیب



سبحان عطار

اشاره: پس از گذشت بیش از یک.سال از معرفی تبلت اپل، موسوم به آی.پد، تصاحب بیش از 90 درصد بازار، فروش نزدیک به پانزده میلیون آی.پد در طول نه ماه (آوریل تا دسامبر 2010) و ثبت رکورد بیشترین فروش یک تبلت در تاریخ نه.چندان طولانی آن، بار دیگر استیو جابز، مرد شماره یک شرکت، به.رغم آن.که در مرخصی درمانی به.سر می.برد، با حضور در کنفرانس آ.ی.پد، از نسل دوم این دستاورد منحصربه.فرد رونمایی کرد تا بازار پدیده محاسباتی قرن بیست و یکم، بیش از پیش داغ و جذاب شود.

پس از گذشت بیش از یک.سال از معرفی تبلت اپل، موسوم به آی.پد، تصاحب بیش از 90 درصد بازار، فروش نزدیک به پانزده میلیون آی.پد در طول نه ماه (آوریل تا دسامبر 2010) و ثبت رکورد بیشترین فروش یک تبلت در تاریخ نه.چندان طولانی آن، بار دیگر استیو جابز، مرد شماره یک شرکت، به.رغم آن.که در مرخصی درمانی به.سر می.برد، با حضور در کنفرانس آ.ی.پد، از نسل دوم این دستاورد منحصربه.فرد رونمایی کرد تا بازار پدیده محاسباتی قرن بیست و یکم، بیش از پیش داغ و جذاب شود.
نسل دوم آی.پد یا آی.پد 2، تغییرات چشم.گیری چه از حیث مشخصات فنی و چه از نظر ویژگی.های ظاهری نسبت به آی.پد دارد که از جمله مهم.ترین آن.ها، می.توان به استفاده از پردازنده دو هسته.ای A5 با توان پردازشی يك گیگاهرتز در هر هسته، افزایش نه برابری قدرت پردازنده گرافیکی، افزودن دوربین اصلی با قابلیت فيلم.برداری با وضوح 720 پیکسل، دوربین دوم VGA برای برقراری تماس.های تصویری و قابلیت اتصال به تلویزیون.های HDTV و ويدیو پروژکتورها از طریق درگاه HDMI و پخش تصاویر با وضوح 1080 پیکسل اشاره کرد. این درگاه از طریق یک کابل جداگانه با قیمت 39 دلار در دسترس خواهد بود.

ازسوی دیگر، تفاوت در مشخصات فیزیکی آی.پد 2 نسبت به برادر بزرگ.تر را می.توان در وزن، ضخامت و رنگ.بندی آن جست.وجو کرد. آخرین دستاورد اپل که از این پس در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد، با ضخامتی معادل 8,8 میلی.متر، نسبت به آی.پد اولیه 33 درصد باریک.تر شده است، که با 0,5 میلی.متر اختلاف نسبت به آی.فون 4، نازک.ترین محصول حال حاضر اپل به.شمار می.آید. همچنین کاهش 15 درصدی وزن آی.پد 2 از 680 به 601 گرم (در مدل Wi-Fi) و عدم تغییر عمر باتری از ده ساعت، به لطف پردازنده کم.مصرف A5 آن را به ابزاری با قابلیت حمل بسیار بالا تبديل می.کند.



اگرچه افزایش قدرت پردازنده گرافیکی آی.پد جدید، خود به تنهایی خبری خوش برای علاقه.مندان بازی.های دیجیتالی است، اما اضافه.شدن حسگر زاویه.نما یا همان Gyroscope سه محوره، موضوعی نیست که بتوان از آن به.سادگی گذشت. زيرا از این پس، توسعه.دهندگان بازی.های اپل، قادر خواهند بود سرگرمی.هایی پديد آورند که در آن کاربر نیز به بخشی از بازی بدل شده و برای هر حرکت، باید تکانی نیز به خود بدهد!

در حالی.که سایر مشخصات نسل دوم آی.پد از نمایشگر و اتصالات داده.ای گرفته تا ظرفیت ذخیره.سازی و حتی قیمت. مدل.های مختلف، نسبت به گذشته بدون تغییر باقی مانده، استیو جابز، معتقد است که سال 2011 نیز سال آی.پد خواهد بود و این شرکت برای دومین سال پیاپی، موفقیت.هایش را در بازار تکرار خواهد کرد. ادعایی که تا حدی برای بازار شلوغ این روزهای تبلت، جسورانه و رویایی به.نظر می.رسد. حال باید منتظر ماند و دید، که ادعاهای مدیر موفق دهه، تا چه میزان رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن