تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816681658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده بوشهر: در اجراي مصوبات سفر رييس جمهوري تسريع شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نماينده بوشهر: در اجراي مصوبات سفر رييس جمهوري تسريع شود
بوشهر- نماينده مردم شهرستان هاي بوشهر، گناوه و ديلم در مجلس شوراي اسلامي گفت: دومين سفر استاني هيات دولت به بوشهر با هدف خدمت رساني به مردم مصوبات خوبي در بخش هاي مختلف داشت كه اجرايي شدن آن مستلزم عزم مديران استاني است.


غلامعلي ميگلي نژاد جمعه در گفت وگو با خبرنگاران در خانه مطبوعات بوشهر افزود:بعنوان يكي از نمايندگان استان بوشهر در مجلس از روند اجراي مصوبات سفر در استان راضي نيستم و با اعلام تذكري در مجلس از رييس جمهوري درخواست اعزام گروهي براي بررسي علت اجرايي نشدن مصوبات كردم.
عضو كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي اضافه كرد:همچنين در نامه اي به استاند ار بوشهر كه به امضاي همه نمايندگان اين استان در مجلس رسيده است خواستار گزارشي از روند اجراي مصوبات سفر رييس جمهوري در قالب پيشرفت فيزيكي و جذب اعتبار شده ايم كه تاكنون پاسخي نگرفته ايم .
وي اظهارداشت:بعد از مايوس شدن از پاسخ استاندار، از ادارات كل استان بوشهر خواستار اعلام روند اجراي پروژه ها شده ام تا چنانچه تيم اعزامي از نهاد رياست جمهوري وارد اين استان شد با اطلاعات كامل موانع بررسي و از حقوق مردم دفاع شود.
ميگلي نژاد اضافه كرد:باتوجه به اينكه استاندار بوشهر گزينه پيشنهادي نمايندگان اين استان در مجلس نيست در نشست معارفه ايشان نيز اعلام كردم از ايشان حمايت مي كنيم تا فرصت سوزي نشود و مصوبات سفر رييس جمهوري و هيات دولت توسط نماينده عالي دولت در اين استان هدايت شود و جلو برود.
وي گفت: استان بوشهر با قابليت هاي مهم از هر حيث نگاه دولت و نظام را به خود معطوف كرده است و نمي توان به آن بي تفاوت بود.
ميگلي نژاد از نگاه مثبت وزير دفاع از خروج پادگان هاي نظامي در محدوده شهر بوشهر سخن گفت و افزود:نشست مشترك با وزيران دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و مسكن و شهرسازي كه در نهاد رياست جمهوري برگزار شد مقرر شد نامه اي به درخواست استاندار بوشهر تنظيم شود و قطعه زميني به استعداد پايگاه هوايي در بيرون از مجموعه شبه جزيره بوشهر در اختيار آنها قرار گيرد و كميته اي نيز براي پيگيري مسايل مرتبط با آن تشكيل شود.
وي اگفت: ميدان جديد نفتي در جزيره فارسي در محدوده آب هاي استان بوشهر كشف شده كه ظرفيت اين ميدان تقريبا به استعداد ميدان گازي پارس شمالي است و بدليل اينكه وسعت آن به اندازه يك زمين فوتبال است و نزديك ترين نقطه به خشكي براي اين جزيره، بوشهر است قطعا بايد صنايع پايين دستي آن در حوالي بوشهر استقرار يابد.
ميگلي نژاد بيان كرد : به دليل وجود ميدان گازي پارس جنوبي ، پارس شمالي ، پايانه صادرات مواد نفتي جزيره خارك ، فلات قاره ، منطقه نفتي بهرگان و ديگر تاسيسات نفت ، گاز و پتروشيمي در استان بوشهر وزارت نفت بايد توجه ويژه اي به اين استان داشته باشد.
وي در پاسخ به نگراني مردم استان بوشهر در خصوص انتقال دفاتر نفتي بجاي بوشهر به يكي ديگراز استان هاي همجوار كه منطقه عملياتي آنها محسوب نمي شود گفت:در هفته گذشته وزير نفت در كميسيون انرژي مجلس براي پاسخ گويي در اين خصوص حاضر شد و ما نمايندگان استان بوشهر از پاسخ وزير قانع نشديم و به احتمال زياد اين موضوع هفته آينده در صحن علني مجلس مطرح خواهد شد.
نماينده بوشهر، گناوه و ديلم در مجلس شوراي اسلامي اضافه كرد: اگر دفاتر شركت هاي نفتي شامل پايانه ها ، فلات قاره و نفت مركزي به استان بوشهر به عنوان منطقه عملياتي منتقل نشود از رييس جمهوري درخواست خواهيم كرد رسما مصوبه هيات دولت در اين خصوص را پس بگيرد و اعلام كند دولت قادر به اجراي اين مصوبه نيست.
وي پيگيري براي رفع مشكلات كارخانه صنعتي دريايي ايران صدرا بوشهر در نشست مشتركي با وزيران صنايع و نفت را از ديگر اقدامات انجام شده اعلام كرد و گفت:در اين نشست مقرر شد وزارت نفت، ساخت سكوهاي فازهاي 8و7پارس جنوبي را با ترك تشريفات به صدرا دهد و همچنين در فازهاي 16و17نيز به شركت يادشده كار دهد طوري كه به ارزش يك ميليارد دلار در پارس جنوبي در راستاي كمك به صدرا كار به آن داده شود.
ميگلي نژاد افزود:مجموعه وزارت نفت و صنايع و معادن آمادگي همكاري با شركت صدرا دارند اما ضعف در مديريت اين مجموعه با عث مشكلاتي شده كه تبعات آن باعث اخراج كارگران اين شركت شده است.
وي گفت: با همه فراز و نشيب هايي كه براي پيگيري حقوق مردم استان بوشهر از مجموعه نفت وجود داشته است ، در اين مدت مجموعه وزارت نفت كمك هاي خوبي براي توسعه اين استان انجام داده كه ناديده گرفتن آن بي انصافي است هرچند تا رسيدن به حد مطلوب نيز فاصله زيادي وجود دارد.
اين نماينده مجلس اظهارداشت:در خصوص جذب 50درصد سهميه جويندگان بومي كار در استان بوشهر در شركت هاي نفتي نيز مجمع نمايندگان استان بوشهر به وزير نفت دو هفته مهلت داده اند در تصميمات بازنگري كنند تا اين حق مردم نيز عملي شود.
وي گفت: افزون بر همراهي دولت ، جديت و پيگيري مديران استاني نيز نقش مهمي در تحقق مطالبات مردمي دارد كه برخي از مشكلات موجود را نبايد پاي دولت گذاشت بلكه ناشي از ضعف مديريتي برخي از مديران استان بوشهر است.
ميگلي نژاد افزود:با توجه به استقرار تنها نيروگاه اتمي كشور دربوشهر در نشست اخير با مسوولان سازمان انرژي اتمي موافقت شد كه يك بوستان بزرگ تفريحي ، فرهنگي و ورزشي ، يك بيمارستان مجهز متناسب با استانداردهاي بين المللي ، ساخت يك مركز آموزشي و يا دانشكده كشوري مرتبط با اين صنعت در بوشهر انجام دهد.
وي در پاسخ به سووالي كه اخيرا با تشكيل خانه دومي تحت عنوان خانه مطبوعات در بوشهر بي مهري به اصحاب مطبوعات صورت گرفته است گفت: اگر تشكل صنفي يادشده براساس قانون نباشد وچارچوب قانوني آن متفاوت از ساير استان هاي كشور باشد وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي بايد در مجلس پاسخگوي اين اقدام باشد.
عضو كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي از اهالي مطبوعات استان بوشهر خواست مسايل سطحي باعث نااميدي و دلسري آنان در پيگيري حقوق مردم نشود و با جديت روند توسعه استان بوشهر را پيگيري كنند.
وي گفت: رسانه ها پشتوانه و ظرفيت بالايي براي پيشبرد امور در راستاي توسعه جامعه محسوب مي شوند و اهالي قلم در استان بوشهر نبايد بي انگيزه شوند و درمقابل رفتارهايي كه آنها را به واكنش وا مي دارد بايد طوري رفتار كنند تا فضا براي كساني كه تنگ نظر در خصوص توسعه اين استان هستند فراهم نشود و مسايل به نفع مردم پيگيري شود.
ميگلي نژاد ساختار شوراي عالي مشورتي استان بوشهر را مثبت ارزيابي كرد و افزود:امام جمعه بوشهر بعنوان يكي از اعضاي تاثيرگذار، موضوع توسعه استان بوشهر را به جد دنبال مي كند و همه اعضا در كنار و همراه ايشان به عنوان نماينده ولي فقيه در اين استان همانطور كه رهبري در كشور عزت و احترام دارند بايد با عزت و احترام در كنار وي مسايل را پيگيري كنند تا همراهي با ايشان موجب حركت جدي شوراي عالي مشورتي شود.
از ميگلي نژاد در خصوص عملكرد شهرداري بوشهر سووال شد كه وي پاسخ داد در بازديد اخير اكثر پروژه هاي شهرداري فعال است و با تزريق حمايت مالي استانداري، پروژه هاي نيمه تمام در دست اقدام است.ك/2
628/539 / 675
 جمعه 24 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن