تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816577546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگاهي به هفته‌ ششم ليگ برتر واليبال


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نگاهي به هفته‌ ششم ليگ برتر واليبال
مازندراني و گيلاني تب واليبال ايران را بالا مي‌برند.

به گزارش ايسنا؛ رقابت‌هاي ليگ برتر واليبال خيلي زود به ششمين هفته خود رسيد به طوري كه تيم‌هاي حاضر پس از برگزاري مسابقات روز چهارشنبه‌ي خود در چارچوب مسابقات هفته‌ي پنجم و با احتساب طي مسير سفر به شهرهاي مختلف ايران زمان زيادي براي برطرف كردن نقاط ضعف و تقويت نقاط قوت‌شان نداشته و شايد تنها توانسته‌اند تا به جهت روحي و رواني تيم‌شان را مهياي شركت در رقابت‌هاي روز يك‌شنبه كنند.

مهمترين مصاف هفته را تيم‌هاي بيم مازندران و داماش گيلان برگزار مي‌كنند. اين ديدار از ساعت 17 روز بيست و ششم آبان ماه و با قضاوت شفقي، جعفري و نظارت عباس جلاير در بابل آغاز مي‌شود. هر دو تيم به جهت تعصب به شهر و ديارشان در تلاشند تا يادگاري خوبي را تا پايان نيم فصل اول و پيش از برگزاري ديدار دوم‌شان به يادگار بگذارند.

تيم بيم از پنج هفته‌ي گذشته خود 10 امتياز به همراه دارد. آنها در تمامي ديدارهاي‌شان به لطف درخشش بازيكنان داخلي و خارجي و همين طور تجربه "استويف" سرمربي نامدار و بلغارستاني خود تنها بواسطه‌ي معدل امتياز كمتر پس از تيم‌هاي پيكان و سايپا در رده‌ي سوم جدول رده‌بندي هستند. آنها در خانه شرايط خوبي براي برپايي جشن ششمين پيروزي دارند اما، در سوي ديگر ميدان پرويز كاظمي است و يك تيم آماده. آنها بدون احتساب انجام ديدار عقب افتاده‌شان مقابل برق كرمان در چهار ديدار گذشته‌شان صاحب دو باخت مقابل تيم‌هاي پيكان و سايپا هستند و دو برد مقابل تيم‌هاي شهرداري همدان و گل‌گهر سيرجان.

شاگردان كاظمي به دنبال فرصتي هستند تا از قطب سوم رقابت‌هاي ليگ برتر واليبال در سال جديد همه‌ي امتيازات را بخواهند. محمد ولي‌پور بازيكن سرعتي اين تيم بدليل اسپاسم در ناحيه‌ي كمر با مشكلاتي مواجه است و اگر اين آسيب ديدگي ادامه پيدا كند، سرمربي تيم داماش مجبور به ايجاد تغيير در برخي تاكتيك‌هايش مي‌شود. اسماعيل خرسندي احتمالا آخرين مربي خواهد بود كه به تركيب اعضاي كادرفني اين تيم اضافه مي‌شود.

كاظمي درمورد اين بازي مي‌گويد: «پيروزي مقابل تيم بيم كه تاكنون بدون شكست است، آسان نيست اما، نتيجه‌ي اين ديدار براي ما واقعا حياتي است اگر آنها را ببريم كام‌مان شيرين مي‌شود.»

تيم پيكان مدعي اصلي عنوان قهرماني آسان‌ترين كار را براي كسب ششمين بردش پيش‌رو دارد. آنها در شرايطي به مصاف تيم سنگ‌ آهن بافق مي‌روند كه تيم حريف در پنج‌شنبه اخير تنها يك بار پيروز ميدان بوده است. تيم ميزبان گرچه طي دو، سه روز گذشته و پس از شركت در جلساتي كه حداقل سه ساعت به طول انجاميده به لحاظ رواني به شرايط مطلوبي دست يافته است اما، مصاف با تيم پرستاره پيكان و كسب پيروزي مقابل اين تيم در باور واليبال دوستان يزدي نمي‌گنجد. ميرحسيني، سرمربي تيم سنگ آهن درمورد اين بازي مي‌گويد: «پيكان با سابقه‌اي 15 ساله در واليبال ايران و با داشتن بازيكنان بزرگ، كادر فني با تجربه، سرمايه‌گذاري خوب نتايج قابل توجهي گرفته است و ما فقط بايد برويم تا كمتر اشتباه كنيم.»

پيكان صدرنشين ليگ برتر است و سنگ آهن تيم يازدهم جدول. تيم واليبال سايپا در تهران كار سختي در برابر تيم فولاد اروميه دارد. تيم نارنجي پوش پايتخت با بهره‌گيري از بازيكنان صاحب سبك واليبال ايران در تعقيب تيم پيكان است. آنها براي حفظ موقعيت‌شان در صدر جدول به اين پيروزي نياز دارند اما، در سوي ديگر ميدان تيم فولاد است. نفوذ به حركت‌هاي تيمي آنها حالا با استخدام يك بازيكن بلاروسي و تاثيرگذار سخت شده است. دو طرف در تهران روز سختي را در پيش‌رو خواهند داشت. جهانگير سيدعباسي، سرمربي تيم فولاد درباره اين بازي اعتقاد دارد: «با شناختي كه از بيشتر بازيكنان تيم سايپا داشتيم، نحوه‌ي كارشان را مدل‌سازي كرده‌ايم بنابراين فقط با شكست آنهاست كه راضي مي‌شويم.»

در تيم فولاد "سعيد مصطفي‌وند" سرماخوردگي شديد دارد اما، در تيم سايپا بروز آسيب ديدگي گزارش نشده است. فريد صائبي، سرمربي تيم ميزبان هم شرايط بازي تيمش را مقابل تيم فولاد چنين تصور مي‌كند: «تيم‌هاي شركت كننده از اروميه همواره شرايط خوبي در ليگ داشته‌اند. مساله اصلي شناخت و اطلاعات از آنهاست كه ما داريم بعد از آن هم همه چيز به روز مسابقه برمي‌گردد.»

تيم برق در كرمان از تيم پتروشيمي بندرامام پذيرايي مي‌كند. شكست سه بر صفر هر دو تيم در هفته‌ي پنجم مسابقات بارزترين نقطه‌ي اشتراك آنهاست. شهنازي سرمربي برق تيم پتروشيمي را خوب مي‌شناسد و مترصد يك فرصت است تا اين شناخت را به رخ سوتكوويچ و جنوبي‌ها بكشاند.

بانك صادرات ايران در مشهد در برابر تيم شهرداري همدان مي‌رود. مصاف تيم‌هاي هشتم و دهم جدول علاوه بر وجود حساسيت قطعا با جذابيت‌هايي هم همراه خواهد بود.

تيم دانشگاه آزاد تهران حريف تيم پاديسان گنبد است. آسيب ديدگي مينسك پاي معززي‌خواه و غيبت او به مصدوميت‌هاي كهنه باقرپور، مقبلي و زادون اضافه شده است تا تيم دانشجويان شرايط ايده‌آلي براي اين بازي نداشته باشد. با اين حال تيم‌هاي موحدي در موقعيت‌هاي سخت همواره موفق بوده‌اند. (پتروشيمي صفر – دانشگاه آزاد سه) تيم پاديسان گنبد هم يكي از تيم‌هاي غيرقابل پيش‌بيني است. آنها گاهي تيمي مثل فولاد را شكست مي‌دهند و گاهي مقابل تيم سنگ آهن بازنده‌اند.

تيم‌هاي گل گهرسيرجان و ارتعاشات صنعتي هم كه رده‌هاي دوازدهم و سيزدهم جدول رده‌بندي را تصاحب كرده‌اند برگزار كننده‌ي يكي ديگر از مصاف‌هاي ديدني خواهد بود.

برنامه‌ي كامل مسابقات هفته و اسامي ناظران و داوران به شرح زير است:

- بيم مازندران – داماش گيلان، ساعت 17
داور اول: شفقي، داور دوم: جعفري، ناظر: جلاير

- گل‌گهر سيرجان – ارتعاشات صنعتي، ساعت 17
داور اول: پوركاشيان، داور دوم: عابدزاده، ناظر: صدري

- برق كرمان – پتروشيمي بندرامام، ساعت 17
داور اول: محسني، داور دوم: وكيلي، ناظر: حاتمي

- بانك صادرات ايران – شهرداري همدان، ساعت 17
داور اول: حق‌بين، داور دوم: نافعي، ناظر: كشفي

- سنگ آهن بافق – پيكان، ساعت 17
داور اول: راهجرديان، داور دوم: فولادي‌وندا، ناظر: حداد

- دانشگاه آزاد – پاديسان گنبد، ساعت 15
داور اول: فيروزي، داور دوم: يزدان‌پناه، ناظر: نعمتي

- سايپا – فولاد اروميه، ساعت 17
داور اول: شاهميري، داور دوم: علي‌نژاد، ناظر: درخشنده
 شنبه 25 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 229]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن