تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817001698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولين اجلاس شهرداران پايتخت ها و كلان شهرهاي آسيايي برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:موج: اولين اجلاس شهرداران پايتخت ها و كلان شهرهاي آسيايي برگزار مي شود
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد اجتماعي اولين اجلاس شهرداران پايتخت ها و كلان شهرهاي آسيايي 29 و 30 آبان ماه سال جاري در مركز همايش هاي بين المللي برج ميلاد برگزار مي شود.
به گزارش خبرنگار موج، دكتر محمود محمدي سخنگوي سابق وزارت امور خارجه ايران و دبير اجلاس شهرداران كلان شهرهاي آسيايي در نشست خبري در خصوص برگزاري اجلاس شهرداران كلان شهرهاي آسيايي كه امروز در سالن همايش هاي بين المللي برج ميلاد برگزار شد، گفت: مبناي اولين نشست شهرداران پايتخت و كلان شهرهاي آسيايي در جهت اهداف مجمع مجالس آسيايي و قاره آسيا، همكاري و تقويت قوميت مشترك آسيايي طي دو دهه گذشته بوده است.
وي گفت: آنچه در اين اجلاس مهم است برگزاري اجلاس طي روزهاي بيست و نهم و سي ام آبان ماه و نوزدهم و بيستم نوامبر است.
محمدي بيان كرد: در بين سه نشست شهرداران منطقه اي از نشست تهران استقبال خوبي به عمل آمد چرا كه اين اجلاس تنها منطقه اي نيست بلكه قاره اي است .
وي خاطر نشان كرد: مبناي برگزاري اين اجلاس مصوبه مجمع مجالس قاره آسيا APA . ايران در زمينه حكمراني محلي و مشاركت شهروندان در اداره شهر ايده ها و نوآوري خوبي ارائه كرده است.
وي گفت: از 850 شهرداري كه معرفي شده اند 11 شهردار برتر نيز انتخاب شده اند كه شهردار هشتم دكتر قاليباف بود.
وي عنوان كرد: بعد از پايان جنگ سرد و نظام دوقطبي ، NGO ها نقش فعالي در مبادلات بين المللي در جهت حقوق شهروندي و فعاليت هاي گسترده و مردمي داشته اند.
محمدي اذعان داشت: امسال شعار سازمان ملل سال شهرها بيان شده چرا كه همكاري بين شهري يكي از موضوعات سازمان ملل است . همچنين شعار اجلاس نيز آسيا براي شهروندان، همگرايي براي زندگي بهتر كه از اهداف مجمع مجالس آسيايي است در جهت مشاركت حقوق شهروندي و شهروند محوري را نيز ملاك قرار داده است.
دبير اين اجلاس در ادامه عنوان كرد: حكمران پاسخگو نيز شعار اساسي است كه حقوق و وظايف شهروند كاملا مشخص مي شود. گفت و گو در چارچوب همگرايي و تبادل نظر بين شهرداران و ارتباط و گفت و گو ميان شهروندان نكات مورد نظر ما بوده است.
محمدي افزود: روند حضور و استقبال شهروندان روندي خوبي بوده است به گونه اي كه در مورد اجلاس از رويداد مهم در امور شهري نام برده و دليل ظرفيت بالاي همكاري و توسعه مديريت در جهت رضايتمندي شهروندان بوده است.
وي ابراز داشت: همكاري هايي كه شهردار تهران در اجلاس شهرداران جهان داشته نكته اساسي بوده است.
محمدي در ادامه تصريح كرد: تا كنون از 30 كشور كه اعلام آمادگي كرده اند 28 كشور قطعيت حضور دارند و تا روز اجلاس از 30 كشور بيشتر خواهد شد.
محمدي اذعان داشت: كشورهاي مالزي، جاكارتا، تركيه، ژاپن ،هندوستان، تايلند، بحرين، فلسطين، قطر و تركمنستان از كشورهاي ميزبان منطقه شهرداران هستند.
محمدي در خصوص محل اقامت شهرداران گفت: هتل استقلال را براي اقامت شهرداران در نظر گرفته ايم كه اياب و ذهاب بر عهده خود شهرداران است و تنها اقامت در ايران به عهده ما قرار گرفته است. در اين كنفرانس برآورد مي شود كه هزينه هتل و پذيرايي اوليه 700 الي 800 ميليون تومان مي باشد تلاش ما بر اين است كه حداكثر استفاده را كرده باشيم تا امور مربوط به حكمراني را به دست آوريم.
وي گفت: روز اول اجلاس نشست عمومي است كه در خصوص مشاركت شهروندان در ضرورت همگرايي قاره آسيا به مدت 10 دقيقه و روز دوم موضوعات مختلفي در خصوص فرصت ها و چالش ها است.
محمدي در پايان گفت: افتتاحيه اين اجلاس توسط رئيس جمهوري دكتر محمود احمدي نژاد شهردار سابق افتتاح مي شود همچنين از شهرداران پيشين هم در اين افتتاحيه دعوت مي شود.
 شنبه 25 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن