تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816192974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرمربي تيم واليبال اروميه: تنها به پيروزي برابر سايپا فكر مي.كنم عليزاده به بازي در كرج نمي.رسد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: جهانگير سيدعباسي بعد از اولين جلسه تمرين تيم اروميه در سال 90 گفت: با وجود اينكه تيم واليبال اروميه از حضور عبدالرضا عليزاده در بازي مقابل سايپا محروم است اما تنها براي برد به كرج مي.رويم.

سرمربي تيم واليبال اروميه در گفت.وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: تيم سايپا مهره.هاي خوبي دارد و از چند بازيكن تيم.هاي ملي بهره مي.برد. اين تيم شرايط باثبات.تري را نسبت به تيم ما سپري كرده است و نبايد فراموش كنيم بازي اول در كرج برگزار مي.شود و سايپا از امتياز ميزباني بهره مي.برد. حريف مرحله پلي.آف ما محاسن زيادي دارد. اين تيم در دفاع روي تور بهتر از همه حريفان كار مي.كند و خوب سرويس مي.زند. با اين همه سايپا در بازي.هاي دور مقدماتي نشان داد كه در مقابل حريفان قدرتمند شكست.ناپذير نيست.


وي افزود: با وجود مصدوميت عبدالرضا عليزاده و آسيب.ديدگي جزيي ليبروي دوم تيم كار سختي برابر سايپا خواهيم داشت. با اين.حال هر مربي دوست دارد تيمش در همه بازي.ها به پيروزي برسد و قهرمان شود.


وي افزود: تيم اروميه امسال با جذب بازيكنان جديد و بازي.هاي منسجم نتايج قابل قبولي گرفت. نبايد از اين تيم توقع داشت بالاتر از پيكان كه بيش از هفتصد بازي را با يك تركيب اصلي به ميدان رفته قرار بگيرد يا برابر تيم كاله كه سال گذشته در ليگ سوم شد و بهترين بازيكن آسيا را جذب كرد با اقتدار پيروز شود. با اين.حال بازيكنان اروميه هر دو تيم كاله و پيكان را يكبار شكست دادند و به اعتقاد من نسبت به بضاعت خود نتايج خوبي گرفتيم.


سرمربي تيم اروميه درباره سال پيش.روي واليبال ايران گفت: واليبال ايران در سال 90 ظرفيت جهاني شدن را دارد. اكنون ايران يكي از قدرت.هاي بي.رقيب در آسيا است و به اعتقاد من ما در حال گذار از سطح واليبال آسيا به واليبال نوين جهان هستيم. بازيكنان بزرگي در تيم.هاي مختلف بازي مي.كنند كه توانايي حضور در ميادين بزرگ بين.المللي و ليگ جهاني را دارند. حسين معدني در سال.هاي گذشته نتايج خوبي گرفت و اكنون حضور يك مربي سرشناس مثل ولاسكو مي.تواند سطح واليبال ايران را ارتقا دهد.


جهانگير سيدعباسي درباره برنامه.هايش در سال جديد اظهار كرد: فعلا تنها به بازي برابر سايپا فكر مي.كنم. اما بعد از پايان رقابت.هاي ليگ برتر سعي دارم تا در صورت امكان براي آشنايي بيشتر با واليبال مدرن يك سفر به اروپا داشته باشم. همچنين سر تمرين ملي.پوشان با خوليو ولاسكو حاضر مي.شوم تا از دانش او نيز بهره ببرم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن