تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816758204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سفر استاني به مازندران؛توسعه خوابگاهي در دانشگاههاي استان مازندران / ضرورت تبديل دانشگاه مازندران به دانشگاه جامع


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سفر استاني به مازندران؛توسعه خوابگاهي در دانشگاههاي استان مازندران / ضرورت تبديل دانشگاه مازندران به دانشگاه جامع
در دور دوم سفرهاي استاني هيئت دولت به استان مازندران، نمايندگان وزارت علوم طي بازديدهايي از دانشگاهها و مراكز آموزش عالي اين استان بر توسعه خوابگاههاي دانشگاههاي دولتي استان و ضرورت تبديل دانشگاه مازندران به دانشگاهي جامع تأكيد كردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علي اكبر متكان - نماينده معاونت دانشجويي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در دور دوم سفرهاي استاني هيئت دولت به استان مازندران، در پاسخ به درخواست مسئولان دانشگاههاي دولتي مازندران مبني بر افزايش ظرفيت خوابگاهي گفت: توسعه فضاهاي خوابگاهي براي دانشگاههاي مازندران، صنعتي بابل و علوم كشاورزي و منابع طبيعي ساري ضروري است.

وي افزود: وزارت علوم توسعه خوابگاههاي دانشجويي دانشگاههاي دولتي استان مازندران در كوتاه مدت را در دستور كار دارد.

يك اتاق 30 متري سهم گروه پژوهشي زنان از فضاي فيزيكي دانشگاه مازندران

حسن قدسي پور از مديران كل حوزه معاونت پژوهشي وزارت علوم نيز در بازديد از مراكز پژوهشي دانشگاه مازندران در دور دوم سفرهاي استاني از گروه پژوهشي نانو و بيوتكنولوژي دانشگاه مازندران با چهار زير گروه زيست فناوري، نانوشيمي، نانومواد و نانوفيزيك بازديد كرد.

قدسي پور در پاسخ به مسئولان گروه پژوهشي نانو و بيوتكنولوژي دانشگاه مازندران كه درخواست ارتقاي اين گروه پژوهشي به پژوهشكده را داشتند، از تعداد اعضاي هيئت علمي و طرحها و مقالات اين گروه پژوهشي به عنوان معيارهاي قابل توجه براي پژوهشكده شدن يك گروه پژوهشي نام برد و افزود: براي اينكه يك سازمان پژوهشي بتواند مجوز پژوهشكده اخذ كند، بايد شكل واقعي و حقيقي به خود بگيرد.

در جريان دور دوم سفر استاني به مازندران از گروه پژوهشي زنان دانشگاه مازندران نيز بازديد شد. سهم اين گروه پژوهشي از فضاي فيزيكي دانشگاه مازندران فقط يك اتاق حدود 30 متري بود.

غلامرضا پيروز - رئيس دانشكده علوم انساني و اجتماعي دانشگاه مازندران با اشاره به اينكه گروه پژوهشي زنان سرويسهاي فكري و فرهنگي در زمينه زنان به استان مازندران ارائه مي كند، گفت: اين اتاق كوچك در شأن يك گروه پژوهشي نيست.

به گزارش مهر، دانشگاههاي مازندران، صنعتي بابل و علوم كشاورزي و منابع طبيعي ساري از دانشگاههاي دولتي تحت پوشش وزارت علوم، تحقيقات و فناوري هستند. با توجه به اينكه دانشگاههاي صنعتي بابل و علوم كشاورزي و منابع طبيعي ساري از دانشگاه مازندران جدا شده اند، بر اساس نظر مديران وزارت علوم در سفر استاني به مازندران بايد دانشگاه مازندران با راه اندازي رشته هاي مورد نياز به يك دانشگاه جامع تبديل شود.

همچنين كارگروه وزارت علوم، تحقيقات و فناوري بر راه اندازي دوره كارشناسي ارشد زبان و ادبيات روسي در دانشگاه مازندران تأكيد كرد.

مسئولان وزارت علوم در بازديد از دانشگاه صنعتي بابل همچنين با درخواست مسئولان اين دانشگاه مبني بر لزوم اختصاص فضاي وسيع تر به اين دانشگاه جهت اجراي طرح جامع عمراني آن مواجه بودند.
 جمعه 24 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن