تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816992344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: پايتخت
750 ميليارد تومان از سرمايه متروي تهران در حالت ركود

مديرعامل متروي تهران گفت: 750 ميليارد تومان از سرمايه متروي تهران به دليل كمبود تجهيزات خوابيده است.
محسن هاشمي در گفت وگو با فارس در پاسخ به اين پرسش كه در صورت عدم تامين اعتبار مورد نياز مترو از صندوق ذخيره ارزي چه ميزان از سرمايه بلااستفاده مي ماند، گفت: به اندازه هزينه هايي كه براي ساخت تونل هزينه مي شود به همان ميزان نيز اعتبار براي خريد تجهيزات وجود دارد. وي خاطرنشان كرد: به واسطه آن كه واگن هاي مورد نياز 90 كيلومتر مذكور به اندازه كافي تامين نشده است همين باعث شده كه هم اكنون 750 ميليارد تومان از سرمايه هزينه شده مترو در حالت خواب قرار دارد.

اعلام آمادگي 28 كشور براي حضور
در نخستين اجلاس شهرداران آسيايي

سخنگوي شهرداري تهران، گفت: در مجموع 28 كشور و 7 سازمان براي شركت در نخستين اجلاس كلان شهرها و پايتخت هاي كشورهاي آسيايي اعلام آمادگي كرده اند.
به گزارش ايسنا، محمد هادي ايازي مشاور عالي شهردار و سخنگوي شهرداري تهران، اظهار كرد: با برگزاري اين اجلاس در سطح بين المللي مراوداتي با كشورهاي مختلف ايجاد مي شود كه به صورت منطقه اي، جهاني يا بين قاره اي است و اين اجلاس به صورت قاره اي و بر اساس مصوبه اجلاس مجالس آسيايي(APA) در نوامبر 2007 ميلادي و در راستاي نقش كلان شهرها در فضاي باز جهاني شدن برگزار مي شود.

مشكلات ضمانت تعمير و تعويض
عامل توقف 8 درصد اتوبوس ها

مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه گفت: مشكلات ضمانت تعمير و تعويض دليل توقف و غيرفعال شدن حدود 8 درصد از اتوبوس ها در شهر تهران است.
به گزارش ايسنا، حسين بيژني در ادامه اين مطلب اظهاركرد: متاسفانه شركت هاي خودروساز داخلي ضمانت هاي تعمير و تعويض مناسبي ارايه نمي كنند و همواره براي تامين برخي از قطعات و تعميراتوبوس ها و حتي براي تامين برخي از قطعات در بازار آزاد نيز با مشكل مواجه هستيم و به طور معمول حدود 8 درصد اتوبوس هاي خوابيده شهر تهران به دليل عدم ارايه خدمات ضمانتي مناسب متوقف هستند.

واگذاري استقلا ل خريد اتوبوس به شهرداري

مدير دبير خانه كلانشهرها با اشاره به برگزاري اولين نشست مشترك شهرداران كلانشهرها با هيات رييسه فراكسيون مديريت شهري، گفت: تحقق مديريت واحد شهري مهمترين مطالبه شهرداران است. سيد علي ميرنجاتي در گفت وگو با ايسنا، تصريح كرد: در اين اجلاس مشكلات شهرداري هاي كلانشهرها كه به حوزه قانونگذاري و مجلس شوراي اسلامي بر مي گردد مطرح شد.

برگزاري رزمايش روز بدون حادثه
در جاده هاي استان تهران

مانور روز بدون حوادث ترافيكي در جاده ها و معابر استان تهران 26 آبان ماه برگزار مي شود.
به گزارش مهر، مهندس محمدرضا محمودي مدير كل دفتر بازسازي و حوادث غير مترقبه استانداري تهران گفت: به منظور كاهش حوادث جاده اي و شناخت عوامل موثر بر تصادفات و نقاط حادثه خيز در جاده هاي استان مانور "روز بدون حادثه" با مشاركت ستاد حوادث استان، جمعيت هلال احمر، اورژانس، راهنمايي و رانندگي برگزار مي شود. وي افزود: در اين رزمايش گروههاي مختلف در جاده هاي استان مستقر و با توزيع اقلام تبليغي و هشدارهاي لازم رعايت ضوابط و قوانين رانندگي را يادآور مي شوند.

كنترل حضور مهندسان ناظر
در ساختمان ها

معاون شهرسازي و معماري شهرداري تهران گفت: بر اساس هماهنگي و امضاي تفاهمنامه اي با سازمان نظام مهندسي، بزودي براي مهندسان ناظر، محاسب و طراح كلاسهاي آموزشي برگزار شود. به گزارش مهر، مهندس نصرت الله كاشاني افزود: نظارت بر مهندسان ناظر، محاسب و طراح بر عهده سازمان نظام مهندسي است و شهرداري تهران هم تطبيق ضوابط و رعايت آنها را كنترل مي كند. وي افزود: بر اساس هماهنگي و امضاي تفاهمنامه اي با سازمان نظام مهندسي به زودي براي مهندسان ناظر، محاسب و طراح كلاسهاي آموزشي برگزار شود.
مركز معاينه فني آبشناسان
از اين هفته بدون تعطيلي

به منظور دسترسي شهروندان غرب تهران مركز معاينه فني آبشناسان از اين هفته جمعه ها باز است.
به گزارش روابط عمومي ستاد مركزي معاينه فني خودروهاي تهران، بنا به تقاضاي تعدادي از شهروندان محترم مركز مكانيزه معاينه فني خودرو آبشناسان واقع در بزرگراه شهيد آبشناسان تقاطع شاهين شمالي از جمعه 24 آبان به صورت آزمايشي از ساعت 7/30 تا 12/30 آماده ارايه خدمات به شهروندان عزيز است.

عدم استفاده از كارت شناسايي ملي
در برخي از سازمان ها

رئيس سازمان ثبت احوال استان تهران گفت: برخي از سازمان ها هنوز از كارت شناسايي ملي به عنوان معتبرترين مدرك شناسايي استفاده نمي كنند.
احمد قشمي در گفت وگو با فارس در پاسخ به اين پرسش كه از چه زماني كارت شناسايي ملي جايگزين شناسنامه مي شود؟ گفت: در حال حاضر اين موضوع به تمام سازمان ها و ارگان ها ابلاغ شده و تمام دستگاه ها و سازمان بايد از كارت شناسايي ملي به عنوان معتبرترين مدرك شناسايي استفاده كنند.
رئيس سازمان ثبت احوال استان تهران ادامه داد: ولي متاسفانه برخي از سازمان ها با وجود اين كه اين موضوع ابلاغ شده ، اين كار را انجام نمي دهند.

برگزاري اولين نشست شورا ياران
در منطقه5

اولين نشست اعضاي سومين دوره شوراياران با حضور حسن بيادي نايب رئيس شوراي شهر و مديران شهري منطقه 5 در مجتمع فرهنگي نور برگزار شد
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 5، حسن بيادي، نايب رئيس شوراي شهر تهران در اولين نشست اعضاي سومين دوره شوراياري محلا ت منطقه 5 در اشاره به نقش شوراياران در مديريت شهر گفت: شوراياران يكي از نهادهاي مردمي و حلقه ارتباطي بين شهروندان و برنامه ريزان شهري هستند كه شهرداري را به سمت و سوي مطالبات واقعي شهروندان سوق مي دهد.
وي افزود: تشكيل نهادهاي داوطلبانه مردمي و محله اي علا وه بر تعامل شهروندان با مديران اجرايي مي تواند بستري براي شكل گيري ارتباط و تعامل سازنده و فراگير بين ساكنين محلي را براي شناسايي و رفع نيازها فراهم كند.

برگزاري مراسم سالگرد درگذشت
استاد منصور نجومي شيرازي در منطقه 1

مراسم سالگرد درگذشت استاد منظور نجومي شيرازي نگار و گاهنامه نويس نامدار ايراني در مركز علوم ستاره شناسي تهران برگزار مي شود.
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه يك سخنراني حجت الحق حسيني مشاور علمي شهردار تهران و مشاور نجومي سازمان جهاني يونسكو در آسيا و خاورميانه با موضوع گاه شناسي و تقويم نگاري، ارائه گزارشي از زندگي نامه مرحوم استاد نجومي و بازديد از نمايشگاه 300 سال گاه شماري ايران و رصد آسمان شب از برنامه هاي اجرايي در اين مراسم است.

اعلام فعاليت هاي سراي محله
قيامدشت منطقه 15

اداره اجتماعي و فرهنگي ناحيه هفت شهرداري منطقه 15 در گزارشي برنامه هاي اجرا شده در سراي محله قيامدشت در طول هفته گذشته را اعلام كرد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 15، برگزاري كلاس پيشگيري ار رفتارهاي پرخطر، مشاور خانواده، اردوي تفريحي پارك ارم، طرح سنجش بينايي، كلاس امداد و كمك هاي اوليه، مشاوره، تحصيلي، همايش بهداشت بلوغ جسمي، كلاس كانون شعر و ادب ، كلاس آموزش مهارت هاي زندگي، كلا س نهضت سوادآموزي و ... از اهم فعاليت هاي اداره اجتماعي و فرهنگي ناحيه هفت بوده است.

برگزاري مسابقه نقاشي شهر زندگي

در آستانه روز حمل و نقل سازمان حمل و نقل و ترافيك تهران سومين مسابقه نقاشي را با عنوان «شهر زندگي» برگزار مي كند.
به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران، معاونت آموزش اين سازمان در راستاي اهداف آموزشي خود در آستانه فرا رسيدن 26 آذر ماه«روز حمل و نقل » نسبت به برگزاري مسابقه نقاشي با عنوان«شهر زندگي» اقدام مي كند. آشنايي كودكان و نوجوانان با مفاهيم عبور و مرور و ارتقاي فرهنگ ترافيك در سطح جامعه از جمله اهداف آموزشي اين مسابقه است كه در سه رده سني 5 تا 7 سال، 8 تا 10 سال و 11 تا 13 سال برگزار مي شود.
 جمعه 24 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن